Een uurtje of 2 is lang zat hoor. In principe is met zo'n action test wachten al helemaal niet nodig met de cb+ die is echt veel gevoeliger.
JOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Leuk zeg En al een duidelijke streep hoor.... Ik zou nu ff 2 uur niet plassen en drinken en dan kan je gewoon nog een test doen. Ik teste in de middag zowiezo donkerder dan in de ochtend. En je vroeg hoe het met mij was, nou eigenlijk goed heb al 3 echo´s gehad met een kloppend hartje, buik begint te bollen, tieten doen zeer en op mijn buik slapen is er niet meer bij. Daarbij komt nog dat ik in week 5 6 en 7 heeeeeeeel misselijk ben geweest dat neemt nu af, maar daar komt moeheid voor in de plek Maandag heb ik de 9 weken echo en dan gaat ml en dochter mee.
iemand ervaring met de cleurbleu plus...moet hij echt helemaal wit zijn met 1 streep met negatief?? of heeft hij indrooglijntjes??
Ze worden trouwens donkerder naarmate ze langer liggen he.. Dus na een half uur is de streep nog donkerder en aangezien je toch zeker weten zwanger bent geldt dat natuurlijk wel
Echt wit bij negatief. Wel zie je dan de witte lijn zitten. Maar zoals ik al aangaf, als er een blauw lijntje is dan wordt hij donkerder naarmate je langer wacht.
Super geweldig de testjes die ik voorbij zie komen! En 'helemaal duidelijk nu he die plustesten Sparky! Ik ben geen ochtendtestster ik moet het van half twaalf hebben. Wel een superrrrrrrrrrrlicht streepje en een brede dit keer maar echt licht. Ga over 3 uur nog eens testen kijken wat ie doet. Ik weet dat ik vroeg test maar moet kunnen met deze vroege test van kruidvat. Denk dat ik daarna de laatste + test maar bewaar voor niet a.s. zaterdag maar voor die week erna! Want dan ben ik het zat die lichte testen! BAH