Goedemiddag dames Ik ben terug van de (nieuwe) huisarts en die man is zo super hahaha. Kreeg zeker die bloedtest hcg van hem na mijn verhaal. Totaal geen probleem zei hij. Heb de prikbrief meegekregen alleen kon ik niet meer prikken omdat de prikzuster al weg was want hij had een spoedgeval gekregen. Gaf niets zei ik, ik ga ook niet helemaal naar ziekenhuizen toe elders ik wacht gewoon tot morgenvroeg en zit ik daar om 08.30 uur ongeveer mijn bloed te geven. Wil zekerheid hebben. Maak nu mijn laatste twee testjes toch op 1 dag voor nod en op die plus van kruidvat is weer een licht superlicht streepje te zien ga dalijk die 2v5 doen. Zijn ze op en sluit ik morgen middag af wat het nu is of niet. En bij niet zwanger wil ik om de tafel met mijn man om te praten of we dan doorgaan of niet...
Ik zou gewoon de KV 2v5 nemen hoor! Ik testte op 9dpo al positief daarmee en mijn test van NOD staat een paar bladzijden terug. Als je zwanger bent slaat die echt wel uit vanavond!! Succes!
Ben benieuwd naar je testje zograagnog1!! Als er een mooi streepje komt heb je morgen meteen een goeie bevestiging!
Roze dames gefeliciteerd De bijna testers succes!!! Mijn temp is iets gezakt vanmorgen hopelijk morgen weer omhoog Ik lijk af en toe wat misselijk maar ja verbeeld je dat of is het echt.. Probeer er deze ronde gewoon niet op te focussen en moet zeggen dat t aardig goed gaat! Lees; niet 1000x per dag Google hahaha
Hmm net weer getest en nu een nog lichter tuurstreepje dan gisteren.. Vannacht ook ineens zware buikkrampen en heel duizelig en misselijk.. Zwangeren gefeliciteerd!
mmm hoeveel dpo zit je? afwachten meis.. hoop dat het een plak beeb is en over 2 dagen mooi duidelijker test!
Testje doet weer raar, trek urine overheen zie direct een streepje ik dacht wel heb je ooit!!! maar erna trok ie weer weg en is niet meer te zien. Zeker dalijk weer bij het opdrogen een lichtstreepje (lees: indroogstreepje)...... :x én dat bedoel ik nou. Trouwens op al die kruidvattesten van + zie ik lijntjes sommige stonden er binnen de 5 minuten sommige pas na wit opgedroogd stonden ze er....ook indrooglijntjes? Ik weet niet wat de uitslag gaat zijn maar heb er mijn buik van vol. Had ook niet zo belachelijk vroeg moeten testen maarja ik wist ook niet waar ik zat ergens in mijn cyclus ...
Oh wauw arendje we hebben bijna zelfde test en dezelfde symptomen haha hopelijk allebei wat goed! Bij jou zie ik hem wel!
die krampjes is normaal hoor hier met vlagen ook krampen en steken ..met mijn dochter had ik dat ook dus geeft me wel weer gemoedrust dat het erbij hoort...terwijl ik nog steeds een wc check doe af en toe
♥ NOD-Lijst 1 juli t.e.m 15 juli 2014♥ 1. (6): Mar190, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Joma, 33 jaar, ronde 7, 2e kindje Debby84, 30 jaar, ronde 9, 1e kindje AzA, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Marlijn82, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje LinsyVH, 25 jaar, ronde 12, 1e kindje 2. (10): LizzieP, 23 jaar, ronde 3, 2e kindje jenny84, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Renske76, 38 jaar, ronde 7, 2e kindje (MMM) Ik87, 26 jaar, ronde 16 (maand 20), 1e kindje Hanneke1986, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje Evietje, ?? jaar, ronde 10, 1e kindje Abbey2013, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje AnitaP, 28 jaar, ronde 2, 4e kindje Snoop, ??? Kayleigh2007, ??, ronde 5, 2e kindje 3. (2): Letty26, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Zwangernr5, 36 jaar, ronde 4 na mk, 6e kindje 4. (4): mama van daan, 29 jaar, ronde 1 ,2e kindje Repeltje, ? jaar, ronde 6, 1e kindje Fee89, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Sparky, 27 jaar, ronde 2 (1 na vroege miskraam), 3e kindje 5. (3) : Angel77, 37 jaar, ronde 32, 2e kindje Miranda, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 29 (2e IUI), 1e kindje 6. (7) : Toonie, 32 jaar, ronde 3, 3e kindje Yasmin30, 32 jaar, ronde 11, 3e kindje Maartt, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje BellaDS, 29 jaar, ronde 12, 1e kindje mennehh, 31 jaar, ronde 0, 1e kindje Arendje, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje Zograagnog1, 41 jaar, ronde ?, 5e kind w.v. 1* 7. (4) : mamasmeisje, 30 jaar, ronde 14, 2e kindje motherlove76, 37 jaar, ronde 3 (na 2 mk's) 2e kindje Babybanjo, 40 +, poging 7 na mk, 3e kindje Mapa01, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje 8. (6) : Asun, 30 jaar, ronde 7, 2e kindje LVtje, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje PapillonNoir, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Cinnn, 25 jaar, ronde 6, 1e kindje Mammz, 28 jaar, ronde 5 (2 na mk) 2e kindje sunrise19, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje 9. (3): SteffieD, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje Angel2005, 35 jaar, ronde 6, 1e kindje Victoire, 37jaar, ronde 1 (1e IUI - PCOS), 2e kindje 10. (3): DeBJjJ, 23 Jaar, ronde 12, 2e kindje Wondertjenr3, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Bambi86, 27 jaar, ronde 2 1e kindje 11. (2) : Bubblez, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje Pomm, 31 jaar, voorronde, 2e kindje 12. (4): Kim008, 26 jaar, ronde 3 , 1e kindje SanneS1987, 27 jaar, ronde 4 ( na MA), 1e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 16, 1e kindje Truelove, ? jaar, ronde ?, ? kindje 13. (2): ejtnelle, 27 jaar, ronde 11 (2de na BBZ), 1ste kindje iez, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje 14. (4): Ukkie1985, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Silsil, 24 jaar, ronde 2 (clomid), 1e kindje Elf84, 29 jaar, ronde 9 (na part.mola), 1e kindje Roodkapje88, 25 jaar, ronde 5, 1e kindje 15. (1): Charmedknorrie, 32 jr, ronde 3, 3e kindje Datumloos (3) : snne, 25 jaar, 2e kindje, eerste ronde na mk zuurtje, 33 jaar, ronde 7, 4e kindje Chats, 30 jaar, ronde ??, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 64 Zwanger (7), Ongesteld (6), MMM (6), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (6) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN KLEUR: naam, leeftijd, ronde, hoeveelste kindje. Of vul de lijst zelf aan met de laatste wijzigingen en vergeet dan niet de totalen bij de datum en onderaan aan te passen!
Hoi, meiden, mag ik me nog aansluiten bij deze NOD lijst? Ben het alleen wachten heel erg beu en kan wel wat wachtgezelschap gebruiken Mijn nod is woensdag 9 juli (korte toelichting voor diegenen die er wijs uit kunnen: PCOS, MMM, ronde 1 = 1e IUI voor 2e kindje, Puregon i.c.m. Pregnyl 5000eh) Verder voel ik me steeds licht misselijk, bozig, heb ik last van 'lucht' (probeer 't zo netjes mogelijk af te handelen, hihi) en 'luchtjes' (ruik allerlei luchtjes, zelfs brood ruik ik ineens heel sterk en zuur?) en zit ik ineens met een aantal nare pukkels opgescheept. Ohja, lage rugpijn. Dat ook nog... Je kunt je voorstellen dat sommige, specifieke gedachten in mijn hoofd overuren maken...net als bij jullie waarschijnlijk VICTOIRE, 37jr, PCOS, MMM, IUI 1, RONDE 1, 2e KINDJE
Lijst weer bijgewerkt en mezelf op rood gezet, net ongi geworden :x Zwangeren, gefeliciteerd, geniet er van! Dames in onzekerheid of op het wachtbankje, succes nog en hopelijk allemaal gauw op roze! Dames op rood, sterkte! Edit : Victoire, ik heb je er bij gezet!
Arendje, ik heb toevallig een heel groot en superscherp MAC scherm voor mijn neus staan en daarop is jouw tuurtest gewoon ECHT POSITIEF