NOD lijst 1 juli t.e.m 15 juli 2014

Discussion in 'NOD forum' started by zuurtje, May 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Aaah balen :(

2. Arendje

Arendje Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    2,124
    634
    113
    Female
    @repeltje wat spannend he!! Toevallig dat jij dezelfde symptomen hebt!

@joma oke die krampjes horen erbij dus. Ik had vanmorgen voor de zekerheid een tampon ingedaan, ik dacht dat ik wel ongesteld zou worden, maar helemaal niks. Krampjes zijn ook over. Hoe gaat het nu met jou? Geloof je het al meer? En hoe reageerde je man?

@victoire welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen! Wat fijn dat je mijn test positief vind!! Geeft me toch weer hoop.

@4dogs82 ohnee!! Wat balen! Sterkte!

3. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Hoi dames, de lijst wordt al mooi roze :D! Ik hoop dat ik snel mag volgen!!

Wel grappig dat veel mensen toch nog de kruidvat plus test en de extra gevoelige dipsticks ondanks de valse strepen :) dipsticks zijn nog goedkoop maar de kruidvat en aerly predictor...zonde geld.. maar is natuurlijk iedereens eigen keus.

mijn ei is als t goed is vandaag geweest dus ben benieuwd. Aan t klussen kan t deze x niet gelegen hebben ;)

dames op rood.. balen meiden hopelijk vokgebde ronde roze testen!

@tuurstrepen: dat jullie snel mogen oplopen!!

Ik ga nog even heerlijk van de zon genieten :D

4. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Joma: gefeliciteerd! :)

4dogs82: superbalen... Echt niet leuk voor je... :(

5. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

May 16, 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames. Net kv test gedaan. En witter dan wit. Misschien nog te weinig hcg in mn urine. Ga morgenochtend nog wwn x proberen. Maar mn menstruatie blijft niet zomaar weg...! Wil uitsluitsel!! :((

6. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

Mar 17, 2014
    1,696
    853
    113
    Female
    Putte, Noord-Brabant
    Spannend allemaal!
    Ik hoop dat de tuurstreepjes snel duidelijke streepjes worden!

Hier weinig last.. Althans niet zoals vorige rondes waarin ik altijd wel wat symptomen op kon noemen.. Gewoon hier en daar een krampje.. Moet zeggen dat het wel wat rust geeft! Hoop dat de symptomen weg blijven zodat ik geen testdrang krijg!

Voor de rest lees ik lekker met jullie mee :)

7. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

Sep 3, 2012
    2,314
    0
    36
    Een mooi huis
    Dank jullie wel :)

8. Mapa01

Mapa01 Lid

Jun 3, 2014
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn temp was vanmorgen een stuk lager, zal dus eerdaags wel op rood mogen. :(

9. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

Feb 26, 2012
    2,658
    2
    38
    Zuiden
    Iedereen op roze: Gefeliciteerd!!!
    Iedereen op rood: Balen.. hopelijk volgende ronde wel raak!

Hier nu 5dpo, jeetje wat gaat het langzaam nu.
    Ben ineens wel erg misselijk, maar aangezien ik pas 5dpo ben zal het toeval zijn haha;)

10. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

Aug 17, 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Inderdaad, hoort er bij. Ik heb er zo goed als de hele dag last van en als ik nies of hoest doet het flink pijn hoor. En toch ga ik zelf ook heel vaak gaan checken of ik geen bloed zie :)

11. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

May 16, 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Erg he dat broekloeren.... denk dat die gewoonte moet slijten tot je aan het idee gewend bent van je zwangerschap... hoop dat ik snel uitsluiting krijg...

12. yasmin30

yasmin30 Actief lid

Mar 30, 2012
    379
    0
    16
    Dames die zwanger zijn, ben zo blij voor jullie.
    op hoeveel dpo hebben jullie getest?

13. Arendje

Arendje Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    2,124
    634
    113
    Female
    @ukkie1985 ik test geen valse strepen op de dipsticks. Heb ze getest een paar dagen na m'n ongi (cd9 ofzo) en toen wastie omowit. Ook met water blijft ie omowit.

14. Silsil

Silsil Actief lid

Nov 14, 2013
    495
    507
    93
    Female
    Hoi Meiden! Wat een lijst alweer zeg!
    Hier denk ik gisteren mijn ei gehad. Werd ook 5u wakker van de pijn in mijn onderbuik, heeft een uur of 4 aangehouden en man, ik wist niet hoe ik moest liggen zitten of staan! Hebben jullie ook wel eens zo heftig last van je ei? Ik ben bezig met 2e ronde clomid dus misschien heeft het daarmee te maken?

15. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

May 16, 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden.
    Ik net een test gedaan met ochtendurine maar ook deze was negatief. Snap er niks meer van! Dit maakt me echt gek! Mn menstruatie blijft nooit weg of is te laat.... wil zo graag uitsluitsel! :(

16. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Jakkes wat vervelend he die onzekerheid.
    Ik zit ook met onzekerheid en zit vandaag op mijn nod maar mag een bloedtest gaan doen, komt zo wie zo wat uit positief of negatief.

Dalijk maar zoon eerder wakker maken dat ie klaar is voordat ik weg ga want wil er vroeg bij zijn dat ik niet zo lang hoef te wachten op het bloedprikken. Met 4 minuten ga ik hem wakker maken kan ik dalijk 7.15 uur weg.
    Ml heeft mijn fiets opgepompt want ik ben niet lekker ga ik met de fiets ben ik er sneller...
    Dan vraag ik aan de prikzuster of zij weet wanneer ik of hoe laat ik 's middags voor de uitslag kan bellen.
    Al is het negatief, dan weet ik waar ik aan toe ben...

17. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

Mar 17, 2014
    1,696
    853
    113
    Female
    Putte, Noord-Brabant
    Spannend Zograagnog1!
    Laat je weten wat de uitslag is?
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt Kayleigh2007!

Hier aan het aftellen tot de vakantie haha.. Vandaag nog werken, dan lekker weekend en dan nog 3 dagen dus het begint te korten!

18. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

May 16, 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ga zo ook bellen. Mijn ha kan echos maken dus dat ga ik vragen. Ik ga woensdag naar turkije en wil voor die tijd echt wat weten. Ga anders niet gerust weg. Is t al 8 uur?!
    Sterkte zomeeten zograagnog1

19. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

Aug 23, 2013
    2,349
    808
    113
    Gent
    2 dagen geleden omo wit, die dipstick.

Vandaag nog eens gedaan en op de test hieronder iets roze gezien en daarna Action test gedaan. Daar is ook een tuur op te zien :D

In het echt is het duidelijker en rozer..

Zou het?? :D

Mijn banner telde af met een LF van 12 dagen. Vandaag ben ik 11 of 12 dpo. Mijn ei was ofwel de zondag of de maandag.

Attached Files:

20. mammz

mammz Fanatiek lid

Mar 25, 2013
    1,845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fee ik zie hem! Spannend!!

Vraag.. Vanavond is zoontje wakker geweest dus ben van 3 tot 5 uur vanavacht wakker geweest wat voor invloed heeft sat op je temp? Mijn temp is namelijk mooi omhoog gegaan maar ja is dat wel te vertrouwen nu?

Share This Page