@bambi86 dat is nog wel vroeg ja. Ik hoop dat ie de komende dagen mooi oploopt! Wanneer ga je weer testen?
Arendje, Geen idee. Mijn dwangmatige testdrang is niet in de hand te houden Ik wil het liefst pas na het weekend. Weet toch dat ik mijzelf niet in kan houden.... Oeps
Haha ik ken het hoor... Maar tot nu toe is het me nog gelukt.. Vandaag 7dpo Welke test heb je gebruikt?
Ik vrees hier het ergste, net (minimaal) wat bruinverlies. Ben zo bang dat dit het begin van mijn ongi gaat zijn. Hoop heel erg van niet, maar ja, kans is wel heel groot denk ik dat het deze ronde niet raak is.
Oh nee LVtje ik hoop het niet voor je!! Ik heb weer ongi krampjes... Ik voel vaak wat lopen en ren dan gauw naar de wc om te kijken. Het is tot nu toe nog geen bloed maar het is slijm (sorry) ben normaal altijd heel droog voor ongi dus dit vind ik wel raar. Pff ik haat deze dagen...
Ik heb deze maand even zonder zp geleefd. Meiden op roze gefeliciteerd, meiden op rood ik duim voor jullie de volgende ronde. Ik wilde jullie toch even vertellen, aangezien ik afgelopen maanden iets actiever was op zp. Mijn NOD is vandaag, net een test gedaan. Die is positief
Gefeliciteerd Rimase. mijn test was net neagtief op 13dpo. Ik geloof er niet meer in voor deze maand. ik snap het niet. Bij mijn tweede kind was het gelijk raak en nu duurt het al vanaf mei 2013
Gefeliciteerd Rimase. Hier durfde ik vanochtend bijna niet te plassen hahaha, maar het is nog bij het veegje bruinverlies gebleven. Misschien late innesteling? Blijft nog even rete spannend dus hier.
Bedankt allemaal! Nee, ik had helemaal geen symptomen. Eerdere maanden steeds wel, maar deze maand niets!
Gefeliciteerd zeg! @yasmin30: balen zeg ik duim met je mee dat het vlug raak is! Even een klein vraagje tussendoor: vanaf hoeveel dpo kan je ongeveer testen?