ik voel mijn eisprong ook echt en doormiddel van mijn tempen weet ik dat hij dat ook echt geweest is klopt altijd en soms gooi ik van te voren wel eens een ovulatietest ertegen aan
Ik voel m'n eisprong niet. Ik weet altijd wel dat hij eraan komt omdat ik in de dagen ervoor vruchtbaar slijm heb. Ook gebruik ik ovulatie testen en temp ik dus ik kan hem niet missen!
Ja ik denk dat ik toch ook maar de ovulatietesten een tonde ga proberen, ben erg benieuwd hoeveel tijd er zit tussen postieve test en het voelen van de eisprong. Bijzonder hoe verschillend het toch ook weer is per persoon
Ik voel mijn eisprong ook niet. Wel merk ik aan mijn lijf (door middel van slijmerige afscheiding en gevoelige tepels) dat ik in mijn vruchtbare dagen zit. Maar daar is ook alles mee gezegd... Wanneer precies de eisprong is weet ik dus niet. Dus we hebben ons maar voorgenomen om elke dag te gaan vrijen zodra de afscheiding zich aan diend.
Hallo, ik ben gisteren ongesteld geworden en wil mij bij deze graag hier melden. Hopelijk meer succes in deze ronde. Sowieso wil ik hier iedereen succes wensen!! Dit zijn mijn gegevens voor de lijst: Motherlove76, 37 jaar, ronde 3 (2x MK), 2e kindje Nod is: 7 juli
Hier zijn mijn testen gelijk gebleven, dus vermoed dat ze snel af zullen lopen. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Donderdag word ik gebeld door de gyn ivm een lopend chromosomenonderzoek. Als het aan mij ligt mag er ook wel meer onderzocht gaan worden want 3 miskramen achter elkaar word je niet bepaald happy van
Ach Sparky! Dat meen je niet. En dus wel 3 rondes achter elkaar zwanger geraakt? Pff... dat moet heftig zijn. Ik hoop dat je die onderzoeken snel krijgt. Want zo hoort het inderdaad niet!
Sparky wat een kutzooi even plat gezegd! Drie x achter elkaar hoe is het mogelijk! Dikke knuffels ook van mij!
Weet 1 van jullie toevallig wanneer je temp zakt na een mk? Bij mijn vorige mk met 6 weken zakte het gelijk af en binnen 3 dagen zat het op een lage temp. Nu blijft hij gelijk...
Allereerst veel sterkte. Miskramen hakken er altijd in, maar 3 direct achter elkaar lijkt mij extra heftig. Na mijn eerste miskraam (ma) ging de temp. op en neer. Ik had toen ook nog restweefsel, welke niet zichtbaar was bij de controle echo. Nadat ik het laatste stuk restweefsel kwijt was, kwam mijn cyclus weer snel op gang en raakte ik diezelfde cyclus zwanger. Helaas eindigde deze zwangerschap in een miskraam. Na deze tweede miskraam zakte de temp. op dag 12. Dit was een complete miskraam. In de eerste cyclus had ik geen eisprong. Cyclus hierna was weer normaal. Ik zit nu in mijn derde cyclus na miskraam. Succes!
Wow, wat leuk! al zo'n grote groep. En er komen er steeds meer bij! Spannend hoor, voor ons allemaal... Ik hoop dat er veel zwangeren tussen zitten. Hier sinds vandaag geen menstruatie meer, dus wij gaan aan de klus. Ook al zitten we nog niet in vruchtbare periode....