NOD lijst 1 juli t.e.m 15 juli 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door zuurtje, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Begin toch wel te geloven dat ik zwanger ben.
    Steeds kokhalzen en ben zo slap als een vaatdoek, steeds het idee dat ik bijna flauwval, zit ook steeds te trillen. Niet fijn :(

2. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Hier hetzelfde! Duizelig en licht in het hoofd!
    Wanneer ga jij een cb doen? Ook op Nod?

3. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ik weet het niet. Vorige keer op 11 dpo een positieve cb. Dus twijfel tussen woensdag en donderdag (nod).
    Als de streepjes morgen mooi duidelijk zijn denk ik woensdag al. Even afwachten. Denk dat ik sowieso dan eerst een 2v5 van kruidvat doe, als daar iets lichts op staat de cb.

4. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

ik mag op rood

5. SamLonny

SamLonny Actief lid

7 jul 2014
    352
    122
    43
    Hoi,
    Dat weet ik dus niet, ik heb geen ovu testen gebruikt deze maand, en temperaturen kon ook niet steeds op hetzelfde tijdstip, ik weet niet of dat nog wat zou uitmaken? Maar tot nu toe iig nog steeds geen ongi, geen ongi klachten maar ook geen zs symptomen behalve dat ik me ook slap voel, en dan alleen roze/bruine afscheiding, trouwens wel 3 dagen voor nod witte slierten gehad en extreem veel witte vloeibare afscheiding, het liep er gewoon uit, heb ik normaal nooit. Dus ik weet niet, voel me erg onzeker.

6. mennehh

mennehh Niet meer actief

Snap ook even niets van mijn cyclus. Ben nog steeds niet ongesteld, maar kan echt niet zwanger zijn. Zit nu al 2 dagen er overheen. Langste is ooit 31 dagen geweest, dus nog even wachten.
    Verder ook totaal geen klachten dat ongi gaat komen 😒

7. T86

T86 Actief lid

4 mei 2014
    157
    20
    18
    Zit vandaag op dag 28. Mijn eerste cyclus was 35 dgn en 2de 32. Ga er vanuit dat deze cyclus ook 35dgn duurt.

Nou heb ik alleen sinds gisteren wat bloedverlies. Het is niet veel. En heb er vandaag ook nog wat last van. Verder geen krampen of pijn in mijn buik.

Mijn eisprong heb ik wel gevoeld. Heb die dagen weer last gehad van mijn tepels. Dit is voor het eerst gestopt na de eisprong. Bij mijn andere 2 cyclussen bleef ik daar last van houden tot ik ongi werd.

Verder heb ik nog geen andere kwaaltjes. Zou nog een week moeten wachten. Maar een week duurt dan toch wel erg lang!

8. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Temp is niet betrouwbaar als je niet op dezelfde tijd tempt elke dag. Met een verschil van 30 min. Die slierten kan juist wijzen op je eisprong!!! Dus mogelijk heb je een late eisprong 3 dagen voor NOD gehad.

9. SamLonny

SamLonny Actief lid

7 jul 2014
    352
    122
    43
    Wat houd dat dan nu in? En wanneer kan ik dan testen? Of wanneer zou ik dan ongesteld moeten worden? Ik snap er niks meer van.

10. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Wat vinden jullie hiervan? Misschien zie ik spoken hoor, maar vanmorgen heb ik test gedaan. In eerste instantie was die omo wit. (kv2v5 trouwens)

Ik heb hem toen open gemaakt en toen zat naast het venster wel een rode streep! Maar ik weet dus niet of die daar hoort of dat hij verkeerd is gemaakt en ik dus zwanger ben. Heb geen testen meer in huis, ga ik morgen halen maar ben benieuwd wat jullie er van vinden. Zoals jullie kunnen zien is de tweede streep onder de T niet te zien als het dekseltje er op zit...

Bijgevoegde bestanden:

11. SamLonny

SamLonny Actief lid

7 jul 2014
    352
    122
    43
    Ja dat is indd vreemd princessP, hoelang ben jij nu over tijd dan?

12. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Vandaag 14 dagen... :( En tot nu toe nog geen positieve test

13. SamLonny

SamLonny Actief lid

7 jul 2014
    352
    122
    43
    Oh dat is wel raar! Heb je al wel de ha gebeld dan?
    Zo ja wat zegt die ervan

14. Kim008

Kim008 Actief lid

28 mei 2014
    271
    12
    18
    Vrouw
    Assistent Filiaalmanager bij HEMA
    Belgie
    Ik heb al een aantal dagen lichte ongikrampen.. Kan dit van een zwangerschap komen?Innesteling kan het niet zijn aangezien die al een week voorbij is toch? En voor mijn menstruatie is het nog te vroeg..

15. SanneS1987

SanneS1987 Niet meer actief

@mammz: ik denk ook iedere maand dat het raak is en voel dan ook van alles en valt dan altijd oh zo tegen. Innestelling ligt gem. Tussen de 6e en de 12e dag dpo dus misschien moet ie zich nog innestelen. Hoop blijven houden!

16. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant

Ja vorige week al, moet tot eind deze week wachten of ik ongesteld wordt, anders weer bellen. Nog meer wachten dus...

17. SamLonny

SamLonny Actief lid

7 jul 2014
    352
    122
    43
    Ja dat is indd vervelend, ik zit ook al zo in onzekerheid maar goed, jij gaat dus morgen weer een nieuwe test doen? Of niet?

18. Amchi

Amchi Lid

6 jul 2014
    60
    0
    0
    Voor mij is t ook erg nieuw om er echt op te letten wat je voelt, ik voelde vandaag geen ongi krampen maar toen ik op bed lag opeens een kriebeltje heel raar ! Maaaarjaaaaa dat kunne 100 en 1 andere dingen zijn! Probeer er niet te veel op te letten maar tis ook zo spannend!!
    Ik kan je geen advies geven maar ik hoop voor je dat het nie door zet tot ongi krampen en wel een Zwangerschapsymptoom is!!
    Succes !

19. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Als je idd je eisprong 3-2 dagen voor je NOD hebt gehad (daar kunnen die slierten op wijzen, we noemen dat vruchtbare slijm) zou je NOD rond 17-18 juli moeten zijn (als je normaal een lutale fase hebt van 14 dagen). Dus dan zou je 17-18 juli kunnen testen.

Wat je zou kunnen doen is vanaf nu elke dag op hetzelfde tijdstip en op dezelfde plaats op je lichaam je temperatuur bijhouden met het liefst een speciale thermometer van 2 decimalen (maar er zijn vrouwen die gewoon hun normale thermometer gebruiken). Temp je in je mond of andere methode?
    Als het goed is zou je dan moeten zien dat je temperatuur hoog blijft tot je NOD (of dan daalt die en wordt je ongi).

En natuurlijk is het heel handig om ovulatietesten te gebruiken om zo je lh-piek te kunnen vaststellen. Dat geeft vaak wat meer zekerheid.

20. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Die rode streep is niet de streep die roze hoort te kleuren. De streep waar je naar opzoek bent ligt meer tussen de 2 rode strepen in. Dus het is niet verkeerd gemaakt of zo. Ik hoop dat je over een dag of 1-2 alsnog een roze test krijgt. Hou je verder temp bij?

Deel Deze Pagina