Oke bedankt! Maar waarom heb ik dan nu roze/bruinverlies? En zou dan mijn cyclus zo lang zijn Ik ben al eens eerder zwanger geweest, alleen heb toen met 10 weken een mk gehad, toen was ik binnen 2 maand zwanger en nu lijkt het heel lang te duren Maar goed ik wacht nog wel even af, ik temperatuur vaginaal, sinds ik heb gelezen dat dat ook kan! En wel elke ochtend gelijk als ik wakker ben, alleen die tijden verschillen nog wel eens. En de reden dat ik gestopt ben met de ovu testen is omdat deze nogal duur zijn, en het blijkbaar voor mij niet werkt haha. Ma goed ik wacht af Liefs sam
Het kan zoals iemand anders zei een late innesteling zijn of een teken van zwangerschap of gewoon een aankondiging van je ongi (hoop dat het een innesteling is of een teken van een zwangerschap . Most Common Pregnancy Symptoms for 8 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy
Graag gedaan. Vaginaal meten is de beste methode, dus dat doe je helemaal goed. En idd elke ochtend, ik snap wel dat het niet elke dag lukt, maar je kunt proberen dat de tijd niet meer dan 30 min afwijkt van het tijdstip dat je het vaakst meet. (ingewikkelde zin hahaha) Je roze/bruinverlies zou een innesteling kunnen zijn (maar gemiddeld genomen duurt het meestal niet langer dan 2 dagen). Hoe lang je heb je al roze/bruinverlies? Het komt voor dat je cyclus opeens langer is of korter, dat komt op dit forum vaker voor. Omdat je meestal pas menstrueert 2 weken nadat je eisprong is geweest. Als je ei later springt, wordt je later ongesteld en krijg je dus een langere cyclus. Ik dacht dat je juist zei dat je met behulp van ovulatietesten je eisprong in mei had gevonden. Dat houdt dan in dat het wel werkt bij jou toch? Ja ze zijn idd duur, maar mocht je ooit toch kunnen betalen via zwanger en kids kun je hele goedkope dipsticks bestellen. Daar kun je bijv. 10 dipticks kopen voor 7,50 euro. Of via 123thuistesten.nl kun je ook voor best goedkoop kopen. Succes, hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Ja geestelijk zo vermoeiend... Ik dacht echt wie weet is t de innesteling want had zo'n buikpijn! Maar verder voel ik me ook niet zwanger helaas.. Dus kijk even wat mijn temp doet denk dat ik woensdag 12 dpo gewoon ongesteld word
Ja indd, ik had die van cb vorige maand. Maar ik had 2 dagen voor mijn nod alleen roze/bruine afscheiding, nu sinds net roze bloedverlies bij afvegen maar verder niets, ook nog geen klachten.
En dat streepje zie je niet als de test nog in elkaar zit? Miss moet ik dat morgen ook maar eens gaan proberen
Balen Sparky Ik zag een posi test verschijnen, goed nieuws! Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik mijn tests nog eens post, maar vandaag begin ik er steeds meer vertrouwen in te hebben. Nu ben ik 1 dag na NOD en mijn k2v5 test knalt (bijna) Bovenste van elke soort is van gisteren met ochtendurine. Onderste van elke soort is van vanmiddag zonder plas op te houden en elk uur wel 1 (à 2) glas/glazen water te drinken Ik wens iedereen veel succes /sterkte/ roze toe die het nodig heeft.