NOD lijst 1 juli t.e.m 15 juli 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door zuurtje, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim008

Kim008 Actief lid

28 mei 2014
    271
    12
    18
    Vrouw
    Assistent Filiaalmanager bij HEMA
    Belgie
  2. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    #1482 wondertjenr3, 8 jul 2014
    Laatst bewerkt: 8 jul 2014
    Boven van gisteren en dus helemaal opgedroogd, onder van net.

Bijgevoegde bestanden:

3. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!

4. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Steffie gefeliciteerd!

Wondertje ik zit op mijn telefoon dus zie niks sorry,, maar vorige x zag ik se wel op de iPad dus ligt aan mij :)

Hier is de mijn temp wel iets omhoog maar heb besloten niet te testen en morgen even af te wachten. Normaal is vandAg mijn temp al onder de lijn en morgen ongi.. Maar Miss is mijn lf wat langer als 11 deze x.. Word afwachten!

5. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Niet om je onzeker te maken, maar ik test nu al 2 maanden licht positief met de testen van zw&k (midstream&dipstick) terwijl ik toch gewoon ongesteld wordt. Het kan bij mij natuurlijk twee keer heel vroeg zijn misgegaan, maar je krijgt toch hoop door die streepjes. Ik zou zeker een kv doen als ik jou was. Ben benieuwd! Hoop op een posi test!

6. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Ik zie ze maar zo zagen die van mij er ook uit.

7. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Nou normaal zijn ze bij mij blanco en met het blote oog zijn ze wel redelijk goed zichtbaar.
    Heb ook nog een andere test gedaan van een ander merk met ook een licht streepje maar ja.. het kan natuurlijk alle kanten nog op helaas.

8. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Bij mij zijn ze ook normaal blanco, maar nu al 2x op nod lichte strepen terwijl ik toch ongi wordt. Het hoeft niet te betekenen dat jij dit ook hebt! Maar ik zou zeker een andere test doen om het te bevestigen.

9. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Jou test ziet er indd net zo uit als die van mij.
    Pff ben zo onzeker.. Ga zo die van kruidvat halen, maar ja weet niet of daar al wat op te zien is.

10. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Ik snap die onzekerheid heel goed! Ik duim voor je voor een mooie 2e streep op de kv.

11. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Jaaaa SteffieD, eindelijk een digitale! Proficiaat nog een keer :).

12. ejtnelle

ejtnelle Lid

14 jan 2014
    88
    12
    8
    Hey meiden,

Ik heb eens een klein vraagje.
    bij mijn vorige zwangerschap begon ik op 14DPO allemaal steekjes te voelen in mijn onderbuiken. dit was de eerste aanwijzing voor mij waarbij ik dacht het zou wel eens raak kunnen zijn.
    nu zit ik vandaag op 9DPO en sinds gisteren heb ik weer zo kleine steekje in mijn onderbuik en soms ook wel het gevoel van ongesteld te worden. dus natuurlijk begint het bij me weer te dagen dat een eventuele zwangerschap wel mogelijk is. maar is 9DPO niet heel vroeg?
    Wat denken jullie??

groetjes,

PS voor al de meiden dit al op roze staan PROFICIAT!!
    voor al de meiden met een tuurtestje ik hoop met jullie mee op goed nieuws
    en voor al de andere!! ik duim mee en hoop voor allemaal op een positief testje!!

13. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Wat ik zoal heb gelezen zou het op 9dpo heel goed mogelijk kunnen zijn hoor. Iets meer dan 50% vrouwen test op 9dpo al positief. Helemaal als je eitje zich voor 9 dpo heeft ingenesteld.

14. mennehh

mennehh Niet meer actief

Lieve wondertje, je moet echt proberen niet onzeker te zijn. Je zit op 10 dpo. De meeste mensen testen op 10 of zelfs op 9 dpo nog helemaal niet positief. Dat betekent dat je bij jou dus echt al heel vroeg een lijntje ziet. Ook al is bij licht.. Spannend blijft het zeker. Vergelijk de testjes goed met de test op je nod, dan zou je goed verschil moeten kunnen zien.

Je maakt jezelf nu onzeker over iets waar je pas over een paar dagen een "terecht" gevoel aan kan hangen. Zonde dat je jezelf zo moeilijk maakt terwijl het straks een mooie knaller kan zijn. Positief blijven ookal is dat moeilijk. Dikke knuffel en toi toi toi

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

Wondertje, hij wordt wel duidelijker!

Bambi, kruidvat duurt tegenwoordig heeel lang voordat ze donkerder worden. Jouw test is echt positief. Een andere test zal dit zeker bevestigen.

Steffie, dat is een mooie hihi. Gefeliciteerd.

16. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Wil iemand mijn leeftijd aanpassen?
    Ben zondag 30 jrgeworden... ;)
    bedankt!

17. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Heb je nog getest iez?
    Ik zou in ieder geval niet met z&k dipsticks of midstream testen. Heb daar al vaker vage streepjes op gehad terwijl ik (zoals achteraf bleek) niet zwanger was en gewoon ongesteld werd.
    Misschien de kv2v5? Al zijn die ook niet super meer...

ik hoop dat iemand anders tips heeft :)

18. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Gefeliciteerd meiden op roze!
    Hoop dat de tuurtestjes binnenkort duidelijker zijn!

Meiden op rood... succes volgende ronde

19. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Nee, niet getest. Ik wacht nog even, 8dpo vind ik veel te vroeg. Eerst even kijken wat mijn temp morgen doet. En even afwachten of er nog meer tips binnenkomen, want ik moet natuurlijk wel eerst een test halen. In ieder geval bedankt voor jou tips.

Oh ik zie dat wij op dezelfde dag NOD hebben. spannend!

20. Elf84

Elf84 Niet meer actief

We lopen ongeveer gelijk :) ik ga denk ik vrijdag testen, dat is 9 of 10dpo. Maar nog even de vraag met welke test....

Hoop dat er snel meer reacties komen! Ik ben ook wel benieuwd!

Deel Deze Pagina