Hey Sanne, je moet dan even naar instellingen gaan, daar kun je je handtekening aanpassen. Die banner kan je ook ergens vinden. Waar precies weet ik niet. De code moet je dan in je handtekening plakken en zo krijgen anderen hem dan te zien als je iets post. ☺️
Dankjewel! Voor wie na 16 maart uitgerekend zijn, komen jullie ook hier meekletsen? http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/524453-16-31-maart-2015-mamas.html
Ik wil eigenlijk morgen of overmorgen testen, mits mijn temp hoog blijft. Maar ML wil dat ik tot NOD wacht en ik geef hem geen ongelijk want tot nu toe ben ik elke ronde ongi geworden, dus heeft hij mij veel spanning/teleurstelling bespaard. Maar door alle verhalen van de vroege testers kom ik wel in de verleiding.
Heerlijk om al die testen al voorbij ge zien komen! Gefeliciteerd! Hier smaakt mijn koffie vandaag tot 2x toe naar schoonmaakwater.....bleghhhhh die van hubbie alleen niet en beide vorige zwangerschappen lustte ik totaal geen koffie de hele zwangerschap......zit alleen nu pas op 4 dpo....dus in mijn beleving erg vroeg maar ja bij de jongste testte ik op 9 dpo al knalpositief dus we gaan t afwachten
Iez: ik zie dat je vandaag op 8 dpo zit, ik snap dat je in de verleiding komt door de mooie testen die voorbijkomen. Maar probeer het tot 12 dpo vol te houden. Hoe lang is jouw lf? Je temp gaat wel mooi omhoog, ik duim voor je!
Mijn lf varieert tussen 11-14. Dus hanteer ik 13 voor de zekerheid. Moeilijk wachten pfff dagen gaan langzaam voorbij. Hopelijk blijft temp hoog. Wanneer test jij op NOD of daarvoor?
Balen Motherlove76! Inderdaad veel mooie testen die voorbijkomen! Ben echt blij voor jullie. Maar aan de andere kant wel confronterend dat het bij mij nog niet is gelukt. Ben nu bijna een jaar bezig en heb iedere maand netjes een ovulatie, maar daar blijft het helaas ook bij. Ik ga vrijdag naar de huisarts om even het een en ander te bespreken. En misschien alvast wat testen te kunnen gaan doen.
Nog niet ongi, maar test negatief Vandaag 12 dpo dus zal in de loop van de dag wel ongesteld worden Ik ga zondag op vakantie, dus ga ik lekker genieten en alles even zo laten zoals t is! En we zien wel..
Jammer dat je test negatief was, geef nog niet op. Nog geen bloed gespot dus wie weet komt het alsnog goed met je roze test. En sowieso fijn vooruitzicht een lekkere vakantie. Waarheen?
Ja maar had ik met 12 dpo al wel een tuur moeten zien.. We gaan naar Italië, gardameer met de caravan! Heerlijk!
Hier vanaf vandaag het idee dat het niet raak is.. Blijf wel licht misselijk,hoofdpijn borsten doen nog steeds pijn en lage rugpijn.. Maar toch..