Gefeliciteerd hoor!! Die van mij wees negatief af. Weekend maar even afwachten. Zolang ik niet ongesteld word klopt er toch iets niet
Gefeliciteerd truelove! Hier vermoedelijk 8 dpo... wachten wachten wachten ..duurt lang..... ik denk dat ik morgen er alvast een testje tegen aan gooi. Zal ik dan kiezen voor een action test of een kruidvat2v5?
Dankjulliewel! We zijn gezegend.....2x in de 1e ronde raak Nu maar hopen op net zo'n fijne zwangerschap en geweldige bevalling als bij ons 1e kindje! Gisteren nog een gigawitte test en vandaag deze
Gefeliciteerd iedereen op roze hier een negatieve test op 11 dpo, mijn dpo weet ik zeker aangezien ik um iedere maand duidelijk voel. vorige zwangerschap testte ik 10 dpo al posi.
Hallo dames. Ik denk dat ik me hier maar even aansluit. Ik heb geen idee wat mijn cyclus is. Altijd zeer onregelmatig, maar dacht vorige week misschien innestingsbloeding gehad te hebben en zou dan volgens de verschillende berekeningen morgen of zondag mijn nod hebben. Als het niet dit weekend is, dan maar naar het volgende topic doorverhuizen.
Hoi hoi, ik lees al een poosje mee, maar nu wil ik toch wel graag op de lijst als dat mag. Neirod, 33jr, tweede kindje, ronde 4, NOD 15 juli. Ik heb al een paar testen versleten die negatief waren, maar met mijn zoontje testte ik ook pas op NOD positief. Nog even afwachten dus. Al wel een week zere tepels en sinds vandaag misselijk.....spannend. Oh, en als ik wel zwanger blijk, ben ik uitgerekend op de verjaardag van mijn zoon. Oeps .
Elf84: je zou toch vandaag testen? Wat is het geworden? Ik heb ook getest helaas negatief , wachten op ongi dus... Ik mag op blauw op de lijst
Re: NOD lijst 1 juli t.e.m 15 juli 2014 Hallo dames. Ik denk dat ik me hier maar even aansluit. Ik heb geen idee wat mijn cyclus is. Altijd zeer onregelmatig, maar dacht vorige week misschien innestingsbloeding gehad te hebben en zou dan volgens de verschillende berekeningen morgen of zondag mijn nod hebben. Als het niet dit weekend is, dan maar naar het volgende topic doorverhuizen. Hey anba, Wij zitten in hetzelfde schuitje haha Hier ook geen cyclus (9 mnd na stoppen met prikpil) en is het elke keer weer afwachten. Voor de andere dames op roze: gefeliciteerd !!! op rood: hou vol het komt goed!! Wachtbankje: pffff worden jullie ook al gek van die verschijnselen ?? Wat kan je lichaam je voor de gek houden hè??
Hey anba, Wij zitten in hetzelfde schuitje haha Hier ook geen cyclus (9 mnd na stoppen met prikpil) en is het elke keer weer afwachten. Voor de andere dames op roze: gefeliciteerd !!! op rood: hou vol het komt goed!! Wachtbankje: pffff worden jullie ook al gek van die verschijnselen ?? Wat kan je lichaam je voor de gek houden hè??
Balen van de nega test iez, vind ik niet leuk!! Hier een tempdip vanochtend, dus waarschijnlijk komt de ongi eraan...
charmedknorrie: dank je wel voor je knuffel, lief van je. Goldfishie: balen van je tempdip en in je ff te zien is je ongi doorgebroken. pfff je geduld wordt zo echt op de proef gesteld. Ik hoop dat de volgende ronde suc6vol zal zijn en je eindelijk op roze mag. Overweeg je nog een keer om naar de MMM te gaan of blijf je nog een poos zelfstandig proberen? Waarom staat in je ff 54321 bij stats (op de laatste 5 dagen)