Meiden bij wie t al lang duurt ik wil jullie even een extra knuf geven uit ervaring weet ik hoe killing t kan zijn, maar hou hoop bij n dinnie van mij is t na 7 jaar talloze iui's en ivf's toch gelukt en die gaat nu bijna bevallen. Ik hoop dat t voor iedereen zo mag zijn!
Vandaag mijn Nod.. Spannend! Ik wil zo graag een testje doen maar wil toch wachten tot zondag. Teleurstelling is zo shit iedere keer.. Succes meiden in het zelfde schuitje en meiden die een ronde moeten wachten, gefeliciteerd voor de meiden die in verwachting zijn!
Mijn test was een beetje vaag... niet omo wit maar een beetje vaag rozig, geen tuurstreep maar wel vaag genoeg om te twijfelen. Ik weet het dus niet... zeker omdat ik met zwanger&kids dipstick heb getest (stom van me). Jammer van je negatieve test! Maar wat doet je temp? Misschien test je pas op NOD positief.... Het kan toch nog?
Ik heb ook met z&k getest. met dipstick en midstream. Maar dat klinkt toch veelbelovend voor je, want het was dus niet omowit. Wanneer ga je weer testen? In theorie zou het nog positief kunnen worden, maar dan had ik echt geen omowitte test moeten hebben lijkt me. Dus ja...ik hoop het wel, maar daar ga ik niet van uit. Ik heb wel meer rust door voor NOD te testen. Scheelt mij weer 2 dagen spanning met de vraag in mn hoofd van zal het?
Is er in het echt een streepje te zien? Het lijkt niet helemaal omowit, maar ik kan ook niet goed zien of het een streep is.
Ik weet het echt niet meer.. Donderdag laatste keer getest, omowit. Maar ben al 2 dagen overtijd (als mijn cyclus een beetje regelmatig is tenminste), + loop al 2 dagen met de verschrikkelijkste pijn in mijn borsten rond (en ze voelen zo zwaar!) , wat ik anders nooit zo erg had voor mijn menstruatie.. Heb ook rugpijn, ik heb het altijd heel erg warm,.. Die spanning maakt me gek!
Bij heel wat meiden werd de streep duidelijker en duidelijker naarmate de dagen vorderden. Ik zou de hoop dus nog niet opgeven!Beter iets dan niks lijkt me
Vanochtens getest.. kon niet meer wachten haha 9dpo. Ziet iemand iets? Ik kijk er inmiddels scheel van en denk wel heeeel in de verte een tuurstreepje te zien. Maar misschien staat dat ding ook wel op mijn netvlies geprint.. dit is een kv2v5
Zet mij maar op rood Eerste rozeverlies gespot en temp weer lager. Ik schuif wederom een nod topic door.
ik mag ook op rood gisterenavond is het spotten begonnen, nu afwachten tot het doorzet temp is ook laag op naar de volgende ronde