Nee eigenlijk niet. Als je geen eisprong hebt gehad schuif je door naar volgende NOD tot je eisprong er is. Zo heb ik een cyclus van 92 dagen gehad.
Vandaag 14dpo.. Geen ongi te bekennen!! Net een test gedaan en nu komt het echt aan.. Wij krijgen een derde wondertje ondanks mijn pcos!!!
Gefeliciteerd zwangere dames. Andere dames... tot de volgende ronde! Ik mag met jullie mee.. Helaas na een aantal vals positieve testen toch echt ongesteld met enorme buikpijn. Ik ga een ronde verder... Al weet ik echt nog niet wanneer mijn NOD is. Mijn cyclus was deze ronde 37 dagen... hopen op een kortere cyclus volgende maand.
ik snap er niets meer van dacht dat ik ongi ging worden vandaag maar na een beetje roze gisteren en deze morgen een beetje bruin is er niets meer te bespeuren de komende dagen maar even afwachten
geen idee arendje temp is wel heel laag dus het zou zo maar kunnen dat ik morgen ofzo toch ongi wordt
ach ja... nieuwe ronde nieuwe kansen. Als het vroeg is misgegaan, dan is dat niet voor niets. Ik heb de kv 2v5 gebruikt. Ik ga wel naar de huisarts omdat ik buikpijn heb tussen mijn eisprong en menstruatie. Dat maakt me onzeker en dan ga ik testen.. en dat wil ik nu de volgende ronde dus net niet!!
Nog steeds niet ongesteld. Vanmorgen weer erg misselijk zelfs met hoesten tot spuug neigingen. Had ik met jari ook kwam van mijn maag af. Gisteravond en nu weer beetje dak niet met benen over elkaar kan omdat idee heb dat er bal tussen mijn benen zit. Erg vervelend. Mja nu weekend weg dus makkelijker vol te houden niet te testen. Maandag weer op zijn vroegst.
Ja heel onzeker,ook omdat ik zoveel last heb van zware en pijnlijke borsten Ik weet niet 100%zeker wanneer mijn ovulatie was,omdat ik geen testen gebruik of niet temp. Ik laat het allemaal wat op zijn beloop omdat ik er anders wat teveel mee bezig zou zijn. Vind het nu wel vervelend dat ik blijkbaar een onregelmatige cyclus heb
ik blijf jullie nog wat vergezellen roze is weg, geen ongi en temp is weer omhoog ik mag dus weer terug op zwart
Ik snap je gevoel! Bij mij duurde het nu ook weer langer dan de vorige ronde. 37 dagen..dan ga je toch wel even twijfelen. Ik gebruik dan wel ovu testen zodat ik weet wanneer we mogen klussen en wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten. Ik duim voor je