Ja ik ga t zo zien en horen. Hopelijk is de scopie niet nodig nu. Pfff maar neem voor de zekerheid wel pijnstillers in... over een uurtje weg...
Je action test lijkt hetzelfde als van afgelopen week en dipstick knalt niet? Misschien maak je het hormoon wel aan maar springt het eitje steeds niet? Hoop op het beste heel veel succes!
Ga voor je duimen ja dat de scopie niet nodig is hier wordt ik self nog niet veel wijzer van mijn testen , had uitgerekend rond de 20ste,
Ja idd, vaag he. De dipstick is donker maar geen knaller. Ik test vanmiddag nogmaals... en idd het lijkt alsof hij telkens niet springt... maar nu voelde ik wel duidelijk ovulatiepijn dus wellicht dat het nu wel gaat gebeuren. Ga zo in ieder geval aangeven dat ik zo goed als positief heb getest.
Zo lopen mijn testen vaak een beetje op. Ze beginnen hetzelfde als op jou foto. Ik denk even doortesten en dan een knaller? Op welke dag heb je meestal een eisprong?
Net terug thuis van de gynaecoloog. De scopie ging niet door omdat er een mooi opgebouwd baarmoederslijmvlies te zien was en een springend ei... het lijkt er dus op dat mijn cyclus echt herpakt heeft! Dankbaar.... hieronder mijn ei, het is idd rechts waar ik pijn voel.. ze zag er ook wat vocht achter dus hij kon ook net gesprongen zijn.
En ja de action testen waren op had trouwens rond de 20ste gerekend , dus ben heel benieuwd , testen lopen wel iets op ja
Jaaa zo blij! Ik wacht even op een temp stijging pas dan durf ik mezelf op t Wachtbankje te zetten. En ik test nog even door met ovulatietesten. Paar dagen. Hoewel die van toenstraks echt wel positief oogde. Ik hoop ook echt dat ik nu als ik weer zwanger mag worden alles goed gaat. Ben al blij dat mijn lichaam eindelijk na 6 maanden zich herpakt. Heeft lang geduurd.. Ja jammer dat je geen action meer hebt want er zit wel verschil in testen dat merk ik ook al met de dipsticks en action. Even naar de action rijden miss?