Nee niet op super laag niveau nog. Gaat soms wel richting 36.3 tijdens ms Vanmorgen weinig bloed, ga zo ff tampon wisselen. Ben benieuwd
Ik lees op internet allerlei mogelijkheden om de innesteling te bevorderen. Maar zou dat ook echt zo zijn of is dat een beetje onzin?
Ik had toch zo’n testdrang en wou geen zw test verspillen, dacht laten we dan maar een ovulatie test soppen Heb nog nooit zo’n heldere plas gehad geloof ik (totaal niet geconcentreerd dus), kwam zelfs geen streepje op de ovu test gwn niets enkel controle streep en voor de rest gwn Omo wit Nou ben ik toch even van men testdrang verlost
Ik heb een lf van 14 dagen dus ik zit vanaf morgen op t Wachtbankje en dan is mijn nod 7 juli. Spannend. Hoop dat ik morgen een hoge temp heb. Ik ben benieuwd hoe men test er zometeen uitziet.
snap ik helemaal , ( hier met andere dingen gehad ) Hier begint de kruidvat ovu test duidelijker te worden .
Oeh ja die komt eraan! Ach ik zie het wel, is het geen innesteling dan ben ik weer mooi schoon van binnen voor de komende ronde
Ik heb nu echt een maximale piek! Icm de tempdaling en de echo klopt alles! Mijn dag kan niet meer stuk! Ik ben gelukkig. Hoe blij kun je zijn met een cyclus haha maar je gaat het meestal pas waarderen als het niet normaal meer is of als je het mist. Blij dat het terug is!