Ja we zien het morgen wel .. ik wacht maar weer af. 2 juli heb ik een afspraak bij de gyn ivm mijn endo en zangerschapswens. Ik hoop natuurlijk zwanger te zijn voor die tijd maar we zien het wel.
Ja misschien de piek gemist inderdaad , heb wel gewoon om de twee dagen het gezellig gemaakt , dus hopelijk ? We gaan het zien onder tussen maar ongeduldig wachten ! Noukie ik ga voor je duimen op een mooie positieve test voor de datum
@noukie 1992 hopelijk toch een goeie test! @Penniej ik duim voor je mee dat je binnenkort ook een positieve test hebt, zo te Horen heb je er alles aan gedaan
Ik weet het niet…misschien een beetje te veel informatie maar normaal loopt zijn goedje er na de daad heel erg uit en moet er echt een handdoek onder. Nu niet… Nu lijkt het net alsof hij niet is gekomen. Hij zegt zelf van wel, maar of het was heel weinig, of hij is niet gekomen. Dus al bij al heb ik er geen goed gevoel bij jammer genoeg
Ik zou alsnog hoop houden! Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat tijdens mijn ovulatie ook niet waardoor k ook dacht dan zal 't wel te weinig zijn geweest.. Maar hier loopt nu een prachtig mooi meisje rond! Ik dacht achteraf dan heeft m'n lichaam alles gepakt wst het nodig had! ik ga iniedergeval voor je duimen dat het bij jou ook zo is!
Huh.. ik doe net de CB ovulatie test met de smiley, en die geeft aan geen piek? (Rondje) Terwijl de sensitest echt knal positief aangaf 2 uur geleden. Gisteravond om 12:00 was het streepje nog licht. normaal heb ik 1,5- 2 dagen lang een smiley / en positieve sensitest. Kan de sensitest vals positief zijn bij een ovulatie test? Foto bijgevoegd van de sensitest, die is niet n beetje positief toch….
Nee dat niet. Was wel erg lichte urine (maar dat was die met de sensi ook) normaal maakt dat niet uit bij de cb
Ja lastig zou kunnen dat je een kortere piek had dit keer. Heb je ook opnieuw met de sensitest getest?
Je zegt dat hij meer heeft gebruikt dan alcohol. Ik zou daar toch eens een goed gesprek over voeren, kans op zwangerschap is dan kleiner, en kans op miskramen of een ongezond kind groter. Hier is de afspraak bij een kinderwens beide gezond leven, als vrouw mag je straks 9 maanden ook een hoop niet dus ik vind dat een man ook zijn best mag doen. Ik kan me voorstellen dat je hier erg van baalt!
Ik had ook een hele korte piek deze maand test bijna positief in de ochtend opnieuw getest in de middag en positief 3 uur later weer getest en hij was al niet meer positief in de avond nogmaals getest en hij was nog lichter volgende dag bijna geen streepje meer te bespeuren..
Oh ik wist niet eens dat dat kon. Nou ja hopen dat we dan nog optijd waren.. vd week geen gemeenschap gehad namelijk.
Duur van de piek wil niets zeggen over wanneer het eitje springt hoor bij mij sprong die dan wel de dag nadien maar kan in dat geval net zo goed ook pas 48 u later. Fijn dat de cb nu ook een piek aangeeft!