Ik ben even wat stiller geweest hier. Begrafenis achter de rug van de opa van mijn man. Dus een heftige week gehad. Maar ik denk dat ik inmiddels mijn eisprong ook wel heb gehad. Hebben niet echt veel gebruik gemaakt van het moment. 7/7 krijg ik mijn kijkoperatie. Super spannend. Het liefst hoop ik natuurlijk dat het niet door hoeft te gaan. mijn eileiders worden dan kkk doorgespoten en dat vind ik echt heel erg fijn. succes iedereen met de eerste testen! Ga voor jullie duimen
Heb problemen met FF dus kan men data niet inbrengen.. vandaag nog steeds een mooi hoge temp. Opnieuw getest maar helaas negatief. Als ik lang genoeg Tuur lijk ik wel wat te zien maar dat is vast omdat ik het zo graag wil zien Ben best wel teleurstellend eigenlijk
@MrsWit gecondoleerd en hopelijk ben je gewoon voor die tijd zwanger ❤️ @Manu1457 wat lastig meid die onzekerheid, ik duim mee dat je testjes blijven oplopen ❤️ @nenp misschien vandaag hele lichaam dip? (Kan ook)
Zou het niet opgeven hoor. Vorige zwangerschap teste ik ook pas 10 dpo echt een piep piep licht tuurlijntje en hij liep pas echt op vanaf 12 dpo!! Alles kan nog
Wat leuk om de eerste tuurstreepjes al te zien verschijnen! Heel benieuwd hoeveel er op roze gaan deze ronde. Ik heb vanochtend de laatste pregnyl gespoten dus nu eindelijk aftellen tot ik kan gaan testen.
Merk wel dat de vermoeidheid van gister weer verdwenen is terwijl ik net zolang heb geslapen als gisternacht dat maakt me wel weer bang zag het toch als een symptoom
Heel veel sterkte, snap dat je hoofd en niet naar stond. Hopelijk is een scopie niet nodig en heb je een positieve test te pakken. Heeft de gynaecoloog niet gezegd dat je nu niet mag proberen? Toen ik mijn scopie kreeg mocht ik geen seks hebben omdat er dan een mogelijk bevrucht eitje kon zijn die ze dan weg zou spoelen. 7 juli is nog voor je nod toch?
Afwachten is t enige wat je kan doen. Probeer afleiding te zoeken... is heel lastig maar we hebben er helaas geen invloed op
6dpo vandaag. Of 7, maar voor de zekerheid hou ik 6dpo aan. En wachten is zooo moeilijk!! En ja, ik heb getest vanmorgen. Stom. Weet ik. Een hele witte streep hahaha!! Nu ben ik even verlost van die stomme test drang. Heb ook geen symptomen meer. Niet moe meer, geen maagzuur meer, normale stoelgang. Kan alle kanten op...
Wat fijn dat er al mensen op het wachtbankje zitten! De eerste testen komen er echt aan haha! Ik zit ook te testen maar dan voor m'n ovulatie, die verwacht ik morgen of overmorgen. Heb steeds steken in m'n eierstokken en toestraks ook even in m'n liezen. M'n cervix slijm is al wel flink rekbaar alleen m'n ovu testen nog negatief... Wachten wachten wachten en toch maar vast een beetje gezellig maken