Ik wacht het nog wel even af.. veel meer kan ik ook niet doen trouwens, haha. Ik hou jullie wel op de hoogte. Het maakt me wel enorm onzeker.. dat dan weer wel..
@Penniej @roos888 same here! Ik heb ook zo een testdrang. Ik ben 8dpo vandaag en ik weet t: veel te vroeg. Heb 6dpo ook getest en vandaag weer nu kan ik weer een paar dagen vooruit waren die sensitest dipsticks. Ik doe t gewoon voor mn drang. En ik weet dat t te vroeg is dus was ook niet teleurgesteld toen ik een hele witte lijn zag Ik ga 10dpo weer testen. Denk ik.. of morgen ahhhh i dont knowwww ik zie morgen wel hoe en wat....
Het is de eerste maand dat ik ovulatietesten gebruik maar vind het zo vreemd dat m'n bmm eerst paar dagen zacht en open stond zoals bij een ovulatie zo is, dan dan nu ineens hard en dicht is, maar k geen positieve ovulatietest heb gehad.. Heb steeds 2 a 3x per dag getest dus bijna onmogelijk om hem dan gemist te hebben lijkt me
Je hebt hem niet gemist dat durf ik bijna wel met zekerheid te zeggen. Geduld hij komt eraan. Gewoon rustig doortesten. Ik testen elke dag met de 2e urine. Ik dronk na het opstaan 1 kop koffie en 1 glas water zodat ik elke dag dezelfde concentratie urine had. Ik heb hem ook gevonden met maar 1x per dag testen. Nu met deze streepjes 2x per dag testen is zonde. Je gaat hem niet missen!
Elke zwangerschap is anders en het komt vaak voor. Ik zou juist blij zijn als ik voor nod wat roze heb want dan is de kans groot dat het een innesteling is. Spannend
Snap ik! Ik ben ook blij dat morgen men weekend voorbij is en ik gewoon weer aan de slag mag en kan. Verveel me en dan gaat men hoofd overuren draaien. Niet goed haha ga maar even iets verzinnen om mezelf af te leiden.
Eigenlijk zwaar klote, heb een sloot aan pijnstillers anders kom ik de dag niet door. Tramadol morfine diclofenac plus paracetamol erbij. Gister röntgenfoto gehad en volgende week een mri scan We proberen het wel gezellig te maken op momenten dat de pijnstillers goed werken, maar of het echt zin heeft, geen idee
Je hebt m zeker niet gemist, denk dat ie deze week gewoon nog moet komen. Wat je zegt over je bmm, ik heb dat ook een tijdje zo gecheckt maar t verschilt echt per moment, kan binnen een uur laag, hoog, hard, zacht aanvoelen. Bij mij werkt die methode in ieder geval niet. en qua vruchtbaar slijm, ook dat kan nog per dag verschillen en kan daarnaast soms lastig te beoordelen zijn als je seks hebt. ik zou de eerste maanden met ovulatietesten gewoon zien als je cyclus leren kennen, en daarnaast gewoon regelmatig seks hebben.
Ik heb vandaag sensitest dipsticks binnengekregen, die heb ik niet eerder gebruikt. goed excuus om er een te doen zodat ik weet of hij omowit blijft of valse streepjes geeft haha. Dus op 6 dpo al getest Buiten afleestijd geven ze een hele vage schaduw, ik kan zien waar de streep zou moeten komen. Goed om te weten. ondertussen buikpijn, voor mijn een goed teken, dat had ik vorige keren in ook bij een zwangerschap. (Nog) geen rugpijn, dat had ik vorige keren vanaf 8dpo als t raak was. gaat er iemand morgen testen? Ik denk dat ik vanaf 8dpo start. T helpt mij met beide benen op de grond te staan als ik denk van alles te voelen.
Ik wacht nog een week met testen. Denk op zen vroegst dinsdag? Dan ben ik 12 dpo? Maar miss dat ik maandag al wel een testje probeer... spannend.
♡♡♡♡♡ 1 juli (2) 1985Breezer - 35 jaar - 2de kindje - ronde 11 Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 9 2 juli (2) Knorrtje94 - 26 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 3 (1e na mk) Enigma - 38 jaar - 2e kindje - IUI-D 3 juli (2) Bambiniheart- 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 na mk 4 juli (4) Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 LLxx32 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 Kiekieboe - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 Patty86 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 5 5 juli (2) Sabrinab1986 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 24 MrsWit - 30 jaar - 1 kindje - ronde 25 6 juli (1) Poek32 - 30 jaar- 1e kindje - ronde 7 7 juli (4) Jongemamaworden - 22 jaar - 1e kindje - Ronde 3 met medicatie Penniej- 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 Sophie2019 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na twee miskramen 8 juli (3) Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - Ronde 6 (4 na vmk) Knuffelfloor - 32 jaar- 2 kindje- ronde 4 Mariannetje - 36 jaar - 2e kindje - Ronde 4 IUI 9 juli (2) Ritoy - 32 jaar - 4e kindje - 4e ronde (ronde 1 na 2 vmk) Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk na 6 maanden cyclus terug! 10 juli (1) Primerose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 11 juli (1) Doublerainbow - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk 12 juli (2) Elvira5 - 26 jaar - 4e kindje - ronde 3 xDanielle - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9 13 juli (2) Meisjeeigenwijsje - 27 jaar- 2e kindje-ronde 3 Mentos8 -33 jaar - 2e kindje - ronde 7 Virgo88 - 32 - 1e kindje - ronde 2 na meerdere miskramen. 14 juli (2) LieveheersBijtje - 30 jaar - 1e kindje - Clomid ronde 1 MAF126 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 (1e na vmk) 15 juli (1) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 14 ♡♡♡♡♡ Totaal (32) Wachten op ovulatie (10) Wachtbankje (22) Zwanger (0) Ongesteld (1)