Netjes! Ik zie dat je 9dpo bent, maar hoe lang duurt jouw lf normaal? Verwacht je snel een menstruatie mocht t niet raak zijn?
Goedemorgen Dames, hoe is het hier? Hier gaat het wel prima, ben er wel achter komen dat ik heel m’n eisprong verkeerd berekend heb.. ik had 19 juni een positieve ovulatietest dat betekent 21 juni eisprong. Ik ben nu pas 9 dpo ipv mijn 10-11 dpo, ik weet niet of het veel verschil maakt maar goed wie weet!
Nenp op jou andere kaartje staan ook veel bolletjes met 37 graden. Kloppen die niet? Hier 7/8 dpo ik denk dat ik morgen ga testen. Zo spannend! Hier nog testers vandaag?
Dat weet ik dus niet ik heb normaal gesproken een cyclus van 29-31. Nooit korter of langer. Ik begin rond cd17/cd18 veel afscheiding te hebben. Dat is elke cyclus zo. Ovu rond cd20/cd21? Dus ik denk niet dat ik een lf heb van 14 dagen. Maar korter. Vandaag is t cd31.
Pfffttttt vriendlief was boodschappen gaan doen kwam die met een predictor early test thuis aangezet dus ik zeg ja wat is er mee ja doe hem maar.: Na veel twijfelen toch weer gezwicht en gedaan en een licht roze streepje.. dus wij blij gaan we googelen blijken ze valse streepjes te geven dus eindstand? Geen idee hahah
Op die laatste foto zie ik inderdaad ook een streepje. Jeetje wat spannend zo. Hopelijk loopt het mooi op en blijkt het geen vals streepje te zijn. Hoe ver ben je nu? En wanneer zou je weer willen testen? Ik duim iig voor je!
Jeetje wat ontzettend spannend!! Ik zou even rustig een paar dagen wachten en dan weer proberen denk ik. Ik heb sinds zondag niet meer getest en eigenlijk geeft me dat ook wel enorm veel rust.. nu blaasontsteking.. gister 1 veegde roze bloed.. ik weet t niet meer maar ik wacht het maar rustig af.. ik ga er gewoon niet vanuit dan kan het alleen maar meevallen
Wat spannend, ik zie op de laatste foto wel een steepje maar hij is niet duidelijk genoeg om de kleur te zien. Niet bekend met de testen dus ook niet met valse lijntjes. morgen anders met een andere early testen?
Spannend Manu! Je test nu al bijna een week deze lichte streepjes he? Blijft wel raar met pas 9 dpo... Dat zou betekenen dat je al met 2 dpo positief testte. En volgens mij is dat niet mogelijk, lijkt mij? Ik zou wel bij 1 merk blijven nu zodat je kan zien of ze oplopen. Ik duim voor je!
Idd al is die roze veeg wel spannend, zou een innesteling kunnen zijn.. idd afwachten, das t enige wat we kunnen doen. Geduld is een schone zaak. Helaas wel een moeilijke. Merk dat ik er nu ook wel vaak aan denk, hoewel ik al blij ben als ik weer een cyclus heb.
Ik heb net dochter van school opgehaald. Ik stapte uit de auto en t leek echt alsof ik ongesteld was geworden. T gevoel van doorlekken. Heb nu nog steeds t gevoel alsof er iets aan t lekken is, maar er is niks.. ik denk dat t niet raak is deze ronde..
Ik heb dat gevoel altijd wanneer ik ongesteld moet worden. Vandaag 9dpo. Morgen ga ik toch weer testen denk ik. Sensitest extra gevoelig dipstick. Ik moet vandaag echt enorm vaak plassen. Dat heb ik dus nooit. Ik heb niet eens zoveel gedronken..
Ik herken jouw klachten wel als zijnde vroege zwangerschapssymptomen. spannend hoor, hopelijk morgen meer duidelijkheid!