Ik durf nog niet op roze hoor.. ben nog zo vroeg. En nu lees ik weer dat deze vals positief kunnen zijn. Maar deze lijkt me echt niet vals de lijn kwam binnen enkele seconden al
Vind nu toch spannend worden voor de testers kun het iedereen zo hoop dat voor deze maand vele dromen uit komen
Ze zeggen dat blauwe testen vaker vals positief geven maar de clear blue's zijn bij mij eigenlijk altijd de enige die echt duidelijk zijn. Als ik zwanger ben zijn ze duidelijk en als ik het niet ben zijn ze gewoon blanco
Net toen ik dacht dat mijn ovu niet donkerder kon, deze knalt van je scherm. Pre mom geeft zelfs een waarde van 4.00, zo hoog heb ik het nog nooit gehad
Ik heb vandaag getest. De early test gaf vrij laat (maar wel binnen afleestijd) een streepje. De action ging vrij snel. Denk niet dat er eigen hcg bij zit. Zaterdag nieuwe test! Verwacht dan dat het wel afgelopen zal zijn.
Ik vind m vrij duidelijk voor vals positief te zijn. Al heb ik idd wel met 2 !! Blauwe testen vals positief getest achter elkaar waardoor ik echt dacht dat ik zwanger was, maar dat waren die van Kruidvat. Heel bizar. Ik zou gewoon nog een testje doen
Wauw gefeliciteerd, wel echt een hele duidelijke idd... wat fijn en leuk! Zo spannend weer allemaal! Fijn dat je hier blijft kletsen maud! Ik heb weekend eindelijk, ben er echt aan toe. Voel me oke. Wel erg moe, af en toe een steekje maar kan vanalles zijn. Verder heel de dag koud koud koud. Rommelende darmen... vandaag 6/7 dpo.
Ik had 14 en 15 juni een positieve ovu test. Wellicht een vroege innesteling.. ik heb afgelopen zaterdag wel steken in mijn buik gehad