Als ik tuur en tuur misschien iets, maar de test gister was zo duidelijk. Ga zo even nieuwe testjes halen. Baal zo verschrikkelijk en mijn partner is er naar mijn mening veel te luchtig over, zo irritant. heb vannacht wel maar 3 uur geslapen (niet gedronken), hoop dat dat er wat mee te maken kan hebben maar ga er eigenlijk niet meer vanuit
♡♡♡♡ 1 juli (2) 1985Breezer - 35 jaar - 2de kindje - ronde 11 Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 9 2 juli (2) Knorrtje94 - 26 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 3 (1e na mk) Enigma - 38 jaar - 2e kindje - IUI-D 3 juli (2) Bambiniheart- 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 na mk 4 juli (4) Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 LLxx32 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 Kiekieboe - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 Patty86 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 5 5 juli (2) Sabrinab1986 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 24 MrsWit - 30 jaar - 1 kindje - ronde 25 6 juli (1) Poek32 - 30 jaar- 1e kindje - ronde 7 7 juli (3) Jongemamaworden - 22 jaar - 1e kindje - Ronde 3 met medicatie Penniej- 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 Sophie2019 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na twee miskramen 8 juli (3) Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - Ronde 6 (4 na vmk) Knuffelfloor - 32 jaar- 2 kindje- ronde 4 Mariannetje - 36 jaar - 2e kindje - Ronde 4 IUI 9 juli (2) Ritoy - 32 jaar - 4e kindje - 4e ronde (ronde 1 na 2 vmk) Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk na 6 maanden cyclus terug! 10 juli (2) Primerose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 Laudate - 36 jaar - ronde 1 11 juli (1) Doublerainbow - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk 12 juli (2) Elvira5 - 26 jaar - 4e kindje - ronde 3 xDanielle - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9 13 juli (3) Meisjeeigenwijsje - 27 jaar- 2e kindje-ronde 3 Mentos8 -33 jaar - 2e kindje - ronde 7 Virgo88 - 32 - 1e kindje - ronde 2 na meerdere miskramen. 14 juli (2) LieveheersBijtje - 30 jaar - 1e kindje - Clomid ronde 1 MAF126 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 (1e na vmk) 15 juli (1) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 14 ♡♡♡♡♡ Totaal (32) Wachten op ovulatie (4) Wachtbankje (21) Zwanger (2) Ongesteld (5)
Wat ontzettend raar. Bij een vroege miskraam lopen de te testen vaak langzaam af dan is je hcg niet zomaar uit je urine. Hoeveel testen heb je gister gedaan?
Het is echt doorgebroken en men temp is omlaag! balen maar goed het is de eerste cyclus na de miskraam en ik verlies nu heel veel bloed dus hopelijk wordt alles nu vanbinnen gereinigd en is dit een reset! Wel een hele korte LF maar hopelijk eenmalig! Succes dames, ik schuif door naar de volgende lijst maar hou deze zeker in de gate! Liefs
Ja toch dat lijkt mij ook. De positieve test van gister was wel rond 10 gedaan, om 7 was t een mega tuurstreepje. Maar nu een dag later zou ik verwachten dat hij wel zichtbaar is in de ochtend. gisteravond heel stom ook nog getest en toen ook niet positief. Maar kan me gewoon niet voorstellen dat die ene vals positief was, hij was zo duidelijk en roze
Ah wat klotr nenp. Heb je nog getest dat het zeker geen innesteling was? Hopelijk is het een reset voor je ...
Hey dames, mn temperatuur blijft vrij stabiel de laatste dagen vandaag is mijn nod als ik uitga van een LF van 12 dagen die ik standaard heb, maar hoop nu met de utrogestan een langere LF te hebben! normaal gezien was mijn temperatuur al radicaal gedaald maar dat is niet het geval. gisteravond ben ik flauwgevallen zonder aantoonbare reden dus heb het gevoel dat er echt wel wat bezig is. Met het opstaan merk ik dat ik heel duizelig ben..
Jeetje wat vaag.. dat moet toch niet kunnen. Ik heb ook wel vals positieve testen gehad jammer genoeg, maar dat waren de blauwe van Kruidvat, en die staan er bekend om. misschien de kv2v5 halen?
Flink wat pagina's gemist. Wat is er veel gebeurd, en ook al zoveel goed nieuws. Ontzettend gefeliciteerd voor de dames die al een mooi 2e roze streepje zien. En @Sophie2019 , ik zou zo nog eens testen met dezelfde urine als gisteren. Wellicht dat dit helpt en je weer wat gerust kan stellen! Zelf ben ik nu 5/6 DPO, maar door al die positieve testen wil ik ook al zooooo graag. Nog even een paar dagen wachten