Dat lijkt me ook bijna onmogelijk. Heb kv 2v5, Etos early en action early gehaald. Ik heb toch weinig hoop
Nou alle drie negatief met dezelfde urine als gister. Wat baal ik zeg! Moet dan toch wel dat die van gister vals positief was? Zie foto van gister...
Nou nee dat was niet nodig... alles zat onder t bloed, tis een heftige menstruatie en heb nu ook veel pijnlijke krampen, wat me dan wel weer een goed gevoel geeft want deze heb ik al 6 maanden niet gevoeld.
Allemaal bedankt voor t medeleven.. Ondanks dat het klote is en ik zo graag een positieve test had gehad, ben ik ook blij hiermee want het voelt nu als een reset. Ik hoop dat volgende maand mijn cyclus weer als vanouds is. Ben al blij dat ik een piek had gevonden en mijn tempratuur omhoog ging. Helaas wel voor korte duur, maargoed... Alle dames die aan t testen zijn succes! Hopelijk mooie Oplopers. En dames op rood wellicht tot in de volgende ronde!
Wat rot! Wel fijn dat je cyclus terug is. Een zwaardere menstruatie na miskraam herken ik, voelde bij mij ook echt als een reset. Ik ga voor je duimen dat het snel raak is!
Ik had in de ochtend vroeg ook getest maar dan test ik altijd minder, gister ook. Ochtend een tuurstreepje en rond 10 uur de streep zoals hierboven, sensitest early. Heb jij inmiddels meerdere gedaan van die met streep? Bij mij was dit dus de enige echt positieve.
Ik heb vandaag 3 verschillende soorten gedaan, allemaal positief. Wel pas de 2e van een zelfde soort gedaan dus das de enige die ik echt met elkaar kan vergelijken
Hoeveel dpo ben je? Ziet er sowieso goed uit! mn gedachten gaan alle kanten op, heb ik dan een extreem vroege ‘miskraam’ gehad, was t vals positief maar heb ik nog wel een kans deze ronde. Ik had 22-6 in de avond een positieve ovulatietest (tm 24-6 in de ochtend), dus dan zou ik 9/10 dpo zijn nu?
HCG zou ongeveer elke 48 uur verdubbelen dus je moet de testen vergelijken met een dag ertussen. Pak je 30 juni/2 juli of 1 en 3 juli dan zie je toch wel duidelijk verschil! hè verdorie! Maar in elk geval een cyclus weer. Jemig, dat verwacht je toch ook niet. Wat een teleurstelling!
Ik ben 10dpo vandaag. Als ik jou was zou ik gewoon door blijven testen tot eventueel de menstruatie doorbreekt (of hopelijk natuurlijk niet)
He dames, ik ben echt helemaal in shock.. zou het nu dan echt gelukt zijn??? Kan het echt amper geloven!! Deze maand had ik besloten om me niet aan te melden op een NOD lijstje want ik kon het gewoon simpelweg niet meer aan en het beheerste compleet mijn/ons leven. In november 2020 een miskraam gehad en sindsdien raakte "iedereen" in ons omgeving zwanger. Het vertrouwen was compleet weg.. net deze test gedaan en kijk nou! Kan het gewoon echt niet geloven dus mijn vriend is nu naar de winkel voor een digitale
♡♡♡♡ 1 juli (2) 1985Breezer - 35 jaar - 2de kindje - ronde 11 Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 9 2 juli (2) Knorrtje94 - 26 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 3 (1e na mk) Enigma - 38 jaar - 2e kindje - IUI-D 3 juli (2) Bambiniheart- 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 na mk 4 juli (4) Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 LLxx32 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 Kiekieboe - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 Patty86 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 5 5 juli (2) Sabrinab1986 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 24 MrsWit - 30 jaar - 1 kindje - ronde 25 6 juli (1) Poek32 - 30 jaar- 1e kindje - ronde 7 7 juli (3) Jongemamaworden - 22 jaar - 1e kindje - Ronde 3 met medicatie Penniej- 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 Sophie2019 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na twee miskramen 8 juli (3) Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - Ronde 6 (4 na vmk) Knuffelfloor - 32 jaar- 2 kindje- ronde 4 Mariannetje - 36 jaar - 2e kindje - Ronde 4 IUI 9 juli (2) Ritoy - 32 jaar - 4e kindje - 4e ronde (ronde 1 na 2 vmk) Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk na 6 maanden cyclus terug! 10 juli (2) Primerose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 Laudate - 36 jaar - ronde 1 11 juli (1) Doublerainbow - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk 12 juli (2) Elvira5 - 26 jaar - 4e kindje - ronde 3 xDanielle - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9 13 juli (3) Meisjeeigenwijsje - 27 jaar- 2e kindje-ronde 3 Mentos8 -33 jaar - 2e kindje - ronde 7 Virgo88 - 32 - 1e kindje - ronde 2 na meerdere miskramen. 14 juli (2) LieveheersBijtje - 30 jaar - 1e kindje - Clomid ronde 1 MAF126 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 (1e na vmk) 15 juli (1) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 14 ♡♡♡♡♡ Totaal (32) Wachten op ovulatie (4) Wachtbankje (22) Zwanger (1) Ongesteld (5) Ik ben maar weer op t wachtbankje gaan zitten ondanks ik vrij zeker ben dat t m niet gaat worden deze maand
Gefeliciteerd @ekmef87 !! Die is duidelijk zeg ! @nenp Jeetje wat balen dat het deze ronde niet gelukt is zeg .. dikke knuffel Hier nog steeds wit , Maar wel last van gevoelige borsten
Ik heb een hoop gemist! Wat een mooi nieuws voor alle dames met een mooi 2e streepje! Gefeliciteerd! Wat rot van alle dames op rood en alle onzekerheden. Ik doe misschien morgen al een testje, maar ga er vanuit dat het nog te vroeg is.