Nee, ik heb PCOS dus bij andere testen wist ik niet of de test nu wel of niet positief is. Bij deze is het verschil wel duidelijk
Ik ga proberen er deze ronde niet zo mee bezig te zijn dus ik ben wat minder aanwezig. Omdat we bijna over de helft van de voorraad cryo's zijn heb ik besloten mijn leven te gaan leven alsof het niet meer gaat gebeuren want dat doet minder pijn dan de valse hoop elke keer (plus ik hoop dat het loslaten helpt). Dus ik heb vorige week al 4 dagen doorgebracht in de sportschool en deze week gaan we gezellig weer verder. Kan ook wel wat minder vetjes gebruiken dus dan knallen we daar maar. Helpt ook de frustratie kwijt te raken..
Herkenbaar hoor, ik ben ook bezig met afvallen, het verlegd wel de focus wat mij ook geel erg helpt en het geeft een goed gevoel.
Iemand die mij op de lijst wilt zetten? 12 juli xDanielle - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9 5 dagen geleden getrouwd, vandaag kwam de menstruatie weer vervelen. Gaan nu toch een stapje richting doorverwijzing inverband met dat ik 5 jaar geleden ICSI heb ondergaan met mn vorige partner.. Had gehoopt dat het niet nodig was. Deze week ga ik kijken of ik al een verwijzing kan krijgen zonder de 12 rondes af te wachten. Wij hebben de ovulatietesten sinds vorige maand gelaten dat brengt alleen extra stress met zich mee.
1 juli (4) LLxx32 - 34 jaar-3e kindje - ronde 3 Meliflua - 29 jaar - 2de kindje - ronde 3 1985Breezer - 35 jaar - 2de kindje - ronde 11 Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 9 2 juli (2) Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk Knorrtjr94 - 26 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 3 (1e na mk) 3 juli (2) Bambiniheart- 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 na mk 4 juli (2) Patty86 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 5 Penniej - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 5 juli (2) Sabrinab1986 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 24 MrsWit - 30 jaar - 1 kindje - ronde 25 6 juli (1) Sophie2019 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na twee miskramen 7 juli (0) 8 juli (1) Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - Ronde 6 (4 na vmk) 9 juli (1) Doublerainbow - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk 10 juli (0) 11 juli (1) Ritoy - 32 jaar - 4e kindje - 4e ronde (1e na 2 mk) 12 juli (2) Elvira5 - 26 jaar - 4e kindje - ronde 3 xDanielle - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9 13 juli (0) 14 juli (0) 15 juli (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (18) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Kom me hier ook aanmelden dames, ik val weer tussen 2 lijstjes in dus schrijf hier ook graag mee. Gisteren positieve ovutest dus verwacht vandaag mijn ei, even men temp afwachten en daarna op het wachtbankje
Welkom wat fijn dat je je ei gevonden hebt, succes haha leuk dat je mee komt kletsen! Hopelijk een plakkertje deze maand! Mijn temp is nog steeds laag, CD 15 en voorheen op CD 16 vaak positief dus hopelijk morgen. Straks weer testen, ben benieuwd. Ik hoop dat het zich niet uitstelt omdat ik er veel mee bezig ben. Maar er hangt ook veel vanaf. Ik ga t zien
Mijn ovulatietest is afgelopen en bijna geen streepje meer zichtbaar. Vroeger kwam het ook uit het niets dus hopelijk betekend het niets. Morgen weer een nieuwe poging. Hoop dat ik hem vind morgen of overmorgen.
Nee dat niet, ik tempratuur ook. En er is geen stijging. Maar wellicht komt tie nog. Verwacht echt wel een deze dagen.
De vruchtbare dagen komen eraan dus nu maar om de dag gezellig maken samen en hopen dat het nu maar eens raak mag zijn merk wel dat ik vorige en deze maand veel ontspanner ben als al die andere 22 rondes
@nenp hoe was jou test vandaag? Ik begin morgen of overmorgen met testen. Wat is het warmmmmmmmmmm pffff
1 juli (4) LLxx32 - 34 jaar-3e kindje - ronde 3 Meliflua - 29 jaar - 2de kindje - ronde 3 1985Breezer - 35 jaar - 2de kindje - ronde 11 Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 9 2 juli (1) Knorrtjr94 - 26 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 3 (1e na mk) 3 juli (2) Bambiniheart- 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 na mk 4 juli (2) Patty86 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 5 Penniej - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 5 juli (3) Sabrinab1986 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 24 MrsWit - 30 jaar - 1 kindje - ronde 25 Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk 6 juli (1) Sophie2019 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na twee miskramen 7 juli (0) 8 juli (1) Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - Ronde 6 (4 na vmk) 9 juli (1) Doublerainbow - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk 10 juli (0) 11 juli (1) Ritoy - 32 jaar - 4e kindje - 4e ronde (1e na 2 mk) 12 juli (2) Elvira5 - 26 jaar - 4e kindje - ronde 3 xDanielle - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9 13 juli (0) 14 juli (0) 15 juli (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (18) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Mijn test was negatief, wel iets duidelijker dan gisteren. Hopelijk morgen dan. Zo een telefonische afspraak met de gynaecoloog. Ga aangeven dat ik de scopie een maand wil uitstellen en bloed wil prikken. Altijd weer leuk hè beginnen met testen. Hopelijk heb je snel een knaller.
Mijn test was negatief, wel iets duidelijker dan gisteren. Hopelijk morgen dan. Zo een telefonische afspraak met de gynaecoloog. Ga