Hoe doe jij dat dan? Heb het idee dat het geen zin heeft om te testen en als ik test denk ik altijd hij is negatief omdat je urine niet goed was, natuurlijk is dat gewoon stiekeme hoop creëeren
Hier 10 of 11 dpo. De laatste maanden werd ik op 10 of 11 dpo ongesteld (met de dagen daarvoor spotting) dus spannend! vanochtend was mijn temp 37,1. Heb niet getemperatuurd deze ronde dus echt betrouwbaar is het niet, maar normaal zit ik na de eisprong rond de 36,9 en als ik ongesteld wordt zakt hij. I Maar goed…. Ik durf gewoon echt niet te testen, bang voor negatief resultaat. Heb namelijk al 2 dagen t gevoel ongesteld te moeten worden. Denk dat ik vandaag nog even afwacht. Mocht ik morgen nog niet ongesteld zijn doe ik dan een test ivm een etentje die avond.
Ik test dan vaak gewoon in de ochtend of middag rond 10-11 uur met lichtere urine… de keer dat ik pril zwanger was testte ik ook beter in de middag dan sochtens.
Bij mn zoon ook laat pas positief getest en bij me dochter indd ook middag tester, teste 2x daags en middag was altijd beter..
Ahh niks zo rot als valse hoop. Je hoort helaas steeds vaker valse positieve testen. Echt 10 jaar geleden bestond dat niet een streep was een streep
oh wat onhandig @xDanielle en @Flowertje27! Los van het testen lijkt het me echt een drama om zo vaak eruit te moeten!
Ik heb het deze week heel erg. Normaal 1 of 2 keer. Maar laatste paar dagen echt 3/4 keer, om gek van te worden. Probeer al minder te drinken savonds nu
Ik had juist verwacht dat rond 9 dpo positief testen echt voor lucky few was. Daarom doe ik het zelf ook niet. Maar de helft is echt best wat. Alleen rond 14 dpo had ik wel 99% verwacht maar dat is "maar" 92%. Hoe laat was die innesteling dan wel niet, moet wel heel relaxed ei zijn.
Oeeh zou er wat aan de gang zijn daar.. of is dat nog te vroeg om dat symptoom überhaupt te kunnen hebben