Hier helaas overgegaan op helder bloed. Veelste vroeg. Dag 10/11 dus mijn ei gehad, normaal dag 15/16. Temp was vrij hoog vanmorgen. Deze maand maar weer temperaturen, ovulatietesten laten we voor wat het is tot het ziekenhuis wellicht wil dat we ze weer gebruiken
Ik werd vannacht ineens wakker en gisteren voelde ik iets in mijn buik, lichte krampjes. Buik was ook een beetje opgezet in de avond. Had ik toen ik zwanger was ook. Verder volgens mij niks. Had echt gehoopt op een inimini tuurstreepje.
Aaah dan is het echt extra balen dat hij negatief is. Maar goed; het zou dus nog kunnen komen over paar dagen.
Aah niet leuk! Met vroege ei ook alsof je geen eerlijke kans gehad hebt. Tenminste ik zit vooraf helemaal te rekenen wanneer hij moet komen en zoo irritant als het dan anders is.
Ja, maar had geen tijd vanochtend (iets met zieke kittens), snel geraced naar mijn werk…. Dus misschien als ik thuis kom of morgen ochtend. Vind het zo raar dat ik nog niks qua spotting heb of ongesteld, maar heb verder eigenlijk geen klachten behalve onderrugpijn en lichte krampjes alsof ik wel ongesteld moet worden. Ik ben wel deze maand naar de acupuncturist geweest, dus misschien dat zij mijn LF heeft verlengd? Ik heb nog nooit een Lf gehad van 12 dagen zonder spotting. Ik geloof namelijk echt niet dat ik zwanger ben en wil daarom ook eigenlijk niet testen geen zin in die teleurstelling, heb liever dan dat ik ongesteld word ipv een witte test
Vorige keer bij mijn vmk had ik een voorgevoel wel zwanger te zijn, en wel wat meer klachten, nu totaal niet, dus vandaar