Telano dipstick en vrijdag ook... ja ik ga voor de zekerheid nog even wachten maar blijft wel spannend❤
Snap idd wel dat je gehoopt had wat te zien, en dat het voor jou niet overtuigend is is natuurlijk ook wel een stukje zelf bescherming. Wanneer wil je weer gaan testen?
Ik moet van mezelf nog de hele week wachten.. tot zaterdag maar misschien kan ik mezelf overhalen om vrijdag te doen. Ik vind het alleen zo jammer mocht het positief zijn dat ik dan moet werken. No way dat ik mij dan kan concentreren.
Volgens mij was er al een groepje? Ik dacht dat ik al iets voorbij had zien komen. Kan het zijn dat @Ritoy al iets aangemaakt had? Als mijn test morgen nog steeds goed is, zou ik iig graag ergers aanhaken.
Heel herkenbaar. Ik kon me vrijdag ook niet focussen. Alleen maar rondgestuiterd. Gelukkig werk ik thuis. Ik kan me voorstellen dat het voor meiden die naar kantoor gaan, lastiger is.
Ik werk dan ook thuis maar dat maakt het extra moeilijk om in te houden en niet te testen. Maar als negatief is dan weer liever chagerijnig in de baas zn tijd. Ach ja of gewoon morgen ongesteld dat kan ook nog. Voelt alsof ik 750 dpo ben. Duurt zooo lang.
Hier alleen om te kijken of ze oplopen, alleen is dat niet te doen met action testen.. Dus maar naar de trekpleister omdat bij kruidvat alle k2v5 uitverkocht waren (had ik zaterdag laatste doosje), maar trekpleister ook allemaal uitverkocht. Stond nog een andere naast, 2 stuks voor €4 en dat blijken naar mijn idee ook dezelfde testen en daarop is wel weer een duidelijker streepje.