@Secret Promise mag ik jouw hulp nog eens inschakelen? Nog lang niet positief maar zou er al iets van beweging inzitten mbt de onderste 2 of helemaal niks nog? @mxm zoals je ziet heb ik er weinig verstand van lol.. t is mijn 1e mnd met dit.
Oh hihi! Ik wel hoor. Alleen dit is de eerste keer dat ik met deze test. Ik hoor veel over die action testen dat ze niet helemaal top oplopen uiteindelijk. Dat is die van jou ook he? Van de Action. Op welke cyclusdag zit je nu? En hoe lang is je cyclus. Ik zie idd nog geen beweging bij jou. Maar het komt er vast aan!!
Hier was de action wel echt knal, zelf wel fan van de zwanger en kids testen maar bestel meestal mijn testen via amazon.de, stuk goedkoper nog. En altijd mooi oplopende ovu testen. Hoe gaat het met de dames op het wachtbankje?
Ik heb een cyclus van 27/28dg. De laatste 2dg lijken iets duidelijker te worden maar goed in feite zou ik aankomend weekend mn ei verwachten. Dus heb nog wel even. Zit nu op dag cd 10/11
Dan kan het zeker dat hij aan het oplopen is, en jij net als mij bent bij wie de testen oplopen tot piek, en niet ineens van niks of heel vaag streepje naar de piek toe.
NOD-LIJST 1 MEI / 15 MEI 2020 ♡♡♡♡♡♡ 1 mei (2) Wendy041085 - 34 jaar- 3e kindje (1e kindje nieuwe partner)- ronde 3 Logan213 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 1 2 mei (1) Haileybaby- 32 jaar- 3e kindje - ronde 9 3 mei (1) Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 24 4 mei (0) 5 mei (0) 6 mei (1) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 7 mei (1) Josje85 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 8 mei (2) Wensje2014 - 33 jaar - 3de kindje - ronde 7 Michele25 -35 jaar - 4e kindje - ronde 3 9 mei (0) 10 mei (1) mxm - 24 jaar - 2e kindje - ronde 10 11 mei (1) Roos02 - 27 jaar - 3e kindje (1e kindje nieuwe partner) - ronde 3 na HSG 12 mei (0) 13 mei (0) 14 mei (1) Luchia - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 15 mei (0) ♡♡♡♡♡Totaal (11) Wachtbankje (5) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfeltest (0) ♡♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
NOD-LIJST 1 MEI / 15 MEI 2020 ♡♡♡♡♡♡ 1 mei (2) Wendy041085 - 34 jaar- 3e kindje (1e kindje nieuwe partner)- ronde 3 Logan213 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 1 2 mei (1) Haileybaby- 32 jaar- 3e kindje - ronde 9 3 mei (1) Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 24 4 mei (0) 5 mei (0) 6 mei (1) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 7 mei (1) Josje85 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 8 mei (2) Wensje2014 - 33 jaar - 3de kindje - ronde 7 Michele25 -35 jaar - 4e kindje - ronde 3 9 mei (0) 10 mei (1) mxm - 24 jaar - 2e kindje - ronde 10 11 mei (1) Roos02 - 27 jaar - 3e kindje (1e kindje nieuwe partner) - ronde 3 na HSG Lotte248 - 31 jaar - 1e kindje 12 mei (0) 13 mei (0) 14 mei (1) Luchia - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 15 mei (0) ♡♡♡♡♡Totaal (12) Wachtbankje (5) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfeltest (0) ♡♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Héy lieve dames! Ik heb even 2 maanden ‘gepauzeerd’ op het forum. Nu weer terug! 11 mei ongeveer mijn nod, dus nog even afwachten! Liefs, Lotte
De foto met de 2 testen, is de bovenste (negatieve) van gister ochtend, die daaronder van gister middag. De andere foto is van net. Gister middag had ik dus al de piek. De testlijn was donkerder dan de controlelijn. Nu heb ik dat nog steeds dat hij donkerder is. Ik heb al vaak dat het snel weg is. Heb ik dan dit keer een lange piek? Je moet wel vanaf de eerste keer dat je test met je piek rekenen voor je eisprong toch? Dus gistermiddag, dan uiterlijk morgen eisprong.
Mooie testjes! Ik had deze ronde ook 2 dagen achter elkaar positieve testjes is helemaal niet gek, heb ik begrepen! Ik weet niet zeker of je vanaf de eerste moet rekenen, dus voor de zekerheid heb ik het na de 2e ook nog eens gezellig gemaakt (pas de ochtend na de 2e positieve ovulatietest). We gaan het wel zien Worden weer 2 spannende weken