Ik denk na aanleiding van mn positieve ovu test op 27 april en de lichtere ovutest op 28 april dat ik vandaag 7dpo ben.. @Mybrand2018 .. beetje vroeg nog denk ik.
Had net hij het na het wc gaan al roze dames.. Dus zoals mijn gevoel al zei.. Is het hier niet raak..
Hoi meiden wat balen dat hier nog geen positieve testen zijn. Ik klets graag met jullie mee. Ik heb een zoon van net 4 die gaat de 11e voor het eerst naar school. Mijn man en ik zijn nu inmiddels ruim een jaar bezig voor een tweede maar helaas wil het nog niet lukken. We waren net door de eerste onderzoeken heen in het ziekenhuis en toen kwam Corona... Ik heb een hele onregelmatige cyclus en me ovulatie testen knallen nooit... Temperatuur bijhouden is een rommeltje elke dag schommelingen ondanks de zelfde tijd en zonder inspanning maar ik kan mijn ei er niet mee vinden. Zit nu op cyclus dag 25 en heb werkelijk geen idee of ik op wachtbankje zit of niet. Me gevoel zegt dat me eisprong geweest is dus het is af wachten denk ik. Maar door de onzekerheid nog steeds om de dag klussen en dan de hele cyclus.. Pff kan je zeggen de lol gaat er wel een keer af
NOD-LIJST 1 MEI / 15 MEI 2020 ♡♡♡♡♡♡ 1 mei (2) Wendy041085 - 34 jaar- 3e kindje (1e kindje nieuwe partner)- ronde 3 Logan213 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 1 2 mei (1) Haileybaby- 32 jaar- 3e kindje - ronde 9 3 mei (1) Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 24 4 mei (0) 5 mei (1) MICH18 - 28 jaar - 4de kindje - ronde 6 6 mei (1) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 7 mei (2) Josje85 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 Carolinec87 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 8 mei (1) Wensje2014 - 33 jaar - 3de kindje - ronde 7 9 mei (1) Michele25 -35 jaar - 4e kindje - ronde 3 10 mei (2) mxm - 24 jaar - 2e kindje - ronde 10 Gate - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 na VMK in feb 11 mei (2) Roos02 - 27 jaar - 3e kindje (1e kindje nieuwe partner) - ronde 3 na HSG Lotte248 - 31 jaar - 1e kindje 12 mei (0) 13 mei (0) 14 mei (1) Luchia - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 15 mei (2) Kristel - 25 jaar - 1e kindje - ronde 15(?) Lizra - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡Totaal (17) Wachtbankje (7) Zwanger (0) Ongesteld (7) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfeltest (0) ♡♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Wat een *pieeeeeeep* lijstje tot nu toe Meiden die door zijn naar de volgende ronde, sterkte en succes. Hopelijk snel roze ❤
Nou inderdaad.. Hier alles nog prima. Vanmorgen in bed wel soort van menstruatiepijn, maar normaal ben ik dan meteen ongesteld, en dat is nu niet het geval (afkloppen!). En ook vandaag weer misselijk.... pfff! Zenuwslopend dit!
Heb mezelf ook even op de lijst gezet. Spannend!! Heb vanochtend ook meer last van krampen, ik kan ze wel al een paar dagen voor menstruatie hebben. Zenuwslopend idd!
Mijn tepels blijven afwisselend ietsje gevoelig en jeukerig. Gisteravond in bed heel kort en heel licht minimale kramp gevoeld. Geen idee....?! Afscheiding is ook wisselend aanwezig, en ‘s avonds heb ik het steeds ijskoud. Verder nog totaal geen rare / andere symptomen waarvan het op een zwangerschap zou kunnen wijzen. Ik ga er voor nu ook even vanuit dat het niet raak is. Nog even afwachten ... X
Hier helaas een klein uurtje geleden ook al (zoals altijd 1 dag voor NOD) wat bruin- en roodverlies gezien Ergens had ik het wel verwacht, omdat ik dus geen opvallende symptomen heb.. Maar het valt toch wel weer even zwaar. Nou, even de tijd nemen om goed te balen.. Dan weer kroontje rechtzetten en door!