Ik voed nog steeds. Begonnen toen de oudste geboren is. Tijdens zwangerschap doorgevoed. (Weet niet of het toen gestopt is of dat ik nog beetje had. Oudste heeft 9 maanden door gedronken.) Daarna dus tandem voeden. Alleen jongste drinkt nog. Die is nu ruim 2,5 . 16 maanden na bevalling eerste menstruatie gehad. Zie onderschrift.
Hier ook halve nacht wakker gelegen met krampen en vanochtend bruinverlies... denk dus ook vandaag of morgen ongesteld te worden
Ja! Lijk wel in de verte een schaduwtje te zien maar niks vergeleken eigenlijk met gisteren Ik baal zo hard! Had best goede hoop..
Ik ben vanmorgen ongesteld geworden... toch wel teleurgesteld gevoel. Het is pas ronde 1 maar alle misselijkheid en gespannen borsten waren dus toch geen voorbode van een zwangerschap. Toch nog even een test gedaan, maar echt spierwit. Op naar de volgende ronde!
Wauw knap zeg zo lang! Bij de oudste lukte het niet goed. Te kort tongriempje en ik kreeg spruw en kraamvrouwenkoorts. Toen na een maand gestopt. bij de jongste ging het ook niet super. Te kort tongriepje, 1e maand niet aangekomen, extra aanleggen en kolven. Uiteindelijk een combi kunstvoeding en borstvoeding maar dan met met alleen kolven. Gaf mij een beter gevoel! Maar daardoor wel 9 maanden kunnen geven. Ze is van de onderste groeilijn naar netjes de middelste gegaan
Omg meiden.. wat een mega slecht nieuws deze ochtend nu ik online kom bah bah... @Roos02 pff daar ging je goede zin weer.. dikke knuffel.. En alle meiden die rood hebben bah.. ook een dikke knuffel. Hier nog geen rood maar kan tm morgenavond nog komen.
Ik heb al aantal dagen krampen/steekjes in liezen en onderbuik. rugpijn gisteren heel erg, paar dagen een dunne stoelgang en geen tot nauwelijks afscheiding.. maar heb 27 april een positieve ovutest gehad dus ben 10 tm 12 dpo geen idee dus. Afg mnd cyclus van 27dagen mega vroeg in de ochtend, nu is ie misschien weer 28dg maar nooit later dan morgen. Dus heb een korte lf van 11/12dg. Kun je t nog volgen haha... Vooralsnog heb ik een opgezette buik sinds gisterenavond dus ik verwacht rood snel.
Pff... had gister nog vroege testen gehaald bij de action en heb daar vanochtend wel een echt tuur streepje op. Maar in combi met die krampen en bruin denk ik niet dat dit dan goed gaat...
Eergisteren en vandaag flink misselijk in de ochtend en zelfs overgegeven. Zelfs midden op straat met de hond uitlaten Ik heb testjes besteld... zullen morgen wel binnenkomen... heel erg benieuwd! Heb al 3 miskramen gehad maar daarbij nooit misselijk geweest.. dus ik hoop dat dit een goed teken is nu