dat is vaak zo hoor dat de streepjes op de foto lichter zijn. Geen zorgen je zal vast snel een knaller hebben.
@haileybaby hij begint al aardig in de richting te komen.. Hier blijf ik last van lichte menstruatie pijn houden. Steken in de liezen en bovenbenen, koppijn maagzuur en me gewoon niet lekker voelen. Snap t niet m'n menstruatie was dinsdagavond toch echt klaar. Kan mn ei nu al onderweg zijn dan??? Nee dat kan niet op cyclus van 27/28dg Werd zondagochtend 6.30 ongesteld. Alleen nu blijf ik pijntjes houden. Word fijn een fijn ei herkenning zo.. pff
Lastig die klachten @michele25 Hier hele dag al buikpijn en vaginaal weer het gevoel dat er weer een schimmelinfectie zit. Helemaal zeker weet ik het niet. "Verkeerde" kuur van de huisarts gehad, maar ik kon ze niet meer bereiken (ik word er zo moe van).
Ik heb van menstruatie tm ei normaal toch echt wel rust met pijntjes..maar 't blijft hier klieren nu.
Schimmelinfecties hebben ze voort bij drogist gewoon medicatie voor he.. t schaad niet mocht t niet zo zijn
Nope, die van de drogist begin ik niet aan Minder goed voor je lijf. Er is eens een arts die heeft uitgelegd dat niet alles wat je zo kan kopen ook goed is. En het kan zijn dat het wel werkt maar het effect op de lijf anders is. (Ik weet niet hoe. Ik het mooi kan verwoorden ) Ik heb altijd de gyno daktarin. Maar ik vroeg een eitje voor 1 nacht en ik krijg creme voor 14 dagen. Zucht!
Nee ik moest het toen gewoon bij de kruitvat gaan halen omdat het niet vergoed word meer. Dus ze hebben beide producten daar.
Ik was al gaan zoeken maar ik zie hem niet op de site (misschien dat het wel in de winkel zo is). Ik zie wel de canesten gyno en andere merken en eigen nerk Kruidvat. Vergoeding weet ik niet. Gaat volgens mij van eigen risico af.
Volgens mij is de daktarin creme van kv alleen voor uitwendige schimmeld. En de gyno creme en capsule voor inwendig gebruik. Die laatste zijn naar mijn weten alleen op recept verkrijgbaar
Ja klopt t is geen daktarin. Maar de capsule was voor mij hetzelfde. Werkte prima. Ik heb nooit geen daktarin gehad.. sorry voor miscommunicatie.
Nou hier op het wachtbankje denk zelf gister mijn ei hebben gehad. Dus mijn nod dan 30 april of 1 mei ik heb met mezelf afgesproken niet te testen voor mijn nod omdat ik al aardig wat testen heb verslonden de afgelopen 2 rondes
NOD-LIJST 1 MEI / 15 MEI 2020 ♡♡♡♡♡♡ 1 mei (1) Wendy041085 - 34 jaar- 3e kindje (1e kindje nieuwe partner)- ronde 3 Logan213 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 1 2 mei (1) Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje - ronde 9 3 mei (1) Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 24 4 mei (1) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 5 mei (0) 6 mei (0) 7 mei (0) 8 mei (1) Wensje2014 - 33 jaar - 3de kindje - ronde 7 Michele25 -35 jaar - 4e kindje - ronde 3 9 mei (0) 10 mei (1) mxm - 24 jaar - 2e kindje - ronde 10 11 mei (0) Roos02 - 27 jaar - 3e kindje (1e kindje nieuwe partner) - ronde 3 na HSG 12 mei (0) 13 mei (0) 14 mei (1) Luchia - 2e kindje - ronde 3 15 mei (0) ♡♡♡♡♡Totaal (10) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfeltest (0) ♡♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Gisteren begonnen met vloeien, wel eerder dan verwacht. Hopen dat aankomende ronde nu raak mag zijn. Lijkt me gezellig om hier mee te kletsen
Oke op aanraden v jullie om 12u moeten testen. Aangezien dit mijn eerste ovu test ever is.. wat betekend dit.. hoever weg is mijn ei dan.. zit namelijk pas op dag 7. Ik ben geen ovu expert.. maar heb wel steeds na de 3e dag nod ovu pijn...zou dit kunnen.. ik weet dat hij negatief is maar moet ik nu 2x per dag testen of nog niet. En god wat hoop ik ever dit streepje te mogen zien op een zwangerschapstest.
Dat kan verschillen per vrouw. De ene heeft oploop en de andere uit het niets een knaller. Hoe is je cyclus?
Die is dus 27/28 dagen.. afg zondagochtend ongesteld geworden.. dus officieel op dag 7 nu. Maar getest wegens dat k steken heb. Ik ben laatste 2 mnd uitgegaan van dag 14 ovulatie en rondom die dag gezellig gemaakt.. vraag me af of dit nu nog steeds 9dg gaat duren of eerder.