Wat een klap in mn gezicht vandaag. Stond vanochtend op mail van MvM (had vorige keer mijn afspraak afgezegd wegens bloedverlies). Toen het besef dat ik normaal vandaag 1e afspraak bij de vk zou jebben gehad. En tot slot het nieuws dat m'n collega zwanger is, ongeveer even lang als ik nu zou zijn. Sorry voor de ego maar kan echt wel ff janken.
@dreames: Dan word je weer even lekker met beide benen op de grond gezet Snap dat je dan even niet zo heel blij kan zijn hoor! Sterkte!!
@dreames, Weet precies hoe je je voelt kwam van de week de echo tegen van ons kindje 8,2 wkn allive and kicking twee dagen later stopte het hartje ermee en pas na ruim 10 wkn werd het 'geboren' en dat terwijl een kennisje op FB loopt te zeiken dat ze zo misselijk is van haar prille zwangerschap hoe bedoel je klap in je face, soms kan ik er ook even niet zo goed tegen jij ook sterkte meis!
@Dreames en @Lein79 Wat erg voor jullie! Kan me voorstellen dat je het dan uit je tenen moet halen om blij te kunnen reageren op een ander. Dit is mijn 3e ronde en ik heb mijn NOD op 1 april. Tenminste...als die ovulatietesten wel een juiste uitslag gaven. Waren die van Kruidvat en de meest duidelijke teststreep (zaterdag) was alsnog ietsje lichter als de controlestreep, maar de dag erna was die streep ineens veel lichter. Ik ben erg onregelmatig dus het is altijd een grote gok! Ben sinds vorig jaar maart van de pil af en nog steeds varieert mijn cyclus tussen de 26 en de 44 dagen...:x Ik heb deze maand goed geklust dus wel een reeële kans opzich...
@ Kaka Thanks meis, daarom ben ik ook zo blij met dit forum zo kan je zo nu en dan je hart luchten! Wat je testjes betreft ik denk dat je op de goede weg zit mijn cyclus is ook onregelmatig maar klus je om de dag tot een paar dagen na je pos. Test dan zit je helemaal goed! Succes deze maand!
Hoiiii meiden alles goed? Meiden die 1 april NOD hebben wanneer gaan jullie beginnen met testen? Heel erg spannend, ik kan niet wachten..
@Lein79 Het is inderdaad wel fijn om alle perikelen op deze manier te kunnen delen...wat het dan ook mag zijn! Ik ga pas na 1 april testen..ik ben zo onregelmatig dat ik het ook niet zeker weet of 1 april mijn NOD is . Als ik zwangerschapsklachten krijg(hoewel ik daar niet om zou gaan klagen denk ik ) dan misschien wel op 1 april, maar als ik niets voel of denk dat mijn menstruatie er aan zit te komen dan wacht ik nog even 2 of 3 dagen extra denk ik....als ik mijn geduld kan bewaren . Het is iedere maand wel weer spannend! @Roosje24 dit is jouw eerste ronde toch? Ik ben benieuwd! Goed geklust?
@lein79: jij ook sterkte. Ik ben ook blij met dit forum hier kub je je verhaal kwijt en wordt je begrepen. De rest van de meiden ook bedankt. Ik ga dit keer echt pas een paar dagen overtijd testen denk ik (als ik dat volhoud)
Zo, ik zie dat al een paar dames hun ei hebben (gehad)... de spannende tijden breken aan! @ Dreames: dikke knuf meis. @ hier: ongi net een paar dagen voorbij en ik verwacht mijn ei rond 31 maart ongeveer. Tot die tijd ff lekker gezellig maken met ML....
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012 ♥ 1. (8) Chikah (4e ronde, 2e kindje) Boomie2012 (2e ronde na MK, 2e kindje) Vogeltje85 (2e ronde, 1e kindje) Mompelientje (11e ronde, 1e kindje) Roosje24 (1e ronde, 1e kindje) Sanne 152 (?ronde, ? kindje) Amlie (1e ronde, 1e kindje) Kaka (3e ronde, 1e kindje) 2. (3) Danssie (3e ronde, 1e kindje) Misspiggy83 (2e ronde, 2e kindje) Wondertjenr2 (1e ronde, 2e kindje) 3. (4) Shiva1986 (4e ronde, 1e kindje) Nance89 (3e ronde, 1e kindje) Volonta (5e ronde na mk, 2e kindje) Sterre21 (9e ronde, 1e kindje) 4. (2) Vlinder14 (10e ronde, 1e kindje) JustMe31 (5e ronde, 2e kindje) 5. (2) Lein79 (2e ronde na MK, 2e kindje) Linnepinna (2e ronde) 6. (2) lief26 (2e ronde, 1e kindje) Sarah84 (1e ronde, 2e kindje) 7. (2) missm (7e rondje, 1e kindje) MayD (3e ronde, 2e kindje) 8. (3) Jolan0 (3e ronde na MK, 2e kindje) Lievemamatrix (1e ronde, ?kindje) moppie1 (2e ronde, 2e kindje) 9. (3) mamavanjoshua5109 (4e ronde, 2e kindje) nathalias (6e rondje, 1e kindje) toekan (5e ronde, 1e kindje) 10. (4) Dreames (1e ronde na MK, 2e kindje) mamavand ( 8e ronde na 2MK laatste mk betrof Partiéle mola zwangerschap, 2e kindje) Missiej (10e ronde na 3 MK, 2e kindje) 11. (4) chadee (2e ronde, 2e kindje) mamavansimone (2e ronde na mk, 2e kindje) susyq (ronde 9, 1e kindje) kwebbelsnoes (2e ronde, 2e kindje) 12. (3) Gesina (13e ronde, 1e kindje) Biancs (3e ronde, 1e kindje) Loon28 ( 5e ronde, 1e kindje) 13. (2) Manon77 (4e ronde, 3e kindje) RHR1985 (7e ronde, 1e kindje) 14. (1) Masami (9e ronde, 3e kindje) 15. (1) mukje (13e ronde, 2e kindje) Datumloos (1) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk) Totaal: 45 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag (1), niets doorgegeven ****************************************** enkele namen erbij en aantallen aangepast
Ik ben trouwens eerste ronde, eerste kindje! Ik word momenteel echt niet goed van wat ik denk dat het 'ontpillen' moet zijn... Er gebeurt van alles in mijn buik, voelt heel onrustig! Borrelen, krampjes, steken, soms angstvallig leeg en soms erg opgeblazen... Hierdoor denk ik ook iedere keer de eisprong te hebben ( de krampjes en steken )... Wat bij een regelmatige cyclus nu ongeveer ook moet plaatsvinden. Maar twee ovu-testen hebben nog geen ei kunnen vinden... Wel een keer geklust, maar ik denk zonder succes Een heel gek gevoel! En stiekem ook wel een beetje spannend, want mijn lichaam veranderd om er straks een kindje in te dragen. Yay!
Ik snap er helemaal niets meer van.. Gister knallende ovutest, 's avonds eisprong gehad, lijkt me sterk dat k m niet had want had al afgelopen dagen pijn, maar gister toch echt t toppunt. Maar mn temp is niet echt omhoog gegaan vanmorgen, ovutest nu net geeft nog maar een vaag streepje. Je temp hoort toch flink omhoog te gaan na je eisprong?
Dat hoeft niet hoor ik heb ook wel eens een flinke dip na mijn ei gehad, no worries je hebt toch goed geklust? Je temp meten is natuurlijk ook niet super betrouwbaar toen ik zwanger was van mijn dochtertje bleef mijn temp. Laag raar he en nu word ze bijna twee jaar dus alles is mogelijk!
Dank je, dat stelt me weer een beetje gerust. Iedereen heeft t altijd erover dat je temp hoog moet zijn nadat ie gesprongen is. Ik dacht zal je net zien, ga je nu voor t echt en zou je geen eisprong krijgen...
Ik heb geen ovulatietesten. Bij Finn eigenlijk ook niet gedaan, maar dat was ook al snel raak. Binnen 3 maanden. Nu hoop ik dat het ook zo gaat, al tel ik deze maand niet helemaal mee. Daarna zal ik misschien ook wel gaan kijken voor van die testen of temperaturen misschien.