@kaka Jaa het is mijn eerste ronde en ook mijn eerste kind. Ik vind het ook spannend. We hebben wel goed geklust voor,rond, en na de eisprong eigenlijk. Hoop dat het raak is haha
hier een Kut dag vandaag :x vanochtend ontslagen bij mn werk (zat in mn proeftijd) zit er dus niet in jammer dan dan maar weer verder zoeken naar een andere winkel ! Toen vanuit apeldoorn de trein gepakt richting huis pakte ik alleen met me domme kop de intercity naar zwolle dus van amersfoort helemaal naar zwolle duurt 40 min terwijl ik binnen 10 min thuis kon zijn!!.. toen weer dus terug van zwolle naar mijn eindbestemming weer 40 min :x:x:x Toen wou ik mijn digid code gebruiken ben ik mijn wachtwoord kwijt dus weer opnieuw aanvragen :x wat een shijt zooi pfff......
Oei, wat een ellende! Maar nu lekker thuis? Even uitrusten, beentjes omhoog... Laat alles maar aan je voorbij gaan!
Maar goed ik heb hier weer het gevoel dat ik weer cystes heb nu zelfs 2 naar mijn beleving heb de gynacoloog gebeld wordt zoieso echo gemaakt bij onze 1e feriliteitsonderzoek dus dan gaan we het wel zien !!
Hallo Allemaal, Graag wil ik ook meedoen bij deze ronde. Helaas is dit mijn tweede ronde na 2x een mk, ik ben de 15de ongie geworden dus er kan weer flink geklust worden voor ons 1ste kindje! Ik ga ook voor de eerste keer met ovulatitesten werken. Ik krijg nog een chromosoomtest om te kijken hoe het komt dat ik in korte tijd 2 mk heb gehad. Is ff afwachten, over 7 weken de uitslag. Jammer genoeg kom ik hier ook bekende tegen waarbij het nog steeds niet gelukt is. Volhouden meiden!! Wat info over mij, Ik ben 25 woon samen met mijn vriend. En mijn grootste wens is moeder worden! Ik werk als pedagogisch werker met jongeren. Kort maar krachtig 15 enjoyce 2de ronde 1ste kindje
@ Wondertjenr2: die lijkt me wel positief idd . Ik neem aan dat je lekker geknuffeld hebt hahahaha. Ik zal zometeen even m'n rijtje tot nu toe plaatsen... Of hij word wel echt steeds ietsje donkerder, óf ik ben gek... Jeetje, dis is idd NOG positiever... Die dagen en tijden, heb jij die er met paint erin gezet? En hoelaat doe jij de testen? Hahahaha, arm mennetje LOL Dat hoeft niet in 1x... kan ook gestaag gaan... @ Gesina: veel plezier meid! En succes volgende week . Heeeee bah wat een kutnieuws zeg! Ik hoop dat je snel weer een andere baan vind. Jeetje meid, wat een pechdag zeg...Knuffie. Klopt idd dat ze een echo gaan maken. Hebben ze hier ook gedaan. @ Lein: ik heb geen idee of je hier iets aan kunt doen...Jeetje dat is idd ook heftig meid. @ Boomie: dat zou idd een innestelingsbloeding kunnen zijn, gezien de dag waar je nu op zit... @ Manon: ik ben aan 't proberen voor een 2e en zat (en zit soms nog steeds) met een boel vragen hoor, dus zo raar is 't niet hoor . @ Sarah: welkom en succes in deze ronde! @ Dreames: dat is wel vervelend idd. Ik hoop dat je je inmiddels beter voelt, na het nieuws van gisteren. @ nieuwe meiden: welkom en succes deze ronde... @ Enjoyce: ik hoop dat je geen al te negatieve uitslag krijgt... Hier was mijn temp vanmorgen nóg verder naar beneden gegaan. Hij was zelfs maar 36,0!!! Maar mijn ovu-testjes willen maar niet positief worden. Al heb ik wel 't idee dat ze donkerder worden...
@ MvJ Ze lijken mij ook donkerder te worden...hopelijk deze keer een knaller ertussen en dan gaan met die banaan @ Gesina pffffft inderdaad en k*tdag zeg bah. Lekker vroeg naar bed dan is ie maar voorbij... Hallo allemaal, Was de afgelopen weken weer eens lekker druk dus heb wel gelezen maar niets geplaatst. Wordt wel weer gezellig druk hier! Mij ei op is 16 maart geweest dus eigenlijk zit ik hier illegaal . Officieel nod op 1 april maar nu 2 dagen eerder dus 30 maart, maar blijf lekker hier hoor en probeer met testen te wachten tot 1 april. Heb maar weinig geklust deze maand omdat manlief ziek werd, en dan weet je het wel, als mannen ziek zijn dan is dat direct heeeeel erg. Wel op de 13e en 15e dus dat moet op tijd zijn geweest en het is dus maar goed dat mijn ei iets eerder kwam anders was het een verloren maand geweest. Gisteren en vandaag heb ik last van een wat drukkend gevoel onder in mijn buik en af en toe een steekje, ook heb ik sinds een paar dagen last van mijn darmen, diarree af en toe en ik moet nogal vaak voor iemand die doorgaans binnen no time verstopt zit. Misschien krijg ik wel buikgriep, maar ziek voel ik mij (nog)niet. Kortom op het wachtbankje (comfortabel met een kussentje want anders krijg ik zo'n houten r**t) wat voor mijn gevoel altijd eindeloos duurt. De eerste 2 weken zijn zo voorbij maar de laatste 2 weken... Ben het weekend weg. We hebben een caravan gekocht dit najaar en we moeten nog wat kleine klusjes doen om hem helemaal klaar te maken voor de hopelijk zonnige Paasdagen! Liefs Chikah
Oh jeetje Gesina dat klinkt inderdaad als een klote dag. Hoop dat je je snel beter voelt en alles wat soepeler verloopt! Ik heb ook niet echt een topdag gehad. Ben bij de kaakchirurg geweest en heb nu hechtingen in mijn mond. Super oncomfortabel :x Daarnaast nu 8e dag ongi. Mijn banner zegt as maandag eisprong maar zolang ik ongi ben klopt dat toch niet??? Of kan je gewoon je ei krijgen als je ongi bent??? Ik hoop het want ik ben dit helemaal zat!!!
@ Chikah: ja he? Ik hoop 't ook... ga sowieso vanavond voor die banaan . Jij mag gewoon lekker "illegaal" hierblijven hoor! @ Nathalias: jaaaaa die hechtingen zijn echt niet fijn idd. Goed spoelen he meid? Volgens mij kun je geen ei krijgen als je nog steeds ongi bent. Dus ik hoop dat je snel van je ongi af bent hoor!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012 ♥ 1. (8) Chikah (4e ronde, 2e kindje) Boomie2012 (2e ronde na MK, 2e kindje) Vogeltje85 (2e ronde, 1e kindje) Mompelientje (11e ronde, 1e kindje) Roosje24 (1e ronde, 1e kindje) Sanne 152 (?ronde, ? kindje) Amlie (1e ronde, 1e kindje) Kaka (3e ronde, 1e kindje) 2. (3) Danssie (3e ronde, 1e kindje) Misspiggy83 (2e ronde, 2e kindje) Wondertjenr2 (1e ronde, 2e kindje) 3. (4) Shiva1986 (4e ronde, 1e kindje) Nance89 (3e ronde, 1e kindje) Volonta (5e ronde na mk, 2e kindje) Sterre21 (9e ronde, 1e kindje) 4. (2) Vlinder14 (10e ronde, 1e kindje) JustMe31 (5e ronde, 2e kindje) 5. (2) Lein79 (2e ronde na MK, 2e kindje) Linnepinna (2e ronde) 6. (2) lief26 (2e ronde, 1e kindje) Sarah84 (1e ronde, 2e kindje) 7. (2) missm (7e rondje, 1e kindje) MayD (3e ronde, 2e kindje) 8. (3) Jolan0 (3e ronde na MK, 2e kindje) Lievemamatrix (1e ronde, ?kindje) moppie1 (2e ronde, 2e kindje) 9. (3) mamavanjoshua5109 (4e ronde, 2e kindje) nathalias (6e rondje, 1e kindje) toekan (5e ronde, 1e kindje) 10. (4) Dreames (1e ronde na MK, 2e kindje) mamavand ( 8e ronde na 2MK laatste mk betrof Partiéle mola zwangerschap, 2e kindje) Missiej (10e ronde na 3 MK, 2e kindje) 11. (4) chadee (2e ronde, 2e kindje) mamavansimone (2e ronde na mk, 2e kindje) susyq (ronde 9, 1e kindje) kwebbelsnoes (2e ronde, 2e kindje) 12. (3) Gesina (13e ronde, 1e kindje) Biancs (3e ronde, 1e kindje) Loon28 ( 5e ronde, 1e kindje) 13. (2) Manon77 (4e ronde, 3e kindje) RHR1985 (7e ronde, 1e kindje) 14. (1) Masami (9e ronde, 3e kindje) 15. (1) mukje (13e ronde, 2e kindje) enjoyce (2e ronde na 2 mk, 1e kindje) Datumloos (1) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk) Totaal: 45 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag (1), niets doorgegeven
@mamavanjoshua: Ziet er goed uit, hopelijk heb je snel een knaller. Heb de dagen erbij gezet op www.picnik.com, is een fotobewerking site. Dat temperaturen ben k nu alweer zat. Woensdagavond mn eisprong gevoeld, ovutesten zijn nu ook weer negatief. Maar mn temp stijgt niet. Ik heb geen verstand van temperaturen dus weet niet wat dit inhoudt. Heb wel eens gelezen dat je dan een valse eisprong hebt gehad en dit dus deze maand allemaal voor niks is geweest. Weet niet of dat echt zo is maar ik baal ontzettend nu!
@ mamavanjoshua: ze lijken inderdaad wel donkerder te worden. @chikah: die laatste 2 weken die lijken altijd eeuwig te duren. Verschrikkelijk is dat. @nathalias: ik heb wel eens gehoord dat mensen met een hele korte cyclus hun ei tijdens hun ongi kunnen hebben. Dus het is schijnbaar wel mogelijk, maar ik denk dat je ei gewoon later zal komen als je geen hele korte cyclus hebt. @wondertjenr2: als je je ei hebt gevoeld zou ik daar gewoon vanuit gaan. Misschien gaat je temperatuur pas later omhoog.
Dankje wel meiden komt vast goed hoor heb de moed weer opgeraapt en we gaan er weer vrolijk tegen aan volgende week ga ik 2 avonden trainen in de sportschool eens ff kijken wat ik leuk ga vinden we gaan van atiek trainen en mocht ik dan zwanger raken dan is het gewoon geen buik meer trainen maar de rest wel heb er zin an!!
Ik heb vandaag trouwens roze afscheiding. Vorige cyclus had ik dat op dag 18. Ik heb toen niet helemaal goed getemperatuurd maar het leek erop dat ik toen ongeveer rond die dag mijn eisprong had. Vind het wel toevallig dat ik nu weer (een dag eerder van vorige maand) roze afscheiding heb. Wellicht bloedverlies van mijn eisprong? Kan dat? Ben benieuwd naar mijn temperatuur de komende dagen.