hier toch weer kleine tegenslag... kreeg laatste dagen weer last van operatie wond.. dus weer terug aan de pijnstillers en dit keer met maagbeschermer... ook meer rust nemen tot min. maandag en dan verder kijken hoe of wat... blegh als het hier maar bij blijft...
Hallo dames, Gisteren heb ik eidelijk een positieve ovulatietest gehad....nu weer op het wachtbankje de komende 2 weken.....spannend spannend spannend! Veel succes allemaal!
hey ,meiden, gisteravond wederom een cb digi ovu test gedaan en ook deze gaf een smille. en vandaag kwam ik van bed, en heb zo ontiegelijke lage rugpijn. heb dit nog nooit eerder zo gehad. ovu test vandaag negatief. de lage rupijn heb ik al de hele dag, ik heb er nu ook pijnstillers voor ingenomen. ik kan het vergelijken met beginnende rugweeen zo erg gewoon. nou ja wie weet betekend het iets, misschien ook wel niet maar wie weet. nu maar weer 2 weekjes op het wachtbankje en dan zien we wel weer. hoe is het hier met de dames>???
Hmm, dat weet ik dus niet.. Heb na de pilstop een cyclus gehad van 25, 24, 26 en 28 dagen. Heb toen niet mn eisprong bijgehouden. Dus ik pak de middenweg maar en dan zet ik mn nod op 4 april
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012 ♥ 1. (8) Chikah (4e ronde, 2e kindje) Boomie2012 (2e ronde na MK, 2e kindje) Vogeltje85 (2e ronde, 1e kindje) Mompelientje (11e ronde, 1e kindje) Roosje24 (1e ronde, 1e kindje) Sanne 152 (?ronde, ? kindje) Amlie (1e ronde, 1e kindje) Kaka (3e ronde, 1e kindje) 2. (2) Danssie (3e ronde, 1e kindje) Misspiggy83 (2e ronde, 2e kindje) 3. (4) Shiva1986 (4e ronde, 1e kindje) Nance89 (3e ronde, 1e kindje) Volonta (5e ronde na mk, 2e kindje) Sterre21 (9e ronde, 1e kindje) Ddg1981 4. (3) Vlinder14 (10e ronde, 1e kindje) JustMe31 (5e ronde, 2e kindje) Wondertjenr2 (1e ronde, 2e kindje) 5. (2) Lein79 (2e ronde na MK, 2e kindje) Linnepinna (2e ronde) 6. (2) lief26 (2e ronde, 1e kindje) Sarah84 (1e ronde, 2e kindje) 7. (2) missm (7e rondje, 1e kindje) MayD (3e ronde, 2e kindje) 8. (3) Jolan0 (3e ronde na MK, 2e kindje) Lievemamatrix (1e ronde, ?kindje) moppie1 (2e ronde, 2e kindje) 9. (3) mamavanjoshua5109 (4e ronde, 2e kindje) nathalias (6e rondje, 1e kindje) toekan (5e ronde, 1e kindje) 10. (4) Dreames (1e ronde na MK, 2e kindje) mamavand ( 8e ronde na 2MK laatste mk betrof PartiĆ©le mola zwangerschap, 2e kindje) Missiej (10e ronde na 3 MK, 2e kindje) 11. (4) chadee (2e ronde, 2e kindje) mamavansimone (2e ronde na mk, 2e kindje) susyq (ronde 9, 1e kindje) kwebbelsnoes (2e ronde, 2e kindje) 12. (3) Gesina (13e ronde, 1e kindje) Biancs (3e ronde, 1e kindje) Loon28 ( 5e ronde, 1e kindje) 13. (2) Manon77 (4e ronde, 3e kindje) RHR1985 (7e ronde, 1e kindje) Moontje(6e ronde, 5e kindje) 14. (1) Masami (9e ronde, 3e kindje) 15. (1) mukje (13e ronde, 2e kindje) enjoyce (2e ronde na 2 mk, 1e kindje) Datumloos (1) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk) Totaal: 47 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag (1), niets doorgegeven Even mijn nod aangepast
Hey meiden! Dankzij Lein toch weer goede hoop gekregen! Net ovu testjes gekocht en *BAM* 1e test gelijk knalpositief! Vanavond maar aan het klussen dan Wel een beetje goor/raar terwijl je ongi bent.....maarja! Misschien een stomme vraag hoor maar als ik nou nog langer ongi blijf dan kan het eitje toch nooit innestelen? Dan "vloeit" het toch gewoon af? Vanmiddag trouwens nog keihard gejankt in de auto. Wezen lunchen met een vriendin. Ze blijkt nu dus 9 weken zwanger te zijn. Het was niet gepland en ze was ook niet al te enthousiast. Zij weet niet dat ik het heel graag wil en was dus ook niet echt tactvol in haar bewoordingen over haar ongewenste zwangerschap.... Echt lastig dit soort dingen
Hoi allemaal, ik wil ook graag op de lijst. Zijn bezig met de allereerste ronde, als ik uit ga van een standaard cyclus van 28 dagen, dan is mijn NOD op 13 april. Wilden eerst wachten op de eerste natuurlijke menstruatie maar zijn inmiddels al flink aan de klus. Het zal de lente wel zijn
@nathalias: sterkte! Ik ken het alleen is het bij mij dus een collega dus ik hoor het nog eens 40 uur per week.
hoi meiden, ik sta al op de nod-lijst, maar heb nog niet echt meegekletst, beetje druk druk druk, maar ga proberen mee te kletsen. Net al wat rekbaar slijm gespot, wel wat vroeg in de cyclus, maar heb wel vaker cyclussen van 25 dagen gehad, dus kan goed zijn dat mijn ei al in aantocht is, dus wij gaan vanavond maar eens lekker knuffelen Nathalias: Geen idee hoe het zit als je nog ongi bent en je ei komt. Ben je nog erg hevig ongi of zijn het laatste beetjes? Ik heb altijd de laatste dagen van mijn menstruatie dat ik wat bruinig bloedverlies, dat heeft niet veel invloed meer als er al een ei komt volgens mij. Wat een vervelende situatie met die vriendin, kan me goed voorstellen dat je er even flink om moest huilen. Alle meiden heel veel succes en knuffelplezier gewenst! Het zonnetje werkt lekker mee, ik heb dan altijd net wat vaker zin!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012 ♥ 1. (8) Chikah (4e ronde, 2e kindje) Boomie2012 (2e ronde na MK, 2e kindje) Vogeltje85 (2e ronde, 1e kindje) Mompelientje (11e ronde, 1e kindje) Roosje24 (1e ronde, 1e kindje) Sanne 152 (?ronde, ? kindje) Amlie (1e ronde, 1e kindje) Kaka (3e ronde, 1e kindje) 2. (2) Danssie (3e ronde, 1e kindje) Misspiggy83 (2e ronde, 2e kindje) 3. (4) Shiva1986 (4e ronde, 1e kindje) Nance89 (3e ronde, 1e kindje) Volonta (5e ronde na mk, 2e kindje) Sterre21 (9e ronde, 1e kindje) Ddg1981 4. (3) Vlinder14 (10e ronde, 1e kindje) JustMe31 (5e ronde, 2e kindje) Wondertjenr2 (1e ronde, 2e kindje) 5. (2) Lein79 (2e ronde na MK, 2e kindje) Linnepinna (2e ronde) 6. (2) lief26 (2e ronde, 1e kindje) Sarah84 (1e ronde, 2e kindje) 7. (2) missm (7e rondje, 1e kindje) MayD (3e ronde, 2e kindje) 8. (3) Jolan0 (3e ronde na MK, 2e kindje) Lievemamatrix (1e ronde, ?kindje) moppie1 (2e ronde, 2e kindje) 9. (3) mamavanjoshua5109 (4e ronde, 2e kindje) nathalias (6e rondje, 1e kindje) toekan (5e ronde, 1e kindje) 10. (4) Dreames (1e ronde na MK, 2e kindje) mamavand ( 8e ronde na 2MK laatste mk betrof PartiĆ©le mola zwangerschap, 2e kindje) Missiej (10e ronde na 3 MK, 2e kindje) 11. (4) chadee (2e ronde, 2e kindje) mamavansimone (2e ronde na mk, 2e kindje) susyq (ronde 9, 1e kindje) kwebbelsnoes (2e ronde, 2e kindje) 12. (3) Gesina (13e ronde, 1e kindje) Biancs (3e ronde, 1e kindje) Loon28 ( 5e ronde, 1e kindje) 13. (2) Manon77 (4e ronde, 3e kindje) RHR1985 (7e ronde, 1e kindje) Moontje(6e ronde, 5e kindje) deejee83 (1e ronde, 1e kindje) 14. (1) Masami (9e ronde, 3e kindje) 15. (1) mukje (13e ronde, 2e kindje) enjoyce (2e ronde na 2 mk, 1e kindje) Datumloos (1) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk) Totaal: 47 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag (1), niets doorgegeven Hoi Deejee, leuk je hier ook weer te zien! Je staat op de lijst!
@Nathalias Heey meis, toppie een pos. Test! Nou lekker klussen hoor! Ik denk wel dat je eitje kan innestelen want na de bevruchting duurt het minsten 5 tot 7 dagen tot innesteling en dat zal je menstruatie vast over zijn, en misschien is het nog oud bloed wat je navloeit en dat hoeft niet altijd bruin van kleur te zijn. Wel onwijs rot voor je om dat nieuws van je vriendin zo te moeten horen ik heb er ook moeite mee hoor dat iedereen om me heen 'ineens' zwanger is en ik niet meer, ben wel blij voor ze hoor maar ik gun het mezelf ook gewoon en jullie natuurlijk ook!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012 ♥ 1. (8) Chikah (4e ronde, 2e kindje) Boomie2012 (2e ronde na MK, 2e kindje) Vogeltje85 (2e ronde, 1e kindje) Mompelientje (11e ronde, 1e kindje) Roosje24 (1e ronde, 1e kindje) Sanne 152 (?ronde, ? kindje) Amlie (1e ronde, 1e kindje) Kaka (3e ronde, 1e kindje) 2. (2) Danssie (3e ronde, 1e kindje) Misspiggy83 (2e ronde, 2e kindje) 3. (5) Shiva1986 (4e ronde, 1e kindje) Nance89 (3e ronde, 1e kindje) Volonta (5e ronde na mk, 2e kindje) Sterre21 (9e ronde, 1e kindje) Ddg1981 4. (3) Vlinder14 (10e ronde, 1e kindje) JustMe31 (5e ronde, 2e kindje) Wondertjenr2 (1e ronde, 2e kindje) 5. (2) Lein79 (2e ronde na MK, 2e kindje) Linnepinna (2e ronde) 6. (2) lief26 (2e ronde, 1e kindje) Sarah84 (1e ronde, 2e kindje) 7. (2) missm (7e rondje, 1e kindje) MayD (3e ronde, 2e kindje) 8. (4) mamavand ( 8e ronde na 2MK laatste mk betrof PartiĆ©le mola zwangerschap, 2e kindje) Jolan0 (3e ronde na MK, 2e kindje) Lievemamatrix (1e ronde, ?kindje) moppie1 (2e ronde, 2e kindje) 9. (3) mamavanjoshua5109 (4e ronde, 2e kindje) nathalias (6e rondje, 1e kindje) toekan (5e ronde, 1e kindje) 10. (2) Dreames (1e ronde na MK, 2e kindje) Missiej (10e ronde na 3 MK, 2e kindje) 11. (4) chadee (2e ronde, 2e kindje) mamavansimone (2e ronde na mk, 2e kindje) susyq (ronde 9, 1e kindje) kwebbelsnoes (2e ronde, 2e kindje) 12. (3) Gesina (13e ronde, 1e kindje) Biancs (3e ronde, 1e kindje) Loon28 ( 5e ronde, 1e kindje) 13. (4) Manon77 (4e ronde, 3e kindje) RHR1985 (7e ronde, 1e kindje) Moontje(6e ronde, 5e kindje) deejee83 (1e ronde, 1e kindje) 14. (1) Masami (9e ronde, 3e kindje) 15. (2) mukje (13e ronde, 2e kindje) enjoyce (2e ronde na 2 mk, 1e kindje) Datumloos (1) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk) Totaal: 48 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag (1), niets doorgegeven hey meiden heb even mezelf verplaatst en de lijst aangepast. als jullie de lijst aanpassen let er dan op dat jullie de aantallen maar ook de aantallen boven de namen per dag aanpassen. hie stonden vele fouten in!!!!!
@ dreames: pffff ja bij een collega word je er elke dag mee geconfronteerd! Maar ga er vanuit dat je collega er wel heel blij mee is? Het was meer de negatieve ondertoon die pijnlijk was voor mij. @ kwebbelsnoes: het zijn nog kleine beetjes maar nog teveel om geen maandverband of tampon te dragen. Het is wel helderrood bloed. Ik hoop gewoon zo dat het snel over is.... @ Lein79: ja ik ben zeker blij met die test Zou top zijn als mijn ongi stopt voor de innestelingsdag. Ik gun het ook iedereen hoor en schaam me soms een beetje dat ik dan niet echt blij kan zijn voor een ander. Heb altijd een beetje een jaloers gevoel....zeker als iemand het voor mijn gevoel in haar schoot geworpen krijgt en dan niet blij is.....
ik zit nu pas echt de lijst te bekijken.. maar bij mij staat dat het ronde 10 is NA 3mk.. maar we zijn in de 10e ronde bezig en ondertussen 3 mk's gehad.. dus weet niet of 3 mk's tussen (..) kan komen te staan??
@nathalias: helaas, ik hoor de hele dag de overwegingen om het wel of niet te houden. Voor de meiden die temperaturen: mijn temperatuur maakt precies dezelfde curve als vorige maand (alles een tiende hoger maar precies dezelfde bewegingen in de curve) is dat bij jullie ook zo?
Hey meiden hier alles goed ? Ik wist niet precies eigenlijk wanneer me nod was maar ik denk dat ik het fout berekend heb. Volgens mijn banner 30 maart geloof ik. Spannend. K weet het niet meer.
He dames, Even een vraagje/probleempje. Heb sinds drie dagen vruchtbaar slijm/eiwit rekbaar slijm. Vandaag echt enorm veel! Maar heb een negatieve ovutest. Begin deze week een ovutest met een heel licht streepje gehad, maar nu hartstikke wit.... Mijn temp is ook nog hoog, 37,2... Snap er even helemaal niets meer van... Wie kan me helpen! xx
Helaas kan ik je niet helpen, want ik snap zelf even helemaal niets meer van mijn lichaam. Sorry dat ik wat minder meeschrijf meiden, ik heb 't nogal druk de laatste dagen en ben daarna enorm moe. Het is vandaag dag 15 van mijn cyclus en ben nu alweer aan 't vloeien... ik snap echt helemaal niets meer van mijn lichaam. Ik laat 't voor nu maar weer even op spotting staan...