Dat denk ik ook dat je ei is geweest, je moet eigenlijk elke dag testen doen als je denkt dat je je vruchtbare periode naderd soms wel twee keer testen bijv vroeg op de dag en in de avond heb je een lange cyclus dan moet je het extra in de gaten houden, hoop dat je goed gekust hebt
ja na een aantal maanden zul je zien dat je temp elke maand ongeveer gelik loopt. dit kan heus en zeker weleens afwijken, en dat je dan niet zwanger ben. maar je gaat op gegeven moment wel een herkenning vinden in je kaartje
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012 ♥ 1. (8) Chikah (4e ronde, 2e kindje) Boomie2012 (2e ronde na MK, 2e kindje) Vogeltje85 (2e ronde, 1e kindje) Mompelientje (11e ronde, 1e kindje) Roosje24 (1e ronde, 1e kindje) Sanne 152 (?ronde, ? kindje) Amlie (1e ronde, 1e kindje) Kaka (3e ronde, 1e kindje) 2. (2) Danssie (3e ronde, 1e kindje) Misspiggy83 (2e ronde, 2e kindje) 3. (5) Shiva1986 (4e ronde, 1e kindje) Nance89 (3e ronde, 1e kindje) Volonta (5e ronde na mk, 2e kindje) Sterre21 (9e ronde, 1e kindje) Ddg1981 4. (3) Vlinder14 (10e ronde, 1e kindje) JustMe31 (5e ronde, 2e kindje) Wondertjenr2 (1e ronde, 2e kindje) 5. (2) Lein79 (2e ronde na MK, 2e kindje) Linnepinna (2e ronde) 6. (2) lief26 (2e ronde, 1e kindje) Sarah84 (1e ronde, 2e kindje) 7. (2) missm (7e rondje, 1e kindje) MayD (3e ronde, 2e kindje) 8. (5) mamavand ( 8e ronde na 2MK laatste mk betrof Partiéle mola zwangerschap, 2e kindje) Jolan0 (3e ronde na MK, 2e kindje) Lievemamatrix (1e ronde, ?kindje) moppie1 (2e ronde, 2e kindje) xDanielle. (1e ronde, 2e kindje) 9. (3) mamavanjoshua5109 (4e ronde, 2e kindje) nathalias (6e rondje, 1e kindje) toekan (5e ronde, 1e kindje) 10. (2) Dreames (1e ronde na MK, 2e kindje) Missiej (10e ronde na 3 MK, 2e kindje) 11. (4) chadee (2e ronde, 2e kindje) mamavansimone (2e ronde na mk, 2e kindje) susyq (ronde 9, 1e kindje) kwebbelsnoes (2e ronde, 2e kindje) 12. (3) Gesina (13e ronde, 1e kindje) Biancs (3e ronde, 1e kindje) Loon28 ( 5e ronde, 1e kindje) 13. (4) Manon77 (4e ronde, 3e kindje) RHR1985 (7e ronde, 1e kindje) Moontje(6e ronde, 5e kindje) deejee83 (1e ronde, 1e kindje) 14. (1) Masami (9e ronde, 3e kindje) 15. (2) mukje (13e ronde, 2e kindje) enjoyce (2e ronde na 2 mk, 1e kindje) Datumloos (1) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk) Totaal: 49 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag (1), niets doorgegeven Hoihoi ik heb mezelf op 8 april gezet. 1e ronde 2e kindje.
Hoi meiden, Ik heb al paar dagen last van me (.) (.) meer tepels vooral rechter. En word ook misselijk af en toe. Ik heb vandaag stiekem getest maar was negatief jammer. Zit nog wel voor nod dus spannend.
He dames, Zit nu op dag 16. Vanaf morgen moet ik eigenlijk pas testen. Zou volgend weekend mijn ei moeten hebben, maar gezien het slijm.... Temp is vanaf dag 1: 37,1/37,2. Is niet gezakt... Blijf testen en gaan klussen, maar wel vreemd... Denken jullie echt dat mijn ei geweest is .... Hopelijk was het klussen dan genoeg... x Manon
Hey meiden, Volgens m'n banner vandaag de meest vruchtbare dag, maar volgens mij heb ik gister mijn ei gehad. Gister had ik een temperatuurdip (zie ovulation chart) en gisteravond ook pijn richting mijn lies. Lijkt nu ook echt te merken van welke kan m'n ei komt. Vorige maand heb ik pijntjes aan de linkerkant en deze maand aan de rechterkant.
@manon77: je temperatuur is sinds je vorige ei niet gezakt? Heb je ondanks je ongi nog een zwangerschapstest gedaan? Ik heb dit ook afgelopen maand (ongi maar temperatuur zakte niet) en toen bleek ik zwanger. Helaas werd dit bij mij een mk.
Goedemorgen meiden, ik denk ik zal hier eens kijken of de eerste spannende dagen al voor meiden hier zijn aangebroken. Nog maar een week en het is april! Hopelijk wordt dit een roze maand. Opvallend dat er meer hier nu zijn met twijfels over hun ei. Zelf denk ik namelijk, althans FF denkt dat, dat mijn ei een paar dagen te vroeg is geweest. Terwijl ik voor mijn mk er de klok gelijk op kon zetten. Tempen is in zo'n geval dus best handig! En Manon, dat is wel gek van je temp zeg, dat die maar gelijk blijft. Het eerste wat ik ook dacht is, ben je niet zwanger?? nou meiden, ik ga weer eens wat doen. Ben vandaag lekker vrij en ik ga denk ik heerlijk genieten van het prachtige weer!
Ik doe mee voor 8 april. Dat is ronde 3 en de eerste ronde na mijn vmk. gister positieve ovutest, dus ik zit weer in de race. 1e kindje
Sorry even klagen Nou meiden mijn man is deze week weer op locatie, dus ik hoop dat mijn ei 1 of 2 dagen eerder komt, gisteren nog geklust. Anders is deze maand alweer voorbij betreffende een mogelijke zwangerschap. Echt ff een baal moment.
@masami: Oei! Wat frustrerend! De dagen waarop we zwanger kunnen worden zijn al zo schaars... Ik heb de laatste dagen geen Ovu-test meer gedaan, maar mijn banner maar even als uitgangspunt genomen. Geen idee of die het bij het rechte eind heeft, maar ik heb wel steeds steekjes gehad. De laatste 1,5 hebben we om de dag geklust. En ik doe dit nog een paar dagen met die frequentie... Als ik mijn ei dan mis, helaas pindakaas. Dan ga ik in ronde 2 wel aan het tempen en/of sla ik groot in op ovu-tests
Ik voel me overigens wel heel anders! Het zal voor 80% wel het ontpillen zijn, maar ik herken mezelf en mijn lichaam bijna niet meer. Wat een ramp!
@ masami dat is inderdaad balen! Mijn man gaat nu 3 dagen weg, ben ik blij dat mijn ei eerder kwam dan verwacht. @lievemamatrix ik hoop dat het ontpillen snel gaat en dat je snel zwanger mag worden!
Wat een heerlijk weer is het toch buiten he! Hier nu de komende dagen gaan afwachten. FF geeft gelukkig mijn eisprong aan nu. Nu maar duimen gaan draaien haha.
Hoi meiden hoe gaat het hier?? tis zker lekker weer he hier super weekend gehad alleen merkte ik dat ik jaloers begin te worden op zwangere vrouwen en vrouwen met baby's ?????? dat heb ik nog nooit gehad en nu begint dit ? tja hormonen misschien hahaha geen idee ach we hebben woensdag onze 1e gesprek en dan volgens mij ook mn ei dus we gaan deze week maar ff goed klussen
hallo meiden, zie dat veel meiden twijfelen over wanneer hun eisprong is (geweest). hier ook, heb zulke wisselende cyclussen. voor mijn zwangerschap was ik altijd stipt 28 dagen en voelde mijn ei op dag 14, was altijd heel duidelijk, maar sinds mn zoontje er is heb is zulke wisselende cyclussen, heel irritant. De kortste was 24 dagen, de langste 32. Ik heb gisteren wel vruchtbaar slijm gezien en vanmorgen wat steekjes gehad, maar verder geen ei-signalen. We hebben gisteren en eergisteren geklust, dus als hij idd vandaag was, zitten we goed, maar we knuffelen nog wel even gezellig door de komende week.
Hihihi mijn dochtertje van 3 vraagt nu al elke dag of er al een baby in mama's buik zit. Zo schattig! Ze komt dan ook aan mn buik luisteren en zegt dan nee ik hoor m nog niet. Kan niet wachten tot het zover is dat ik haar echt kan vertellen dat er een baby'tje in zit!
He meiden! Mijn temp is vanaf vorige ei idd hetzelfde gebleven. Wel een zwangerschapstest gedaan maar negatief. Vanmorgen was temp ineens 36,9. Om 12:30 ovulatietest gedaan en deze is positief!! Vrijdag geklust, gisteravond en vanavond gaan we weer! Ben benieuwd wanneer test weer negatief is en temp dus weer stijgt.... Nog veel vruchtbaar slijm en een beetje beurs/ongesteldheidsgevoel onder in de buik. Vanmorgen ineens veel krampen en diarree. Las dat dit er ook mee te maken kan hebben! Duimen waar deze week en komende weken... xx
Dat jaloerse herken ik, ik begin er ook last van te krijgen! Een goeie vriendin van mij is nu zwanger van haar 2de en toen ze dat vertelde was er toch wel wat jaloesie... niet te min ben ik hartstikke blij voor hun maar hoop zo dat het bij ons deze ronde ook raak is!! Vooral omdat we dan samen zwanger zijn... Ach ja we gaan maar goed aan de klus en we wachten maar weer af.. deze maand geen ovulatietesten, geen temp controle, niks.. gewoon klussen maar!