dank je wel nou in ronde 1,5 eigenlijk vorige maand voor het eerst geprobeerd maar toen waren we nog niet zo op de hoogte van welke periode het precies moest zeg maar en ja deze maand wat beter gemikt en raak ik zal morgen een foto plaatsen echt zo gaaf dit ben zoooo blij alleen ja het is nog wel erg vroeg getest natuurlijk.....hopen dat het zo blijft je leest zo veel hier dat maakt ook wel een beetje onzeker.. maar goed voor nu een hele brede glimlach op mijn gezicht.
@ Chikah, Jij ook de duivels gekregen. Dat is balen ! Bij mij zijn de duivels ook eerder genomen. Het was mijn 1e ronde en was goed bezig ook met ovulatietesten maar toch is het niet gelukt. Ik heb niet eens kunnen testen op me nod Ik ben ongesteld maar toch wil ik een testje ZOMAAR doen morgen haha gekkie ik weet het Ik was verbaasd toen ik ongesteld was geworden maar aan de andere kant denk ik ben wel van de decembermaand af.. Ik wilde een zomerkind haha en ik ga 17 augustus op vakantie 3 weken en daar wil ik genieten van me vakantie dus misschien is het wel beter dat later zwanger raak Ow ja ben vergeten te zeggen; we kunnen hier nog kletsen joh, ik denk dat ze het niet erg vinden.
wow weer een roze bericht..!!!SUPER GEFELICITEERD.. @ROOD: super balen meiden ..!! @hier: onzekerheid waar ik helemaaal gek van word..!!
Hey meiden, Voor iedereen op roze gefeliciteerd! Voor de eerste op rood.. Balen!! Zoals gezegd zou ik pas reageren in mijn wachtweken.. NOD is nu dichtbij volgens mij woensdag. Maar ik voel buiten krampen in mijn buik helemaal niets.. dus ik ben bang dat het ook niets is, weer niet Vreemd is wel dat ik de afgelopen maanden elke keer na mijn eisprong pijnlijke tepels en borsten had en nu heb ik heeeelemaal nergens last van gehad.. Vandaag heeft vriendlief potje gebracht om te controleren, ik hoop zo dat het goed is.. Zelf ben ik de afgelopen dagen echt een blok chaggo, loop alleen maar lelijk te doen, echt niet leuk! Ik hoop nog steeds, maar kans is klein voor mijn gevoel. x
o, wat spannend al twee positieve testen. Hopen op balkbeebs en voor jou ddg1981 al in de eerste ronde!! dat zou helemaal mooi zijn
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012 ♥ 1. (8) Chikah (4e ronde, 2e kindje) Boomie2012 (2e ronde na MK, 2e kindje) Vogeltje85 (2e ronde, 1e kindje) Mompelientje (11e ronde, 1e kindje) Roosje24 (1e ronde, 1e kindje) Sanne 152 (?ronde, ? kindje) Amlie (1e ronde, 1e kindje) Kaka (3e ronde, 1e kindje) 2. (2) Danssie (3e ronde, 1e kindje) Misspiggy83 (2e ronde, 2e kindje) 3. (8) Shiva1986 (4e ronde, 1e kindje) Nance89 (3e ronde, 1e kindje) Volonta (5e ronde na mk, 2e kindje) Sterre21 (9e ronde, 1e kindje) Ddg1981 cindii (7e ronde, 1e kindje) dienares (1e ronde, 2e kindje) j87 (?ronde, 2e kindje) 4. (3) Vlinder14 (10e ronde, 1e kindje) Wondertjenr2 (1e ronde, 2e kindje) 2012ukkie (1e ronde na mk, 1e kindje) 5. (2) Lein79 (2e ronde na MK, 2e kindje) Linnepinna (2e ronde) 6. (4) lief26 (2e ronde, 1e kindje) Sarah84 (1e ronde, 2e kindje) JustMe31 (5e ronde, 2e kindje) annadre (17e ronde, 1e kindje) 7. (2) missm (7e rondje, 1e kindje) MayD (3e ronde, 2e kindje) Molly27 (11e ronde, 1e kindje) 8. (8) mamavand ( 8e ronde na 2MK laatste mk betrof Partiéle mola zwangerschap, 2e kindje) Jolan0 (3e ronde na MK, 2e kindje) Lievemamatrix (1e ronde, ?kindje) moppie1 (2e ronde, 2e kindje) xDanielle. (1e ronde, 2e kindje) sandana (3e ronde, 1e kindje, 1e ronde na vmk) sweetdreams (3e ronde, 2e kindje) 9. (5) mamavanjoshua5109 (4e ronde, 2e kindje) nathalias (6e rondje, 1e kindje) toekan (5e ronde, 1e kindje) riantje1987 (2e ronde, 1e kindje) sam86 (? ronde, 2e kindje) 10. (2) Dreames (1e ronde na MK, 2e kindje) Missiej (10e ronde na 3 MK, 2e kindje) 11. (7) chadee (2e ronde, 2e kindje) mamavansimone (2e ronde na mk, 2e kindje) susyq (ronde 9, 1e kindje) kwebbelsnoes (2e ronde, 2e kindje) spes bona (4e ronde, 1e kindje) maybe3 (2e ronde na MK, 3e kindje) veritas87 (?ronde, 1e kindje) 12. (4) Gesina (13e ronde, 1e kindje) Biancs (3e ronde, 1e kindje) Loon28 ( 5e ronde, 1e kindje) Noli (4e ronde, 1e kindje) 13. (4) Manon77 (4e ronde, 3e kindje) RHR1985 (7e ronde, 1e kindje) Moontje(6e ronde, 5e kindje) deejee83 (1e ronde, 1e kindje) 14. (1) Masami (9e ronde, 3e kindje) 15. (2) mukje (13e ronde, 2e kindje) enjoyce (2e ronde na 2 mk, 1e kindje) Datumloos (1) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk) Totaal: 65 2 zwanger, 3 ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag (1), niets doorgegeven
Als je ingelogd bent dan klik je rechtsboven op 'Sharing' en dan op 'Get Code'. Dan kom je op een nieuwe pagina en op die pagina zie je: bbCode Code: (Message Boards) Hieronder staat een code in een balkje. Die code kopieer je hier in je handtekening.
Nou hier is het ook allemaal vaag, ik heb al dagen last van brandende pijn op mijn longen en net dus weer voor de derde! Keer naar de HA geweest nu heb ik ineens koorts !? En een blaasonsteking dus dat gaat weer lekker als ik me Maandag nog zo voel moet ik bloedprikken, kunnen ze gelijk mijn HCG checken hehe.
Heb kruidvat 2v5 gebruikt. Je ziet het lijntje in het echt nu best goed. ( nog steeds licht hoor maar wel van afstand zichtbaar.) Raar, hier op foto krijg ik m niet zo duidelijk. Zie foto. Wat vinden jullie? Lijntje is trouwens echt roze!! Controlelijntje ziet er een beetje raar uit haha
Ik zie hem ook hoor wondertje! Voorzichtig gefeliciteerd! DDg ook alvast voorzichtig gefeliciteerd! Toedels!
Hier vanavond even proberen m,n gedachte te verzetten en niet aan dit rare verhaal te denken.. helaas makkelijk gezegd als gedaan..!! damnnn wat kan een mens in onzekerheid zitten
Pff ben helemaal zenuwachtig en wil ook nog niet te blij zijn aangezien het nog alle kanten op kan gaan... Ga zondag weer eentje doen in de hoop dat ie wat duidelijker is. En anders pas dinsdag of woensdag weer. Sorry voor mn ego-berichtjes
Moest er trouwens wel nog even bij zeggen dat het testje met middagurine is gedaan... Maar dat maakt niet zo heel veel uit toch? @ddg: Jij ook al voorzichtig proficiat En bedankt voor de voorzichtige felicitaties, hoop dat er heel veel meiden ( waaronder ik zelf haha) knallende testjes krijgen!