dag dames! Hier heb ik mij tot gisteren goed gevoeld, maar nu misselijk, diarree, hoofdpijn en krampen in mijn baarmoeder.... gelukkig nog genoeg energie dus goed te doen! Ik probeer zo realistisch mogelijk te blijven, maar de misselijkheid maakt zorgt wel voor gezonde spanning! allemaal een heel fijn weekend! Liefs lief!
Aaaaaaaah!! Misschien kan het zijn dat ik toch al langer zwanger ben??? Want dit is nl op 8dpo mijn test van net:
Pfff zit helemaal te shaken! Maar weet niet of ik nu al blij mag zijn Misschien toch eerder mn eisprong gehad en was mn nod toch maandag. ( wat ik in eerste instantie ook dacht )
Op zo'n moment baal ik gewoon dat ik zo'n korte LF heb... vaak kan ik op mijn NOD nog niet eens testen omdat ie dan nog helemaal niet positief kan zijn... Bij mijn zwangerschap heb ik 2 dagen na NOD (op 9 dpo) positief getest.
Tja... hopen dat het goed blijft gaan en dan zien we bij de 1e echo wel hoelang ongeveer. Ga er vanuit nu dat mijn nod 2 april is en ga mezelf toch even roze in het lijstje zetten
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012 ♥ 1. (8) Chikah (4e ronde, 2e kindje) Boomie2012 (2e ronde na MK, 2e kindje) Vogeltje85 (2e ronde, 1e kindje) Mompelientje (11e ronde, 1e kindje) Roosje24 (1e ronde, 1e kindje) Sanne 152 (?ronde, ? kindje) Amlie (1e ronde, 1e kindje) Kaka (3e ronde, 1e kindje) 2. (3) Danssie (3e ronde, 1e kindje) Misspiggy83 (2e ronde, 2e kindje) Wondertjenr2 (1e ronde, 2e kindje) 3. (8) Shiva1986 (4e ronde, 1e kindje) Nance89 (3e ronde, 1e kindje) Volonta (5e ronde na mk, 2e kindje) Sterre21 (9e ronde, 1e kindje) Ddg1981 cindii (7e ronde, 1e kindje) dienares (1e ronde, 2e kindje) j87 (?ronde, 2e kindje) 4. (2) Vlinder14 (10e ronde, 1e kindje) 2012ukkie (1e ronde na mk, 1e kindje) 5. (2) Lein79 (2e ronde na MK, 2e kindje) Linnepinna (2e ronde) 6. (4) lief26 (2e ronde, 1e kindje) Sarah84 (1e ronde, 2e kindje) JustMe31 (5e ronde, 2e kindje) annadre (17e ronde, 1e kindje) 7. (3) missm (7e rondje, 1e kindje) MayD (3e ronde, 2e kindje) Molly27 (11e ronde, 1e kindje) 8. (8) mamavand ( 8e ronde na 2MK laatste mk betrof Partiéle mola zwangerschap, 2e kindje) Jolan0 (3e ronde na MK, 2e kindje) Lievemamatrix (1e ronde, ?kindje) moppie1 (2e ronde, 2e kindje) xDanielle. (1e ronde, 2e kindje) sandana (3e ronde, 1e kindje, 1e ronde na vmk) sweetdreams (3e ronde, 2e kindje) 9. (5) mamavanjoshua5109 (4e ronde, 2e kindje) nathalias (6e rondje, 1e kindje) toekan (5e ronde, 1e kindje) riantje1987 (2e ronde, 1e kindje) sam86 (? ronde, 2e kindje) 10. (2) Dreames (1e ronde na MK, 2e kindje) Missiej (10e ronde na 3 MK, 2e kindje) 11. (7) chadee (2e ronde, 2e kindje) mamavansimone (2e ronde na mk, 2e kindje) susyq (ronde 9, 1e kindje) kwebbelsnoes (2e ronde, 2e kindje) spes bona (4e ronde, 1e kindje) maybe3 (2e ronde na MK, 3e kindje) veritas87 (1e ronde, 1e kindje) 12. (4) Gesina (13e ronde, 1e kindje) Biancs (3e ronde, 1e kindje) Loon28 ( 5e ronde, 1e kindje) Noli (4e ronde, 1e kindje) 13. (4) Manon77 (4e ronde, 3e kindje) RHR1985 (7e ronde, 1e kindje) Moontje(6e ronde, 5e kindje) deejee83 (1e ronde, 1e kindje) 14. (2) Masami (9e ronde, 3e kindje) chickie (1e ronde na mk, 1e kindje) 15. (2) mukje (13e ronde, 2e kindje) enjoyce (2e ronde na 2 mk, 1e kindje) Datumloos (1) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk) Totaal: 65 1 zwanger, 3 ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag (1), niets doorgegeven
Ik weet niet wat mn lf is. Volgens ff heb ik 8 dagen geleden mijn eisprong gehad (al voelde ik m volgens mij 2 dagen eerder) Hopelijk voor jou ook snel een mooie test!!!
Wondertjenr2: Wauw, wat gaaf, zo vroeg al een posi test! Denk ook haast wel dat je ei dan eerder geweest is!
Ja lijkt me ook, ben al paar dagen misselijk, gevoelige borsten, rommelende darmen. Bij mn 1e had ik die symptomen ook allemaal een week voordat ik ongesteld dacht te worden ( ongepland dus een complete verrassing haha, maar wist toen al genoeg met die symptomen, ik voelde me gewoon anders ) Nu ben ik wel heel benieuwd of Ddg1981 ook al opnieuw een testje heeft gedaan haha
gefeliciteerd meid! ik heb ook al die klachten, vooral die misselijkheid, maar ook meer plassen in kleine beetjes. als mijn test pos is maandag ga ik meteen bij de HA langs voor een urinekweek, aangezien ik met de vorige zwangerschap 5 keer een blaasontsteking had, en meteen al in de eerste maand!
He dames! Wondertje!!! Gefeliciteerd!!! Super meid! Eerste roze aanwezig! Ik heb eindelijk een kruis op mij FF! Maar ik heb mijn eisprong alleen dinsdag gehad. Die heb ik gevoeld nl.! Ik heb alleen gespannen/ pijnlijke borsten. Had dit bij de vorige twee ook. Zou dat nu al kunnen?? Ik heb ook een heel goed gevoel. Ook dat had ik bij de vorige twee... Jammer dat er geen testen bestaan die je nu al duidelijkheid kunnen geven.. Pff.. Kan iig eerder testen dan 13 april gezien de eisprong eerder was. Denk dat we voor de 10e of 11e gaan. NOD gewoon op de 13e hoor!! x Manon
Ik heb inmiddels roze afscheiding, dus ik mag wel op rood. Zal vast vannacht doorzetten Ik zat net met een test op het toilet, mijn borsten doen namelijk nog zoveel pijn en dat vind ik toch opmerkelijk. Maar bij het afvegen zag ik het al... Tis nog niet veel, maar dat was hetzelfde vorige maand. Mmm. Toch merk ik elke keer weer dat ik tranen in mijn ogen krijg. Gaat ook snel weer over, maar telkens die teleurstelling vind ik best lastig. Zeker na een miskraam , toen ik wel echt zwanger was.
@Dienares: Dat had k mn 1e zwangerschap ook. Had toen een urineweginfectie, maar voelde er niets van (schijnt normaal te zijn als je zwanger bent) @Boomie2012: Kan me het ontzettend voorstellen dat je er tranen van krijgt. Is ook een enorme teleurstelling. Besef me ook heel goed hoe blij ik mag zijn dat het hier zo snel gelukt is. Maar voelt ook wel weer dubbel want vind dat voor de dames die al langer bezig zijn zo oneerlijk! Hoop echt dat je dochtertje heeeeel snel een broertje of zusje mag krijgen!! Dankjewel voor de felicitaties! Ga het zo mn vriend vertellen, die heb ik met een smoesje hierheen gelokt haha. (hij was eigenlijk niet thuis). Het wordt zijn 1e kindje dus het is wel heel speciaal allemaal. Hij weet van de testen met streepjes maar hij wilt het sowieso pas geloven als ik n test had waar 'zwanger' op stond. 100 manieren van tevoren bedacht om hem te verrassen maar verraad mezelf toch meteen dus heb nu dit maar bedacht haha: Heb een bureaubladachtergrond gemaakt van de foto van de test en de rompertjes wat ik al gekocht had. Want hij moet zometeen even iets 'zogenaamd' doen op de pc voor me. En dan ziet ie dit dus:
gefeliciteerd dames met roze...wat ontzettend fijn voor jullie. Wat een ontzettend leuk idee die foto op de pc..