Hahaha die heb ik niet van internet Heb die foto net zelf gemaakt met de spulletjes wat ik al stiekem had gekocht en de test van net en daarna tekst erboven gezet. Maar je mag m evengoed kopiëren hoor
Het is ook zo dubbel he meis, ik zat vandaag ook te klagen hoor dat ik zoveel moeite moet doen om zwanger te worden terwijl 4! Van mijn vriendinnen in 1! X zwanger waren baal baal baal en dan ben je zwanger ja hoor een miskraam, ongekend veel verdriet heb ik ervan en misschien helemaal omdat ik het kindje heb gezien zo klein, zo mooi en zo compleet.......... Waarom nou he? Sterkte meid voel echt wat jij ook voelt!
1. (8) Chikah (4e ronde, 2e kindje) Boomie2012 (2e ronde na MK, 2e kindje) Vogeltje85 (2e ronde, 1e kindje) Mompelientje (11e ronde, 1e kindje) Roosje24 (1e ronde, 1e kindje) Sanne 152 (?ronde, ? kindje) Amlie (1e ronde, 1e kindje) Kaka (3e ronde, 1e kindje) 2. (3) Danssie (3e ronde, 1e kindje) Misspiggy83 (2e ronde, 2e kindje) Wondertjenr2 (1e ronde, 2e kindje) 3. (8) Shiva1986 (4e ronde, 1e kindje) Nance89 (3e ronde, 1e kindje) Volonta (5e ronde na mk, 2e kindje) Sterre21 (9e ronde, 1e kindje) Ddg1981 cindii (7e ronde, 1e kindje) dienares (1e ronde, 2e kindje) j87 (?ronde, 2e kindje) 4. (2) Vlinder14 (10e ronde, 1e kindje) 2012ukkie (1e ronde na mk, 1e kindje) 5. (2) Lein79 (2e ronde na MK, 2e kindje) Linnepinna (2e ronde) 6. (4) lief26 (2e ronde, 1e kindje) Sarah84 (1e ronde, 2e kindje) JustMe31 (5e ronde, 2e kindje) annadre (17e ronde, 1e kindje) 7. (3) missm (7e rondje, 1e kindje) MayD (3e ronde, 2e kindje) Molly27 (11e ronde, 1e kindje) 8. (8) mamavand ( 8e ronde na 2MK laatste mk betrof Partiéle mola zwangerschap, 2e kindje) Jolan0 (3e ronde na MK, 2e kindje) Lievemamatrix (1e ronde, ?kindje) moppie1 (2e ronde, 2e kindje) xDanielle. (1e ronde, 2e kindje) sandana (3e ronde, 1e kindje, 1e ronde na vmk) sweetdreams (3e ronde, 2e kindje) 9. (5) mamavanjoshua5109 (4e ronde, 2e kindje) nathalias (6e rondje, 1e kindje) toekan (5e ronde, 1e kindje) riantje1987 (2e ronde, 1e kindje) sam86 (? ronde, 2e kindje) 10. (2) Dreames (1e ronde na MK, 2e kindje) Missiej (10e ronde na 3 MK, 2e kindje) 11. (7) chadee (2e ronde, 2e kindje) mamavansimone (2e ronde na mk, 2e kindje) susyq (ronde 9, 1e kindje) kwebbelsnoes (2e ronde, 2e kindje) spes bona (4e ronde, 1e kindje) maybe3 (2e ronde na MK, 3e kindje) veritas87 (1e ronde, 1e kindje) 12. (4) Gesina (13e ronde, 1e kindje) Biancs (3e ronde, 1e kindje) Loon28 ( 5e ronde, 1e kindje) Noli (4e ronde, 1e kindje) Denise (7e ronde, 2e kindje) 13. (4) Manon77 (4e ronde, 3e kindje) RHR1985 (7e ronde, 1e kindje) Moontje(6e ronde, 5e kindje) deejee83 (1e ronde, 1e kindje) 14. (2) Masami (9e ronde, 3e kindje) chickie (1e ronde na mk, 1e kindje) 15. (2) mukje (13e ronde, 2e kindje) enjoyce (2e ronde na 2 mk, 1e kindje) Datumloos (1) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk) Totaal: 66 1 zwanger, 3 ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag (1), niets doorgegeven __________________ hoi meiden, ik heb mezelf er bij gezet op 12-04 hoor!
Ja, we lopen echt gelijk wat dat betreft... Maar ik hoop dat jij wel raak hebt geschoten hoor deze maand!! Aan de andere kant ben ik ook zo intens gelukkig met mijn dochtertje! Maar dat neemt niet weg dat ik nog een tweede kindje zou willen!
@Wondertje...ik zie hem ook hoor! Zo was mijn eerste test bij Finn ook! Tof! Oh nu zie ik je andere test! Goed joh! Gefeliciteerd! Hoe vond je vriend zijn nieuwe achtergrondje? Hier al de hele week een rare buikpijn. Een soort ei/ongesteldheids gevoel. Geen idee wat het is, maar heb dat ook niet gegoogled ofzo Nog 6 dagen en dan weet ik waarschijnlijk of het raak is of niet. Al denk ik eerder niet dan wel!
Ik heb alleen ontzettende trek in snoep sinds mijn eisprong, dat had ik de vorige keer ook.... Dus wie weet is het wel weer raak Maar ik moet nog wachten tot na pasen.....
@Boomie, ik ben ook helemaal gek op mijn kleine prinsesje maar idd wat je zegt, dat neemt niet weg dat een tweede ook niet onwijs welkom is. Eerlijk gezegt denk ik dat deze maand ook niks gaat worden hoor, heb nergens last van voel niks en daarnaast slik ik medicijnen tegen blaasontsteking die ze bij toeval ontdekte, allemaal weer chemische rotzooi slikken, kan nooit goed zijn volgens mij. Ik gok op rood deze maand voor mezelf. Een troost dan gaan we samen! Maar toch hoop ik voor je dat het niet doorzet!
Hoi meiden, Wondertje: Gefeliciteerd! Superleuk voor je! Voor de meiden op rood: Altijd weer even een telleurstelling! Snel weer aan de klus! Hier echt geen idee wat ik zal doen. Ben al paar dagen soms misselijk en sinds gisteravond de hele tijd. Ook heb ik af en toe zere borsten. Maar ik heb ook al een week lang ongi krampen. Elke keer denk ik nu komt het. Nu had ik vandaag in mn onderbroek een donkerbruin mini vlekje en net had ik weer een kleine hele lichtbruine vlek. Heb dus toch het idee dat het gaat doorzetten en dat die misselijkheid misschien daar van komt? Zit te twijfelen of ik zal testen. Misschien kijk ik het morgen nog even aan...
Hey dames, Even vertellen hoe mn vriend reageerde! Hij kwam binnen en ik stond te trillen zeg pffff. Hij moest zogenaamd iets van me uit printen om mee te nemen. Dus ik zei klik eens even de site weg, bestand staat op het bureaublad. Zei die in 1e instantie ook nog van doe ik straks wel even. Pfffff ik had t niet meer. Toch een beetje aandringen dat ie het nu moest doen, zodat 'het' gedaan was. Hij klikt de site weg, ziet de bureaubladachtergrond en hij stond echt eerst zo van . En toen zag je ineens een mega big smile tevoorschijn komen en hij was echt helemaal super blij. Hij had traantjes in zn ogen haha Ben je echt zwanger??? Bleef ie maar vragen haha. Ik kan het tegenover mn ouders ook echt niet meer verzwijgen. Ik vind dat mijn broertje/zusjes en ouders meteen mogen weten. Kan uiteraard nog mis gaan maar dan heb ik tenminste ook steun aan ze. Dus morgen op mn moeders verjaardag doe ik mijn dochtertje een shirtje aan waarop staat: Psssst mama heeft een baby in haar buik. Mn vader en zijn vriendin zullen het meteen doorhebben als ik bel om langs te komen. Dus even morgen met mn zusje kijken of zij niet zogenaamd kan bellen dat ze bij mn vader langs wil en daarvoor in de plaats ik natuurlijk langskom met het nieuws. Zo dat was het weer voor vandaag haha
Hmmm FF heeft mij eisprong verplaatst van afgelopen dinsdag naar afgelopen donderdag. Qua klussen maakt het niet veel uit, hebben we genoeg gedaan. Snap het alleen niet want ik heb toen helemaal geen temp. dip gehad en dinsdag wel (daar stond het rode kruis ook in eerste instantie). Misschien komt het doordat hij de temperaturen van voor m'n miskraam ook meeneemt.
@wondertje, van harte! Mocht het voor mij zo ver komen dan vertel ik het ook direct aan de personen die dicht bij me staan en waar ik verdriet mee kan delen als het mis zou gaan. Geniet ervan! @dreames, wat ik begrepen heb is dat ff uitgaat van gemiddelden, dus je kan gelijk hebben dat je temps van toen meegenomen zijn. Intussen vind ik het wel spannend worden! Duurt nog zo lang voordat ik kan testen, pffffff..... Wanneer kan ik op zn vroegst testen bij nod 11 april?
@Wondertje; wat leuk zeg! Ik hoop dat jullie een fijne nacht hebben gehad, tis toch druk zo in het hoofd dan he! Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap ook direct aan iedereen verteld, toen is alles ook goed gegaan. Bij mijn tweede zwangerschap wisten alleen manlief en ik het. We wilde eerst het hartje zien kloppen. Het had wel iets, het geheim houden vond ik. Maar toen er geen hartje klopte, moesten we meteen slecht nieuws brengen en ik had het idee dat ik toen toch minder begrip en steun kreeg. Mensen zijn er helemaal niet mee bezig geweest, alleen ik en mijn man. De volgende keer zou ik wel weer meteen vertellen. Nu leek het namelijk net alsof het niet geweest was.. Een fijne dag samen in ieder geval! @Lein; Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook weinig symptomen. Het zegt echt niet hoor! Ik heb geen bloed meer gezien sinds gisteren. Nog niet doorgezet dus. Ik hou nog een heeeeel klein beetje hoop! Als ik aan het eind van de dag nog niet gebloed heb, doe ik nog een testje denk ik.
@ wondertje proficiat! Mocht ik wanger zijn dan weet ik even niet hoe ik het zou vertellen. Bij de vmk hebben we het meteen verteld aan iedereen en ging het mis... ik zie wel wat mijn gevoel me ingeeft op dat moment.
@spes bona: heb de eerste temperaturen net even weggehaald maar ook dan laat hij het kruis op donderdag. Weet eigenlijk zeker dat mijn ei eerder was. Het viel mij namelijk aan het einde van de week (donderdag en vrijdag) op dat ik bijna helemaal geen afscheiding had (wat ik normaal wel hen na ei) en het kleine beetje was ik had was creamy/sticky zeker niet eiwit of waterig. Ik ga er dus gewoon vanuit dat ik begin van de week mijn ei had ondanks was FF aangeeft.
Hey wondertje, gefeliciteerd echt super leuk . Ik wil zelf toch nog even wachten tot minimaal dinsdag om nog een keer te testen, ben zo bang dat het toch nog anders uitvalt. Achteraf gezien was het toch wel wat voorbarig denk ik om zo vroeg te testen.(ga ik ook nooit meer doen je hebt er eigenlijk helemaal niets aan) Maar jij kan iig alvast volop genieten, enjoy
Goedemorgen meiden, Nog geen testen vanochtend zo te zien? Jammer, het is immers al april! Ik heb wel getest (veel te vroeg, ik weet het) maar helaas helemaal niets te zien. Mijn NOD is pas over een dag of 5 maar ik was zo belachelijk nieuwsgierig Nu gewoon geduld hebben en braaf wachten. Uiterlijk op goede vrijdag mag ik testen. Meiden die vandaag wel een test gaan doen, succes!
Ik heb nog een dag of zes te gaan voor ik kan testen. Ik probeer heel erg mijn lichaam in de gaten te houden... Het voelt wel anders, maar om nou te zeggen dat ik bijvoorbeeld heel erg last heb van de bekende symptomen.... Vooralsnog niet. Ik heb wel een raar hol gevoel in mijn buik met aan de linkerkant een soort 'doof' gevoel en aan de rechterkant zo nu en dan een krampje. Verder ben ik wel veel ongeconcentreerder dan normaal... Ik raak alles kwijt en loop veel te dromen. Ik voel me soms echt heel moe... Zo moe dat ik gewoon echt even een tukje moet doen. En een sluimerende misselijkheid. Niet heel heftig, maar aanwezig. Ach... we zullen zien. Ik heb er weinig verwachtingen bij. Het is de eerste keer dat ik ga testen, dus ik heb nog niet heel erg de drang om vroeg te testen... Ik kan het nog prima uit zitten Zou wel een feest zijn hoor... als ik posi test....