jippiej... we zitten dan eindelijk in april... pfff zit nu 9 dagen voor nod maar vandaag een dag met zeurderige buikpijn en onderrug... blegh...
@ Maybe: klopt, is ook erg irritant, maarja, wat doe je eraan? Kan er weinig aan doen denk ik . Ow spannend hoor die steekjes... Misschien wel innesteling? Spannend hoor... Ik duim voor jou! @ Missiej: vervelend die rugpijn meid! Hier zometeen nog even naar de kermis met onze kleine man. Er is eurodag en 't is de laatste dag alweer van de voorjaarskermis. Daarbij ben ikzelf nog helemaal niet geweest en wil wel ffies kiekuh, dus...
@mamavanjosh: ohh kermis is altijd leuk hihi... ik ben heel groot kermis fan en ga ook bijna alle kermissen hier in de omgeving af..
Damessss! Ik ga morgen testen ik vind het zoo spannend.. ik heb andere pijntjes dan altijd voor mijn ongi dus onbewust ben ik optimistisch maar ik ben zo bang om teleurgesteld te worden !!
@ Maybe: ja kermis is idd altijd wel leuk. Manlief is maandag al met J.oshua geweest, maarja, toen was ik aan 't werk, dus nu nog maar ffies saampies gaan . @ Sterre: spannend meid! Mijn duimen draaien!!!
@ sterre, succes met wachten! Ik hoop dat je een positieve test krijgt! Laat snel weten wat de uitslag is he?! mijn NOD is 10 april, wil iemand mij op de lijst zetten? 10e ronde. 1e kindje
het is niet continue aanwezig ofsow.. alleen met bepaalde houdingen of uit het niets dat ik soort ongie gevoel krijg...
Zijn er nog meer mensen die al klachten hebben en rond 10 april hun NOD hebben?? Ik voel zelf namelijk nog niks anders als anders... afgelopen week wat bruine afscheiding gehad maar nu weer normaal...
@missiej: Ja dat had ik gisteren ook.. Maar nu zijn het een soort kleine prikkelingen die ik voel die ik echt niet ken plaatsen
@lizy... ik heb mijn nod op 10 april... ik had afgelopen dinsdag bruine afscheiding ( denk ovulatiebloeding) en vandaag zeurderige buik en rugpijn... en met vlagen ongiekrampen.. that's it... geen kwaaltjes oid...
oghh lieverd hier net zo!! Ik wil zo graag een keer op roze naar mijn 2 mken achter elkaar! We kunnen wel wat vrolijk nieuws gebruiken! maar ja elke maand maar weer positief blijven en elke meer maar weer de moed verzamelen. Mijn troost is steeds! Dat ik weet dat ik zwanger KAN worden. ik heb welliswaar een kern gezonde jongen van 2 jaar oud. en ik heb 2 mk gehad. maar ik KAN zwanger worden. en dat bezie ik dan als de enigste troost van alle miskramen!
@sterre ik duim voor je!! spannend!! @lizy welkom! ronde 10! oeff ik heb ergens tussen 6 en 11 mijn nod (ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest) ik was gisteravond behoorlijk misselijk, na 2 dagen met vlagen, vandaag gaat het wat beter,nog wel wat maagzuur. Nog steeds hoofdpijn en nu wat wit gele afscheiding. mijn buik is opgezwollen (wat ik wel vaker heb) af en toe duidelig... misschien is het wel gewoon de temperatuur die hier aan het stijgen is, ik hou het eerst daar maar op! we hebben gisteren een grote BBQ gehad en heb daar vast gewoon te veel gegeten... over een week weten we meer maar ik denk dat ik nog niet zwanger ben hoor! ik lees graag jullie verhalen en leer en weer van! liefs lief!
mijn reactie op de reactie van lein, die geldt ook voor jou, ondanks dat je een gezond kindje hebt blijft het gewoon knagen. je bent dol gelukkig met 1 gezond kindje, maar je wilt het zo graag nog een keer meemaken!! Ik herken je gevoel volledig
Pff 2 miskramen nog wel, dat moet echt veel pijn hebben gedaan lichamelijk en emotioneel, ik ben er nu wel zo bang voor he dat het weer gebeurt.... Ik weet niet of ik dat aan kan pff dilemma's weer en idd wat je zegt we hebben een gezond kindje rond lopen as. Zaterdag word ze twee en daar probeer ik me op te focussen. In ieder geval duim ik voor je en natuurlijk dat het goed blijft gaan!
@ Wondertjenr2: wat lees ik nou, ben je zwanger??? GEFELICITEERD!!! @ Lizy: welkom meid! Hier net naar de kermis geweest. Was erg leuk. J.oshua ligt inmiddels in bed en is een trommel en een balletje waar licht inzit rijker. Daarnaast is hij nog samen met mij in zo'n soort van rups attractie geweest (zo een waarbij je een soort van gordijn over je heen krijgt uiteindelijk...)
hey meiden even een vraagje afgelopen vrijdag op 7 dpo mega steek in mijn rechter lies, vervolgens had ik gister dus bruine afscheiding, op 8 dpo. ik heb dit nog nooit gehad. vandaag niets meer alleen nog wat trekkerig gevoel in mijn rechter lies en wat zeurende buikpijn! Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn????
Ja het is niet makkelijk geweest en al helemaal niet omdat ik met ons laatste kindje 4 weken heb rond gelopen terwijl het dood was! Dat vond ik het ergste! En ik mis ons kleine frummeltje wat anders nu alweer 8 weken geweest zou zijn~! En zeker het is zwaar ook omdat het om een partiele mola zwangerschap ging, dat is emotioneel heel zwaar! Maar we moeten door! En genieten van het geen we wel hebben! Heel veel strekte en kop op lieverd verlies de moed niet hoor~!!!! Het komt goed echt waar!!!!