Hoii meiden, ik ben op werk dus even kort reageren. Ik ben namelijk *yoeppieeee* gisteren begonnen met klussen Hoop dat het in 1 keer raak is. Ik denk het niet want ik moet misschien nog wel ontpillen. Ik heb totaal een jaar de pil geslikt dus misschien hoef ik niet te ontpillen, ik heb er trouwens geen last van nog steeds nie alleen een beetje hoofdpijn. Mijn nod is 1 of 2 april weet nog nie zeker. 2 april ben ik een jaar getrouwd dus als het raak is dan is het een leuk cadeau voor me man haha.
@Roosje; welkom, zou zeker een leuk cadeau zijn!! @Dreames; Wat rot zeg... Even zit je in een roze wolk en dan opeens valt tie uit elkaar. Sterkte en hopelijk is het meteen weer raak!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012 ♥ 1. Chikah (4e ronde, 2e kindje) Boomie2012 (2e ronde na MK, 2e kindje) Vogeltje85 (2e ronde, 1e kindje) Mompelientje (11e ronde, 1e kindje) Roosje24 (1e ronde, 1e kindje) 2. Danssie (3e ronde, 1e kindje) Misspiggy83 (2e ronde, 2e kindje) Wondertjenr2 (1e ronde, 2e kindje) 3. Shiva1986 (4e ronde, 1e kindje) 4. Vlinder14 (10e ronde, 1e kindje) 5. Lein79 (2e ronde na MK, 2e kindje) Linnepinna (2e ronde) 6. 7. 8. 9. 10. Dreames (1e ronde na MK, 2e kindje) 11. 12. 13. Manon77 (4e rondje, 3e kindje) 14. 15. Datum-loos Totaal: 11 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven __________________
@Manon77: Welkom! @Roosje: Spannend om te beginnen heh! Hopen dat je snel een goede cyclus hebt! Wij zijn ook meteen de eerste ronde begonnen en hebben niet de eerste ongi afgewacht. Aan de ene kant is het lastig omdat je nog geen idee hebt hoelang je cyclus duurt. Maar wij konden ook niet wachten om te beginnen! Veel plezier!
Hey allemaal, Afgelopen week erg druk gehad. Welkom alle nieuwe meiden en natuurlijk alle oude bekenden. Heerlijk weer van die duivels af en op naar de leuke klus week heb er zin in! Hopelijk kleurt deze lijst mooi roze in april!
Hey meiden ik kom me ook weer melden, ik verwacht mij nod op 10 maart 8e ronde na 2 mk laatste mk betrof partiƩle mola zwangerschap 2e kindje! Mag ik op de lijst! Verder ben ik nog niet ongie maar wel spotting!! dus dan komt het morgen wel. Had al duidelijk het gevoel dat het deze maand niet gelukt was hoor! Het kan zijn dat mijn datum nog veranderd word, heb nu rekening gehouden met langste cyclus maar ik heb ook weleens een cyclus van 26 dagen maar dat kan ik pas zeggen als ik posi ovu test heb! Liefs mamavand
Hoi Allemaal, ik lees graag mee zou ook graag op het lijstje willen nod 4 april 2e kindje 5e ronde Dacht even dat het zover was na 3 dgn overtijd vrijdag uiteindelijk tog ongii geworen helaas grtjs
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012 ♥ 1. Chikah (4e ronde, 2e kindje) Boomie2012 (2e ronde na MK, 2e kindje) Vogeltje85 (2e ronde, 1e kindje) Mompelientje (11e ronde, 1e kindje) Roosje24 (1e ronde, 1e kindje) 2. Danssie (3e ronde, 1e kindje) Misspiggy83 (2e ronde, 2e kindje) Wondertjenr2 (1e ronde, 2e kindje) 3. Shiva1986 (4e ronde, 1e kindje) 4. Vlinder14 (10e ronde, 1e kindje) JustMe31 (5e ronde, 2e kindje) 5. Lein79 (2e ronde na MK, 2e kindje) Linnepinna (2e ronde) 6. 7. 8. 9. 10. Dreames (1e ronde na MK, 2e kindje) mamavand ( 8e ronde na 2MK, 2e kindje) 11. 12. 13. Manon77 (4e rondje, 3e kindje) 14. 15. Datum-loos Totaal: 11 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012 ♥ 1. Chikah (4e ronde, 2e kindje) Boomie2012 (2e ronde na MK, 2e kindje) Vogeltje85 (2e ronde, 1e kindje) Mompelientje (11e ronde, 1e kindje) Roosje24 (1e ronde, 1e kindje) 2. Danssie (3e ronde, 1e kindje) Misspiggy83 (2e ronde, 2e kindje) Wondertjenr2 (1e ronde, 2e kindje) 3. Shiva1986 (4e ronde, 1e kindje) 4. Vlinder14 (10e ronde, 1e kindje) JustMe31 (5e ronde, 2e kindje) 5. Lein79 (2e ronde na MK, 2e kindje) Linnepinna (2e ronde) 6. 7. 8. 9. 10. Dreames (1e ronde na MK, 2e kindje) mamavand ( 8e ronde na 2MK laatste mk betrof PartiĆ©le mola zwangerschap, 2e kindje) 11. 12. 13. Manon77 (4e rondje, 3e kindje) 14. 15. Datum-loos Totaal: 11 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven
hallo allemaal, Ook ik zou graag weer op deze lijst willen. Ik kom van de lijst van maart af en heb spotting, ongi zet nog niet goed door. Mijn nod zou zijn op 8 april, 3de ronde na mk, 2de kindje. (ik heb een zoon van 5 jr, rondes voor mk ben ik de tel van kwijt geraakt helaas....) Het lijkt mij wel bijzonder, een decemberkindje (ben zelf ook van december).Maar inderdaad, wel erg drukke maand zo! Hopelijk meer rolze deze ronde dan in de vorige ronde, daar was het veel rood helaas en ook een paar keer mis gegaan. Ik zou ook tegen die meiden willen zeggen, heel veel sterkte want het valt allemaal niet mee. Maar samen staan we toch wat sterker en wie weet een heleboel "sinterklaas cadeautjes" voor ons allemaal! Groetjes!
Hoi jolan0, Welkom hier, momenteel is het nog rustig met de berichten maar dat mag de pret niet drukken laten we hopen op een mooie roze lijst dus iedereen, doe je best. Ik heb trouwens net nog op een forum zitten lezen over eisprong en LH testen, je kan daar veel tips vandaan halen. Wat ik dus ook niet wist is dat je al een eisprong gehad kan hebben voordat je temp hoog is of voordat je LH test het aangeeft, dus meiden begin niet telaat! Deze info komt van iemand die onder behandeling was dus daar geloof ik ook wel in! Succes iedereen!!!
Dit wordt mijn eerste ervaring met de NOD-lijst... Maar het lijkt me leuk om het bij te gaan houden en mee te praten met dames die in hetzelfde schuitje zitten! Ik verwacht mijn NOD rond 8 april, 1e ronde. Ik heb zonder pil een onhandige, onregelmatige cyclus, maar ik pitch 'm toch maar op mijn gemiddelde. Ik heb wel een groot-verpakking ovu-testen gekocht, om toch mijn vruchtbare dagen te traceren... Maar goed... Ook dat blijft zoeken en plassen op het juiste moment. We naderen in ieder geval een klus-periode... Wat al heugelijk is natuurlijk Zou iemand mij op de lijst willen zetten? Thanks!
Hallo meiden. Jammer genoeg gisteravond toch ongesteld geworden, dus wij gaan na ronde 2 voor een brusje. Wil iemand mij op de lijst zetten voor 11 april? Liefs Chadee
hallo, ik ben nieuw hier en wil gezellig mee op de lijst. Je mag mij neerzetten voor 7 april ronde 7 1e kindje. Het was helaas weer mis vanochtend.
Ik kom me ook even melden hoor ... Mijn NOD zal 8 of 9 april zijn (als alles gewoon goed verloopt nu hahaha). Ik zal de lijst ff opzoeken en me op 9 april erbij zetten (nog wel met cyclus van slag erbij)