Ik denk dat ik vandaag al kan testen, maar ik durf niet! Heb wel een druk onder ik mijn buik, is denk ik mijn blaas, plas ook veel en veel meer, ben nog wel misselijk, maar niet zo erg als eind vorige week. Heb zaterdagavond een potje gehuild, om niets. En ik heb totaal geen zin in chocola, terwijl ik dat wel heb als ik ongi moet worden. Pfff, zal ik testen of nog even afwachten
@lizy:al andere kwaaltjes tekenen als normaal rond deze tijd..?? @moppie: wat vreselijk balen meid..!! @dienares: Hoever voor NOD zit je..??En anders gewoon een testje wagen..
1 dag! ik ben juist bang om toch nog hoop te hebben ook als ie negatief is. ik zal denken, misschien toch morgen opnw testen
ja dat is wel zo.. Nu ben ik zelf ook z,n ongeduld hoor die niet kan wachten tot NOD om te testen.. Test altijd 3-4 dagen ervoor. Is die dan negatief test ik nog een keer op NOD
Jammer meiden op rood Dat is geen leuk nieuws! En dienares als ik het zo lees zou ik gewoon een testje wagen. Ik snap dat het spannend is maar die onzekerheid is ook niet alles toch? Hier; grote verwarring vanwege erg hoge temp vanochtend (37.6). Hierdoor heeft FF mijn kruis verplaatst naar 8 dagen later. Ik hoop niet dat het echt zo is want heb in die periode helemaal geen sex gehad. Bah, ik word hier zo ontzettend onzeker van...grrrrr
Ik maak mezelf helemaal gek! Grom... We moeten nog tot 11 april wachten maar ikzelf hoop op de een of andere manier dat mijn lieverdje deze week al symptomen gaat krijgen, pfff wat naar van mij!
Nou dames.. ik zou zonet testen... Ik loop naar de wc met potje bij me, plas in het potje en k zal me afvegen en werkelijk de hele pot onder et bloed.. hoeist mogelijk.. noi ik kan maar 1 ding zeggen... Mooi k*t ! Ik mag op rood .. alweer :x
pfff nou ik weet het nu ook niet meer, wilde net mijn test weggooien van vanmorgen zie ik ineens in de verte een miniscuul licht streepje!? Ik weet niet hoe ik fotos kan uploaden anders laat ik het ff zien!
@sterre: wat ontzettend balen zeg..!! @veritas: Mijn mannetje vraagt ook continue of ik al iets voel hoor.
Herkenbaar hoor veritas, mijn man zit ook vaak te vragen en voel je al wat. Wel fijn voor je vriendin/vrouw dat je zo meeleeft.
@lein.. ohh spannend..!! Als je je foto wilt uploaden kan je ipv van snel reageren op "plaats reactie" klikken. daan staat dan boven het typ venster een paperclip. als je hier op klikt en dan op bestand kan je het bestandje toevoegen. Vergeet daarna niet rechts naast het venster waar het bestand staat op "uploaden" te klikken. Vervolgens word hij aan je bericht toegevoegd.
heb ik ook hoor dat ik dan even voor nod wat emo ben! Nu dus ook, denk dat het gewoon weer niet gelukt is! Heb er schoon genoeg van dat het zo mega lang moet duren!
@mamavand: Ik zie inderdaad dat je al heel erg lang aan het wachten bent.. Hopelijk is het heel snel raak voor jullie..!! @hier: Niks aan het snappen van ovu testen. En m,n buik.. haleluja.. weet niet waar die mee bezig is....
ja ben er nu ook wel klaar mee,. maar dat ben ik eigenlijks al wel 2 maand. temp ook niet meer! Ik vul zomaar wat in puur om me tekenen wel bij te houden wat ik voel zeg maar! en me afscheiding en ovu testen maar verder niet. Ben er wel klaar mee, wat ik ook doe niets helpt! Dus we zien het wel, ben bang dat het wel weer eens zo lang kon gaan duren als bij onze jongen!
@mamavand: Ik ben nu 14 maanden bezig voor een 3e. Eerst vorig jaar januari een miskraam met 7 weken. Nu 14 maart gecurriteerd weer met 7 weken. Heb eigelijk nooit echt ovu testen gedaan of tempen en heb nu juist besloten dit toch eens te gaan proberen.. alleen nu snap ik er helemaal niks meer van hihi..
Shit he ook al zo lang! Maar als ik het goed begrijp ben je in die tussentijdse 14 maanden wel zwanger geweest alleen 2 mk! En is de laatste mk nog maar kort geleden!? Wij zitten nu echt 8 rondes verder zonder tussen tijds zwanger overigens is mijn eerst mk nu bijna 1 jaar geleden! Maar heeft het bij jullie bij de eerste twee ook zo alng geduurd eer je zwanger was. bij ons zoontje duurde het 17 maanden!