hallo dames graag zou ik op de lijst er bij staan dag dat het weer een 20 cyclus maand zou worden maar aan men temp cycluskalender te zien lijkt het toch ik op de 14/15 dag men ei heb gehad dus zal wel rond de 28 dagen weer zitten heb er ff een foto van men cyclus kalender bijgedaan!! dacht eerst men ei op 7/8 dag zat omdat ik maand er voor maar 20 dagen cyclus had ..ben benieuwd alle andere dames hier veel suc6 dit is ronde 14 voor mij groetjes famke
@sterre: erg balen zeg..!! Zijn er nog mensen die vandaag gaan testen? Wil graag wat moois zien, wordt ik vrolijk van. Zaterdag nacht lag ik in bed en kreeg ik het ineens van binnen uit warm. Het begon heel klein en breidde zich uit naar heel mijn lichaam. Tegelijkertijd had ik kippenvel omdat ik het van buiten koud had. En ook erg misselijk. Heb geen idee of dit kan door een eventuele innesteling. Heb al op internet gekeken maar kom dan alleen uit bij opvliegers in de overgang. Iemand bekend met symtomen van een innesteling? Verder geen trek in eten en een beetje ongi gevoel onder in mijn buik met af en toe steekjes. Klink dus hoopvol, maar ik weet onedrtussen ook wel dat dat niks hoeft te zeggen na al die maanden elke keer wel iets van klachten te hebben.
Hier na een week met flinke steken in buik en rug, niets meer. Behalve nog steeds vocht uit mn tepel. Verder heb ik steeds van die pusachtige draden in mn oog, die dan voor je pupil zitten, dit had ik in mn laatste weken van mn zwangerschap ook heel erg...vreemd. @rood: balen meiden, vol goede moed naar volgende ronde. Verder eigelijk nog weinig posi-testers voorbij zien komen, terwijl het al 2 april is...
hoi dames hoe gaat het hier? hier gaat het goed!! manlief moet zijn zaadjes nu ophouden tot vrijdag en dan gaan ze het onderzoeken... wordt zwaar voor hem arme schat
Aah balen Shiva! @ Gesina spannende tijden dus! Heeft hij het er moeilijk mee dat onderzoek te moeten doen?
Hoi Allemaal, Balen voor de dames op rood Veel suc-6 in de volgende ronde Dames op de wachtbank...Duurt dat lang he die dgn Nou ik had mezelf voorgenomen om pas woensdag testje te gaan halen maar ik kon me niet inhouden en ben net met vl naar het kruidvat gelopen Net ff plasje gedaan en........ik zie heel licht een streepje En met deze test 2v5 heb ik altjd omowitte test gehad en werd ik ook gwn ongi. Ik heb mijn NOD 6 april Dus zo ie zo woensdag weer even testen Willen jullie even meekijken?
@justme31; ik zie inderdaad een heeeel erg vaag streepje. Hoop dat het een mooie knalstreep gaat worden!
Het is idd een heel licht streepje maar in het echt zie je net ietsjes beter Zit natuurlijk nog 4 dgn voor NOD en hoop ook dat ie straks roze knalt Woensdag weer een testje doen Ik hou jullie op de hoogte En bedankt voor het kijken!
nou hij heeft eerder moeite ermee om zn zaad niet eerder te mogen lozen haha maar hij vind het ook wel erg spannend ja
Ik zie ook een licht streepje was het wel binnen de tijd? anders kan het ook een indroopstreepje zijn spannend hoor duim voor je
@ Just me, als ik heel goed kijk zie ik ook een (vaag) streepje. Hopelijk heb je over een paar dagen een knaller van een test. Spannend hoor