Ja het was binnen de tijd dat streepje geloof binnen 2 minuten en hij zit er nog steeds Overigens altijd omo witte tests gehad tijdens de 1e 4 pogingen en gwn op tijd ongii geworden.
@justme: ik zie ook een vaag streepje. Maar een streep is een streep toch? Heb je de foto gelijk na het testen genomen? Dat het geen indroogsteeepje is. Spannend hoor!!! Hoop het voor je!! Ik moet nog wel even wachten. Ip NOD 13 april naar heb mijn ei eerder gehad. Denk dat we volgende week maandag of dinsdag maar een testje gaan wagen. Nu voel ik vanalles: zuurbranden, zere borsten, steekjes onderbuik, lage rugpijn, soort tintelend gevoel, gevoel zwanger te zijn, creamy afscheiding, temp blijft hoog.... Pffff.. Maak mezelf gek... Wat denken jullie? Wanneer zou ik kunnen testen op zijn vroegst?
@iedereen die heeft gekeken op me testje; Bedankt En hoop voor iedereen dat jullie ook snel een mooie test in jullie handen hebben!! En nu maar afwachten........ Pfffff
Hoe is 't met de testers meiden? Al getest? @ Lein: spannend meid... Geen bloed geeft moed he? @ Maybe: kan ook door de concentratie van je urine komen...maar test jij met ochtendurine? Want dat kun je beter niet doen... @ Moppie: balen meid! @ Dienares: je maakt 't wel spannend zo hoor... @ Susyq: ow meid, wat vervelend dat FF je kruis nu verplaatst heeft... Kan me voorstellen dat je hier onzeker van word... @ Sterre: he bah wat balen zeg! @ Mamavand: hoelang ben je bezig geweest voor je mannetje? @ nieuwe meiden: welkom hier! @ Molly: spannend hoor! @ Justme: ik moet wel ff turen, maar ik zie wel iets... Ik duim voor een knaller... @ mijn NOD: mijn 1e NOD is 9 april... Mijn 2e is 22 april... En nu zul je je afvragen, waarom heb je er nu 2? Ik ga er nu even vanuit van 2, ivm dat ik ook deze maand tussendoor een bloeding heb gehad. Deze keer van maar 3 dagen (afgelopen keer 5 dagen), bij de vorige was het 29 dagen na de bloeding dat ik ongi werd. Ga ik nu weer uit van 29 dagen na de bloeding, dan is dat 22 april... 't is dus echt ffies afwachten bij mij... Maar ik denk niet dat ik zwanger ben... volgens FF heb ik geen ei gehad...
@mamavanjosh: nee was geen ochtend urine was om half 6 al wakker omdat manlief moest werken toen naar de wc gegaan en daarna pas om half 9 getest
en k moet potjandori elk half uur naar de wc.. dat vind ik echt irri.. morgen even testje doen bij HA voor blaasontsteking
Pff ff van me af schrijven... Vandaag kwam een collega van mij naar me toe en vertelde dat ze zwanger was! net van alle collega's kiest ze mij uit om het te vertellen! (de rest mag het nog niet weten) Super leuk voor haar en zij kan het ook niet weten maar vond het toch wel ff moeilijk hoor!! en dat ook nog eens in de 1e ronde!! Ik denk deze maand ook eerder mijn ei gehad te hebben maar ik wacht maar "gewoon" af tot ik op dag 28 van mijn cyclus zit (dit is de langste cyclus van de afgelopen maanden). Ik zag weer een lichte positieve test voorbij komen, voorzichtig gefeliciteerd. Voor de dames op rood; balen hoor!
@ Maybe: oow ok... ik heb altijd gehoord dat je 't beste kunt testen tussen 11 en 13 uur, maar dat gaat bij mij ook niet op hoor... Ik heb gemerkt dat mijn LH piek het hoogste licht tussen 15.30 en 17 uur... Vaak naar de wc kan ook andere reden hebben he? Heb je ook pijn bij 't plassen?
@mamavanjosh: nee helemaal geen pijn.. Alleen wel pijn in m,n BM dacht eerst "misschien" als het inderdaad een andere rede heeft dat ik elk halfuur heen en weer loop dat het innestelen enzo misschien meer pijn doet omdat de curretage nog niet zo lang geleden is. En het is ook niet elke keer een heel klein beetje het lijkt wel of ik emmers aan het leeg gooien ben hahaha
ook hier van de week denk ik huisarts bezoekje... me onderbuik is zo ontzettend gevoelig.. net op de fiets doet ieder drempeltje ontzettend zeer... ook ga ik door de grond bij het aanraken van mijn baarmoedermond... dit heb ik ook gehad rond mijn laatste mk... dus weet zeker dat het van mijn baarmoeder moet afkomen.. maar 2 a 3 dagen vind ik wel lang duren voor een evt innesteling????? ff kijken dus...
@missiej: ik had eergisteren wat steekjes.. gister wat meer.. En vandaag het gevoel alsof ik vannacht bevallen ben hahaha... dat zeurderige beurse gevoel
ja ik lijk ook wat te zien, maar kan niet goed zeggen of hij echt doorloopt naar boven het streepje. vind hem onderin wel duidelijk maar boven zie ik nauwlijks iets. heb je met ochtendurine getest??? en vanwaar getest had je klachtjes??? ben nieuwsgierig!!! hahahahah
Ja in het echt zie je het streepje beter... en heb niet met ochtendurine getest was met mn 2de plasje maar had daarvoor niks gedronken.. Heb gewoon getest uit nieuwsgierigheid haha dacht 4 dgn voor nod gewoon ff proberen Al had ik wel al sinds gisteravond beetje steekjes rechts en heb er nog steeds een beetje last van... Ik wacht af
Hey meiden, Ik heb net 3 dagen voor NOD positief getest!!!! Vind het heel spannend, wilde ook niet te vroeg testen maar kon me toch niet inhouden, en ja hoor een tweede streep. Ik weet dat er nog van alles kan misgaan, maar toch ben ik best wel een beetje blij om eens een tweede streepje te zien na al die vele negatieve testen!!
Fijn!! Heel voorzichtig gefeliciteerd. Hopelijk over een paar dagen een knaller van een test voor jou
Dankjulliewel! Ik kan het nog niet geloven en durf dat ook nog niet zo goed. Precies een jaar geleden hoorde ik dat ik naast pcos ook endometriose heb en dat zwanger worden er misschien wel niet in zou zitten... en nu een tweede streepje?!?