NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Zolief, 3 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JustMe31

JustMe31 Actief lid

12 okt 2011
    183
    0
    0
    regio zuid holland
    Gefeliciteerd lilotje!

2. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    o wat zo dat fijn voor jullie zijn lilotje! Ik duim dat het goed mag gaan!

En voor de andere positieve testers: van harte gefeliciteerd meiden! Ook voor jullie hoop ik natuurlijk dat alles goed mag gaan! Wat een goed begin van de maand! Geniet er allemaal van!

Groetjes!

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Hopen dat het een mooie roze lijst word deze maand..!!

4. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam
    Hallo meiden,

Ik heb net van 1400 tot 1700 mijn pies opgehouden en daarna snel naar het Kruidvat gerend, ik had vanochtend dachtik een Omo witte test totdat ik hem weg wilde gooien toen zag ik een roze schim zooo licht vandaar deze tweede test en hij is positief, kunnen jullie het ook zien?

Bekijk bijlage 235167

5. Lief 26

Lief 26 Actief lid

13 mrt 2012
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    dames!

Wat spannend is het hier zeg! alle zwangere dames gefeliciteerd!!

de niet-zwangere dames: (&@*#&^@^!-zooi! balen!!

Hier is het weer wat rustiger, na 2 dagen echt misselijk, alleen nog wat maag zuur/ krampen. Baarmoeder is ook wat rustiger. Nog wel regelmatig plassen (vaker dan normaal), en mn buik nog opgezwollen.

Mn vriend en ik denken allebei dat het niet raak is deze maand, dus ga er vanuit gewoon ongesteld te worden komende week.
    Ik lees vol spanning mee hier! Voor alle testers succes!!

Liefs lief

6. JustMe31

JustMe31 Actief lid

12 okt 2011
    183
    0
    0
    regio zuid holland
    Ja die zie ik zeker!
    Gefeliciteerd!!

7. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lein: ja die zie ik zeker weten.. mooie tweede streep!!

8. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lein... ik zie hem zeker weten! we beginnen goed roze!!
    @maybe... ik durf nergens vanuit te gaan... vind het ook aardig vroeg 8 dagen voor nod.. maar zou wel leuk zijn.. integenstelling tot jou durf ik absoluut nog niet te testen hihihi...

9. Lief 26

Lief 26 Actief lid

13 mrt 2012
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    @lein79
    ja hoor!! goed zichtbaar! gefeliciteerd!!!

10. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@missiej: ja was ook nog lang niet van plan om te testen tot die ... ovu test ineens zo vaag was.. Was ook eigelijk meer om het uit te sluiten.. maar helaas heeft het de spanning alleen maar erger gemaakt

11. maybe3

maybe3 Niet meer actief

oh en trouwens.. Kan iemand mij op de lijst veranderen want FF heeft vanmorgen mijn NOD verplaatste naar 9 april.. beetje raar..

12. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    * breekt eventjes in *

GESINA NOG 10 DAGEN TOT NOD!!!

*is vreselijk aan het duimen en breekt weer uit*

13. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    @maybe... oke oke.. ja kheb geen ovu testen in huis dus die vlieger gaat hier niet op hahaha... maar is jou baarmoedermond ook zo gevoelig?

14. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@missiej: m,n baarmoeder niet maar m,n BM zelf wel.. heel de dag al beurs gevoel alsof ik een bevalling achter de rug heb.. echt heel irritant en het doet helemaal pijn als ik moet hoesten.

15. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    @maybe... mmm oke oke... nouja ik probeer nog 8daagse geduld minstens te houden....

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Ik ga nu ook proberen om de 5e pas weer te testen dat is dan 4dgn voor NOD als t idd klopt met vandaag u het dan donkerder moeten zijn

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Maybe: dan schat ik de kans op blaasontsteking wel klein, maar beter laten testen voor de zekerheid ;). Vraag anders meteen ook een zwangerschapstestje aan, als ze toch bezig gaan hahahahaha.
    Ow dan hebben we samen NOD nu... (als ik van een "normale" cyclus uitga dan he?)

@ Missiej: ben benieuwd wat je huisarts gaat zeggen meid!

@ Mamavand: 17 maanden das idd ook best lang. Wij zijn met J.oshua 2,5 jaar bezig geweest en ik heb zo'n vermoeden dat wij nu ook weer lang bezig gaan zijn... Zijn nu alweer 14 maanden bezig...

@ Lilotje: gefeliciteerd meid!

@ Lein: nou die is wel heel duidelijk hoor! GEFELICITEERD!!!!

@ Lief 26: voor jou ook ff flink spannend dus...

Net heerlijk gegeten. We gaan zo ffies J.oshua op bed doen en dan ga ik nog weer ffies verder met m'n 2e ster. Dan kan ik daarna de ster aan elkaar maken en vullen en dan heb ik een Super Mario Ster :D... Ben heel erg benieuwd :D...

18. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    kheb nog geen haast met huisarts bezoekje... kijk nog ff paar dagen aan.. morgen eerst solli en woensdag weer na zhuis.. misschien als het aanhoudt dat ik van de week ff na inloopspreekuur ga ofsow... ag kijk wel... ken mezelf inmiddels al wel een beetje... ga liever niet als wel :)

19. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mamavanjosh: Ja maar dat is eigelijk nog veel te vroeg.. ik ben al half gestrest omdat die ovu vanmorgen donkerder werd, en iemand zei dat hij op hcg kon reageren en ik een k2v5 ging halen en daar ineens een heeeel licht tuurstreepje op zag wat wel roze van kleur was..!!

Dus wil even wachten hahaha voor ik helemaal gek word, of mezelf gek maak

20. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

hahah dankje wel meis :D we wachten het wel af we hebben nu ook die onderzoeken dus het zit even op een laag pitje zal wel echt een wonder zijn als het nu ineens raak is hoor ;)

Deel Deze Pagina