Ik heb tests van de kruidvat gekocht ( 2 voor 5 ) en zojuist de eerste test gedaan... 4 dagen voor mijn NOD. Een negatieve test helaas. Ik wacht nu met testen tot zaterdag. Het zou ook kunnen dat mijn NOD op een andere dag gaat vallen aangezien ik rond de 28e mijn ei dacht te voelen en nagenoeg positief testte. Ik wacht het even af... Wie weet word ik met een paar dagen gewoon ongi... we zullen zien. Dit was in ieder geval mijn eerste zwangerschap ever... Was wel een heugelijk gebeuren
Beste allemaal, Ik heb een vraagje: Ik heb op 10 februari 2012 een curretage gehad (was 9 weken zwanger). Ik had voorheen altijd een keurige cyclus van 28 dagen. Mijn eerste menstruatie na de curretage kwam weer op gang op 5 maart. Uitgaande van 28 dagen (ik weet niet of dat ook zo blijft na een curretage of dat je cyclus dan enigzins verandert...?), verwachtte ik mijn menstruatie gister, 2 april dus. Nu wil ik het weer heel graag proberen en heb ik er afgelopen maand 'hard aan gewerkt' ajbwib. Dus dan zou 2 april mijn NOD zijn. Ik heb daarom toch maar een testje (Kruidvat) gehaald en gistermiddag toen ik thuis kwam van werken (18.00) heb ik de test gedaan maar helaas geen streepje. Zou het nog te vroeg zijn? Ik had met mijzelf afgesproken om morgenochtend vroeg de test te doen of anders misschien te wachten tot eind van de week. In elk geval bedankt voor de reacties. Grt.
Ik zou 't even afwachten. Je cyclus kan namelijk ook van slag raken van een mk... Ik ga wel enorm hard duimen dat 't nu alweer raak mag zijn
Heb vandaag ook de KV 2 v 5 gekocht. Zondag NOD klachten zijn anders als wanneer ik ongesteld word, maar ook wel wat gelijkenissen.. - Continu steken in de buik - Kramp in de benen - Opgeblazen gevoel - Vaak naar toilet - Snachts wakker - Met vlagen harde tepels (om niks) Normaal krijg ik zown 2/3 dagen voor dat ik ongesteld word vreselijk hoofdpijn, buikpijn. Maar heb diezelfde pijn nog niet gehad dus vind het best lastig !! Of ik word eerder ongesteld, of ik ben toch zwanger.. Ook moeilijk om niet te testen!
@rood, balen meiden...op naar volgende ronde @nog nega-tester, hopelijk snel duidelijkheid @Lein, gefeliciteerd!! @xDanielle, knap dat je test in huis kan halen en ze vervolgens niet doet. Ik haal ze expres nog niet in huis, want dan weet ik dat ik ze ga gebruiken en ik ga echt niet voor zaterdag testen en misschien zelfs zondag. Heb ook vaak harde en pijnlijke tepels, heb altijd pas buikpijn net voordat ik ongesteld word, niet dagen ervoor. De steken in mn buik en rug van afgelopen dagen zijn nagenoeg weg, misschien toch innesteling, hope so. Er komt nog wel steeds vocht uit mn tepels. Ook moet ik vaak naar toilet, maar ben momenteel ook weer verslaafd aan groene thee, dus dat kan er ook mee te maken hebben. Spannend allemaal he?
@xDanielle: klachten klinken goed. Nu nog even volhouden om niet te testen. Ik heb twee testen van kruidvat nog liggen, maar ik moet er van af blijven van mezelf. Heb vandaag helemaal geen klachten meer, niet meer zoals de afgelopen drie dagen. Nu maar hopen dat dat van de innesteling was.
Dames die op roze staan, gefeliciteerd! Dames op rood, helaas! Balen hoor! Dames in onzekerheid, ik duim voor jullie!!
ik moest de 5e ongesteld worden maar ben het vandaag geworden. helaas, volgende ronde, nieuwe kansen.
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012 ♥ 1. (8) Chikah (4e ronde, 2e kindje) Boomie2012 (2e ronde na MK, 2e kindje) Vogeltje85 (2e ronde, 1e kindje) Mompelientje (11e ronde, 1e kindje) Roosje24 (1e ronde, 1e kindje) Sanne 152 (?ronde, ? kindje) Amlie (1e ronde, 1e kindje) Kaka (3e ronde, 1e kindje) 2. (3) Danssie (3e ronde, 1e kindje) Misspiggy83 (2e ronde, 2e kindje) Wondertjenr2 (1e ronde, 2e kindje) 3. (8) Shiva1986 (4e ronde, 1e kindje) Nance89 (3e ronde, 1e kindje) Volonta (5e ronde na mk, 2e kindje) Sterre21 (9e ronde, 1e kindje) Ddg1981 cindii (7e ronde, 1e kindje) dienares (1e ronde, 2e kindje) j87 (?ronde, 2e kindje) 4. (2) Vlinder14 (10e ronde, 1e kindje) 2012ukkie (1e ronde na mk, 1e kindje) 5. (4) Lein79 (2e ronde na MK, 2e kindje) Linnepinna (2e ronde) lilotje (7e ronde, 1e kinde) Noami86 6. (4) lief26 (2e ronde, 1e kindje) Sarah84 (1e ronde, 2e kindje) JustMe31 (5e ronde, 2e kindje) annadre (17e ronde, 1e kindje) 7. (3) missm (7e rondje, 1e kindje) MayD (3e ronde, 2e kindje) Molly27 (11e ronde, 1e kindje) 8. (8) mamavand ( 8e ronde na 2MK laatste mk betrof Partiéle mola zwangerschap, 2e kindje) Jolan0 (3e ronde na MK, 2e kindje) Lievemamatrix (1e ronde, ?kindje) moppie1 (2e ronde, 2e kindje) xDanielle. (1e ronde, 2e kindje) sandana (3e ronde, 1e kindje, 1e ronde na vmk) sweetdreams (3e ronde, 2e kindje) 9. (6) mamavanjoshua5109 (4e ronde, 2e kindje) nathalias (6e rondje, 1e kindje) toekan (5e ronde, 1e kindje) riantje1987 (2e ronde, 1e kindje) sam86 (? ronde, 2e kindje) maybe3 (2e ronde na MK, 3e kindje) 10. (3) Dreames (1e ronde na MK, 2e kindje) Missiej (10e ronde na 3 MK, 2e kindje) wendiiy (2e ronde, 2e kindje) 11. (6) chadee (2e ronde, 2e kindje) mamavansimone (2e ronde na mk, 2e kindje) susyq (ronde 9, 1e kindje) kwebbelsnoes (2e ronde, 2e kindje) spes bona (4e ronde, 1e kindje) veritas87 (1e ronde, 1e kindje) 12. (4) Gesina (13e ronde, 1e kindje) Biancs (3e ronde, 1e kindje) Loon28 ( 5e ronde, 1e kindje) Noli (4e ronde, 1e kindje) Denise (7e ronde, 2e kindje) 13. (4) Manon77 (4e ronde, 3e kindje) RHR1985 (7e ronde, 1e kindje) Moontje(6e ronde, 5e kindje) deejee83 (1e ronde, 1e kindje) 14. (2) Masami (9e ronde, 3e kindje) chickie (1e ronde na mk, 1e kindje) 15. (2) mukje (13e ronde, 2e kindje) enjoyce (2e ronde na 2 mk, 1e kindje) Datumloos (1) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk) Totaal: 67 2 zwanger, 5 ongesteld, vlindertje, MMM, 1 negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag (1), niets doorgegeven Naomi86 er bij gezet, helaas meteen op rood
nou hier ook mevrouwtje ongeduld hihi.. net k2v5 gehaald.. en de ZW&K waren binnen.. Gelijk stiekem allerbij gedaan en op allerbij een licht 2e streepje net als gisteren op de k2v5.. maaaarrrr ook ineens echt een KNAL POSITIEVE ovulatie test.. HELP nu snap ik er helemaal niks meer van.!!!
@maybe3 een zw. Test kan alleen positief zijn als je HCG aanmaakt, en dat doe jij! Daarnaast reageerd de ovulatietest ook op HCG als jij een knaller van een pisitieve LH test hebt word in de bijsluiter aangeraden een ZW test te doen, meid jij bent gewoon zwanger!!
Als.je te vroeg test test je meestal.negatief toch? Dan heeft vroeg testen.weinig zin.. Hoop voor iedereen dat ik jullie volgende ronde niet zie! Mijngevoel zegt ik wel helaas
Zwangerschapstest kan ook licht reageren op LH hoor. Heb hier pas nog een voorbeeld langs zien komen die kv test deed gelijk met ovulatietest en en kv test gaf ook een licht streepje en de ovulatietest was positief. @Shiva, balen meid. @ Maybe3, je zit 6 dagen voor NOD, zou me eerlijk gezegd niet vastpinnen op eventueel streepje want ik denk echt dat dat veel te vroeg is.
@sweatdreams: ik pin me ook helemaal nergens op vast snap het alleen niet meer.. volgens ovu test en FF 25e m,n ei gehad.. daarna alleen nog nauwelijks een 2e streepje zichtbaar op de ovu testen.. En nu ineens weer knal posi ovutest.. de vraag is niet of ik echt zwanger ben.. maar waar m,n lichaam mee bezig is hihihi
@XDanielle: te vroeg testen kan zorgen voor een negatief terwijl je uiteindelijk toch zwanger blijkt te zijn (op dat moment gewoon nog een te laag hcg) Ook kan het zorgen voor een positief en vervolgens toch gewoon ongesteld worden op de dag dat je dit moest worden. Als je niet te vroeg getest had had je dan ook nooit geweten dat je even zwanger was. Dus eigenlijk gewoon niet doen. Dit blijf ik ook tegen mezelf zeggen want ik wil toch best graag eerder testen.
@maybe3: Ben bang dat het even afwachten voor je is. Je hoort wel eens vaker dat een positieve ovu test ook kan voorkomen als je zwanger bent, er zijn echter ook mensen die het standpunt innemen dat dit niet kan. 6 dagen voor je nod testen brengt veel onzekerheid met zich mee. Ik hoop dat je over een paar dagen duidelijkheid hebt!
@molly: inderdaad daar heb je helemaal gelijk in.. maar snap al die testen gewoon niet meer @lein: de foto's staan in het testen topic deel 14..