♥ NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012 ♥ 1. (8) Chikah (4e ronde, 2e kindje) Boomie2012 (2e ronde na MK, 2e kindje) Vogeltje85 (2e ronde, 1e kindje) Mompelientje (11e ronde, 1e kindje) Roosje24 (1e ronde, 1e kindje) Sanne 152 (?ronde, ? kindje) Amlie (1e ronde, 1e kindje) Kaka (3e ronde, 1e kindje) 2. (3) Danssie (3e ronde, 1e kindje) Misspiggy83 (2e ronde, 2e kindje) Wondertjenr2 (1e ronde, 2e kindje) 3. (8) Shiva1986 (4e ronde, 1e kindje) Nance89 (3e ronde, 1e kindje) Volonta (5e ronde na mk, 2e kindje) Sterre21 (9e ronde, 1e kindje) Ddg1981 cindii (7e ronde, 1e kindje) dienares (1e ronde, 2e kindje) j87 (?ronde, 2e kindje) 4. (2) Vlinder14 (10e ronde, 1e kindje) 2012ukkie (1e ronde na mk, 1e kindje) 5. (4) Lein79 (2e ronde na MK, 2e kindje) Linnepinna (2e ronde) lilotje (7e ronde, 1e kinde) Noami86 6. (4) lief26 (2e ronde, 1e kindje) Sarah84 (1e ronde, 2e kindje) JustMe31 (5e ronde, 2e kindje) annadre (17e ronde, 1e kindje) 7. (3) missm (7e rondje, 1e kindje) MayD (3e ronde, 2e kindje) Molly27 (11e ronde, 1e kindje) 8. (8) mamavand ( 8e ronde na 2MK laatste mk betrof Partiéle mola zwangerschap, 2e kindje) Jolan0 (3e ronde na MK, 2e kindje) Lievemamatrix (1e ronde, ?kindje) moppie1 (2e ronde, 2e kindje) xDanielle. (1e ronde, 2e kindje) sandana (3e ronde, 1e kindje, 1e ronde na vmk) sweetdreams (3e ronde, 2e kindje) 9. (6) mamavanjoshua5109 (4e ronde, 2e kindje) nathalias (6e rondje, 1e kindje) toekan (5e ronde, 1e kindje) riantje1987 (2e ronde, 1e kindje) sam86 (? ronde, 2e kindje) maybe3 (2e ronde na MK, 3e kindje) Ploetertje (1e ronde, 4e kindje) 10. (3) Dreames (1e ronde na MK, 2e kindje) Missiej (10e ronde na 3 MK, 2e kindje) wendiiy (2e ronde, 2e kindje) 11. (6) chadee (2e ronde, 2e kindje) mamavansimone (2e ronde na mk, 2e kindje) susyq (ronde 9, 1e kindje) kwebbelsnoes (2e ronde, 2e kindje) spes bona (4e ronde, 1e kindje) veritas87 (1e ronde, 1e kindje) 12. (4) Gesina (13e ronde, 1e kindje) Biancs (3e ronde, 1e kindje) Loon28 ( 5e ronde, 1e kindje) Noli (4e ronde, 1e kindje) Denise (7e ronde, 2e kindje) 13. (4) Manon77 (4e ronde, 3e kindje) RHR1985 (7e ronde, 1e kindje) Moontje(6e ronde, 5e kindje) deejee83 (1e ronde, 1e kindje) 14. (2) Masami (9e ronde, 3e kindje) chickie (1e ronde na mk, 1e kindje) 15. (2) mukje (13e ronde, 2e kindje) enjoyce (2e ronde na 2 mk, 1e kindje) Datumloos (1) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk) Totaal: 67 2 zwanger, 5 ongesteld, vlindertje, MMM, 1 negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag (1), niets doorgegeven
Hoi dames, @de dames die rood zijn gegaan *&^%$# zooi suc-6 in de volgende ronde. @dames op de wachtbank nog ff volhouden @hier vanmorgen weer een testje gedaan kon me weer niet inhouden haha maar hij is wel donkerder dan gisteren! Zit 3dgn voor NOD
Ja beter dan die van gisteren. Net weer naar kv gelopen met vl Gelukkig zijn die testjes niet zo duur Ja ik denk dat het dan toch wel raak is @maybe3 En jij had ook nog getest las ik?
@justme: ja inderdaad ze staan in het testen topic deel 14 hihi maar snap er nu geen reet meer van hihihi
ja hij is echt donkerder dan gisteren dus hoop een mooie knaller vrijdag dan word het een hele goede vrijdag
Zijn de uiterst gevoelige zwangerschapstesten van Zwanger & Kids net zo goed als kv 2voor5? Weet iemand dat?
@ maybe3: dank je. Zat toevallig even te kijken, maar als ze niet net zo goed zijn dan ga ik ze niet proberen.
Ja zag ze maarja je zit nog wel 6 dgn voor je nod maar denk wel dat het ook goed voor jou eruit ziet hoor
@dreames: ik had er ook 10 besteld.. maar aangezien je die 6dgn voor NOD kon testen heb ik hem net tegelijk met kv gedaan.. dus zo uiterst gevoelig zijn ze helaas niet
@justme: ik hoop het.. vind alleen nog steeds zo idioot dat die ovu test knalt hihi.. want is dit zw test die m,n ei heeft gevonden (2e keer in 1 maand) of m,n ovu test die m,n HCG heeft gevonden hiihihi,, het raadsel van de dag
Hallo allemaal, al een tijd niets laten horen, druk gehad met werk. Voor alle postieve testers, van harte gefeliciteerd. Geniet ervan. @dreames bij mijn vorige zwangerschap teste ik 3 dagen voor nod met zwanger en kids test al positief. @maybe3 inderdaad hele vage testen. Het kan inderdaad dat een ovutest ook reageert op hcg. Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. Hier nog geen ongesteldheid te bekennen. Maar ben 29 februari gecurreteerd dus het kan dat mijn cylus nog van slag is. Had wel 20 maart een positieve ovulatietest. Ga er maar niet van uit dat het al zo snel raak is, al zei de gyneacoloog dat ik er gelijk weer voor mocht gaan. Heb wel gevoelige borsten/tepels maar dat kan ik me natuurlijk ook inbeelden. Spannend weer, probeer te wachten met testen tot het weekend. We zullen zien. Ook voor de andere wachtenden Succes.