NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Zolief, 3 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@2012ukkie: als je een positive ovu hebt gehad is alles mogelijk... kijk maar naar mijn testen en streepjes...

2. 2012ukkie

2012ukkie Lid

11 feb 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    @maybe3 het zou leuk zijn zo snel weer zwanger te zijn. Durf nog niet te testen. Ben bang voor een teleurstelling dus ik wacht nog even een paar dagen af. Voor jou ziet het er in ieder geval veelbelovend uit. Duim met je mee voor een knaller van een test deze dagen zodat je eindelijk duidelijkheid hebt.

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@2012ukkie: ik hoop ook idd dat het echt goed zit.. en dan is dus alles mogelijk want mijn curretage was pas 14 maart..!

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

is dat continue, ik heb dit van de week namelijk ook 2 dagen gehad net of ik nog voor me ei zat zulk watreige afscheidng!

5. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mamavand: het lijkt nu iets minder... maar had echt een inlegkruisje nodig..

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

elke dag of dat niet!
    Ik heb het namelijk maar 2 dagen gehad!@!!!

7. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mamavand: ik ook een dag of 2-3

8. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    hier wat minder last van de rug en buikpijn van gister.. alleen iets zeurderig onderbuik gevoel that's it... net ff omgekleed en zo om half 4 een sollicitatie... ben benieuwd :D

9. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@missiej: heel veel succes straks..!!

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Duimen draaien meiden....

@mamavand....hmmmm mooi kaartje!!! Mooi twee treden....

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hey meiden ik zit nu op 11 dpo!
    Normaal heb ik nu veel last van borsten die gevoelig zijn!
    Nu heb ik dat niet, alleen branderig gevoel achter schaambeen!
    Maar verder niet echt last van dingen ik ga zondag samen met mijn lief testen!
    We zullen zien of het wat is deze maand, wat betreft gevoel twijfel ik heel erg!
    Me bmm is dus wel helemaal naar achter gekanteld nu al de hele dag en dat heb iknog niet eerder gehad!
    We zullen zien.
    Ik ben wel heel moe de laatste dagen en kan de hele dag wel boor eten met vleeswaren!
    Nog even spannend!

12. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mamavanD: spannend zeg

hier mijn "tekenen"

-als m,n tepels aangeraakt worden voelt het alsof er een electrische schok door gaat
    - heel moe
    - met vlagen misselijk
    - beurs gevoel achter m,n schaambeen (denk m,n bm)
    - en vorige week wat roze slijm met afvegen

13. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

oke ik ook dus op 8 en 9 dpo nu wat dikke yoguhrt achtige slijm maar dat waterige heb ik nu dus niet meer!
    Nog even spannend, ik ga zondag testen dan ben ik echt overtijd, mijn lf wisselt van 14 a 15 dagen die ene keer 17 dagen kwam door medicijnen die ik slikte!
    Dus ik zit zaterdag op 15 dpo dus zondag 1 dag overtijd en dan ga ik testen als ik nog niet ongie ben!
    Ik moet zeggen vorige maanden had ik echt van te voren al een gevoel dat het noet gelukt was die maanden en dat klopte ook elke keer en dat gevoel had ik al 1 week voor nod!
    Nu weet ik het niet ik twijfel!!!
    We zulle zien!
    Ik hoop dat ons geduld nu ook een keer snel beloond zal worden!!

@dames die zwanger zijn, merken jullie ook verschil in humeur en zijn jullie meer emo!!!

14. Lief 26

Lief 26 Actief lid

13 mrt 2012
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    @missiej succes!!!
    @maybe3 tjee wat maar je het spannend!!! maar een streep is een streep toch? ik heb geen verstand van ovulatietesten dus daar kan ik je niet mee helpen! sterkte met de spanning!
    @justme31 ja hoor ook hier een duidelijkere streep!!

@hier blijf ik een wat wazig onbestemd gevoel houden, vlagen wat maagzuur, steeds meer het gevoel van een ballon in mijn baarmoeder, steken, diarree die nog steeds aanhoudt, hoofdpijn.... spannend spannend! toch blijf ik het idee houden dat het niet raak is... maar deze 'klachten' kan ik niet plaatsen!

15. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mamavand: ik hoop het ook voor je en duim met je mee dat het gewoon raak is deze maand..!!

16. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

dat gevoel van een balon in je buik had ik ook bij mijn tweede zwangerschap helaas werd dat een mk!
    Maar bij mij betekende het dus wel wat!

17. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lief: en dan zeggen dat ik het spannend maak hahaha

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

meiden ik ga even een uurtje me ogjes dicht doen ik ben kapot!
    Me zoontje slaapt ook!
    Dus kan het er nu even van nemen!

19. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mamavand: groot gelijk heb je

20. Lief 26

Lief 26 Actief lid

13 mrt 2012
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    oh nu vind ik het echt spannend worden hahaha!:$
    @maybe3 terwijl ik het voor dit berichtje nog niet als zo spannend vond! help!hihi!:D

Deel Deze Pagina