je hebt veel witte bolletjes dus dat betekend dat je niet elke keer dezelfde tijd of onregelmatig hebt getempt! Je doet het wel voor je opstaat?
oke als je dat nou eens doet! Vul de tijden eens in en plaatst je kaartje dan opnieuw, ik denk dat hij dan gaat verspringen namleijk naar dag 15! Wil je dat eens doen?
Ik heb op de zelfde tijden getempt.. alleen die tijd zie k net niet aangepast op ff.. want zie net pas dat je de tijd kan invullen onder waar je je temp invult.. heb hem niet elke dag gelijk ingevuld na het meten
Hai Meiden, Ik had me nog helemaal niet aangemeld voor dit topic. Mijn NOD is 13 april en we zijn helemaal niet bezig met zwanger worden, omdat mijn contract op 30 april afloopt, maar ik voel me raar. Of ik heb een goeie blaasontsteking, of ik ga twijfelen of ik niet toch zwanger ben. Moet constant naar de toilet, ben kapot moe en heb alleen maar honger.. Natuurlijk zou het hardstikke welkom zijn, maar de timing is wat lousy momenteel. Nou ja, voor de 13e weten we toch niks, dus ik wacht het even af! Hoe gaat het met jullie?
Ik snap je bericht niet helemaal, je bent niet bezig met zwanger worden, maar je had je ook nog niet aangemeld! Dat hoeft dat toch ook niet als je niet bezig bent met zwanger worden. Overigens zijn er hier dames die al maanden of jaren bezig zijn, misschien kun je daar wat meer respect voor tonen! je berichtje komt namelijk heel vreemd over, normaliter melden er zich hier dames die dol graag zwanger willen worden, en er dus ook mee bezig zijn!
Hey meiden, ik weet niet wat ik heb maar sinds gisteravond ineens last van m'n borsten. Ze zijn groter heb ik 't idee. Ze komen zelfs tegen mijn bovenarmen aan (heb ik nooit). De laatste keer dat ik dit had, was ik zwanger van J.oshua... Maar 't lijkt mij nu heel sterk dat ik zwanger ben. Waarom? Omdat ik voor zover ik kan zien, nu geen eisprong heb gehad... Omdat ik hier nerveus van word, ga ik vanmiddag ff een testje doen... Ik moet nu weg, dus kan nu ff niet reageren...
@Mamavand: zit nu even op me mobiel.. heb het verander.. bolletjes zijn idd niet meer wit.. maar hij blijft op de 25e staan
OKe, nou dat je je ei hebt gehad is dus wel zeker! Hcg verdubbelt om de dag, dus de kans dat je test nu even donker is kan! Probeer anders nu even niet meer te testen toch zaterdag en kijk dan eens wat je test doet! Wat is je lf normaal weet je dat?? dat is de periode van je eisprong tot je menstruatie, hoeveel dagen zit daar normaal tussen!