NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Zolief, 3 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

oke want sommige dames hebben 12 andere 14 dagen. 14 dagen is gebruikelijk, dus de 25 ste plus 14 dagen kom je op zondag uit!
    Probeer te wachten met testen tot die zondag en test dan!
    Ik hoop dat je dan echt ee knaller hebt!
    Meer als dat kan je echt niet, je zit nu dan ook pas op 10 dpo~!
    Het kan nog alle kanten op/
    Maar je maakt jezelf alleen maar gek als je blijft testen!
    Wacht tot zaterdag zondag en kijk dan wat je test doet!
    En wel voor de zekerheid klussen!:p;)

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

maar ik ben er wel zeker van dat jij je ei al gehad hebt!!!
    Die dip dat zou dan vermoedelijk innesteling zijn geweest, dus een vroge innesteling dat zou je vroege posi test ook weer verklaren!
    Ik zie het roos kleurig in voor je!
    Vertrouw op je lichaam!

3. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jemig, ik bedoelde het helemaal niet verkeerd. Ik ben zelf ook al twee jaar bezig met zwanger worden. In oktober 2011 een miskraam gehad en daarna wilde we er weer voor gaan, heeft het tot januari geduurd voor mijn menstruatie weer op gang kwam en toen hoorde ik in februari dat mijn contract niet werd verlengd en hebben we het zwanger worden even op een laag pitje gezet. Dat vind ik al vervelend genoeg, want ik wil het echt heel graag.

Ik heb voorheen ook op dit forum gezeten, en wilde me er nu even niet mee bezig houden, maar omdat ik me zo raar voel, dacht ik, ik meld me weer aan. Sorry hoor.....

4. buikje88

buikje88 Lid

20 mrt 2012
    70
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Alle meiden die in de tussen tijd een positieve test hebben gehad, gefeliciteerd!
    Ik zelf heb afgelopen maandag mijn eisprong gevoeld en moet 13 april ongesteld worden. Nou werd ik vamorgen wakker met een bruin vlekje in mijn onderbroek. Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn of ben ik extreem vroeg ongesteld aan het worden? Ik heb normaal nooit tussentijdse bloedingen. Ik had vanaf maandag gespannen borsten ook dit heb ik sinds vamorgen niet meer. Ik beging hem te stressen, iemand die iets soortgelijks heeft gehad?

5. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @mamavanjosh: spannend!!

@souries: bedoel je dat jullie wel bezig waren maar het nu even op een laag pitje hadden gezet omdat de timing niet goed was? Het berichtje staat er een beetje hard, maar dat komt denk ik omdat je het even snel en kort heb neergezet. Kindje valt niet te plannen en ik hoop dat jullie toch erg blij zijn mocht het zo zijn.

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Mijn reactie is niet boos bedoeld, ik vraag alleen om wat meer begrip omdat je berichtje overkomt, als van ik ben niet bezig met zwanger worden.
    maar het kon nu wel eens zo zijn dus meld ik me nog even snel aan!
    En als je er zo lang bezig bent geweest, dan begrijp ik niet, waarom het nu het verkeerde moment zou zijn!
    Een kindje is niet te plannen, neem aan aan jou verhaal te lezen en jou eigen ervaring dat je dat zelf ook wel weet!!
    Ik bedoel het niet verkeerd, maar jou reactie geeft precies weer wat voor persoon je bent!;)

7. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @buikje: meestal is een innesteling zo'n week na de eisprong dus dit zou dan wel te vroeg zijn denk ik.

8. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @souries: ik zie dat we rond de zelfde tijd gepost hebben. Ik snap wel wat je bedoelt. een kindje krijgen en geen baan dat geeft wel wat extra stress. Maar als je zwanger bent dan moet je dat proberen lost te laten en er lekker van te genieten. Tuurlijk mag je uitspreken dat het nu niet zo goede timing is, zegt niks over hoe graag je het wilt

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

kan zeker een innsteling zijn, je weet zeker dat je afgelopen maandag je ei hebt gehad!

10. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Molly27, dank je wel. Ik maak me er gewoon druk om dat wanneer het zo zou zijn en ik zwanger ben, ik bang ben moeite te krijgen om een baan te houden. Ik heb al eerder een paar maanden thusi gezeten en met moeite de hypotheek nog kunnen betalen. Ik ben nu al twee maanden zonder succes aan het solliciteren omdat het in de Communicatiebranche gewoon heel moeilijk is momenteel en dan zie ik het al helemaal voor me, mocht ik zwanger zijn, dat ze zeggen: jaarcontract verlengen? nee natuurlijk niet! Ik heb gewoon stress, maar natuurlijk wil ik het heel graag!

@mamavd hoe bedoel je die laatste opmerking? Niet dat ik het weer verkeerd opvat, haha!

11. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    @maybe... ik heb ook geen ervaring met FF maar ook ik zie duidelijk een ei en evt. innesteling???
    @mvj ... spannend :D:D

Hier gisteravond DENK ik heel licht roze afscheiding.. en bij volgende wc bezoek over... mmm zo weinig dat ik twijfel of ik het uberhaupt wel goed gezien heb...
    Ook voorlopig goed nieuws gekregen vanuit het ziekenhuis.. is nog neit duidelijk of er een nieuwe breukpoort of bloeduitstorting is maar over 2 maand terug en dan verder kijken.. mag nu ook gewoon weer actief bezig met zwanger worden en werken... en hij hoopte dt ik over 2 maand goed nieuws had... nou laten we het hopen... een nieuwe baan, lichamelijk goed nieuws... nu alleen nog positieve test :D hahaha

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Dan had je beter moeten opletten en wat moeten gebruiken, als je het je niet financieel kan veroorloven om thuis te zitten!
    Ik vind dat gewoon naief als je weet dat je het alllemaal niet kan betalen en dus je werk moet houden!
    Dan moet je er pas aan beginnen als je financieel zekerheid hebt!
    verder ga ik niet meer in discussie heb ik geen zin in!

13. buikje88

buikje88 Lid

20 mrt 2012
    70
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    @mammavd: Nee ik weet niet helemaal zeker of maandag mijn eisprong was. Ik had wat steken in mijn buik maar die heb ik nu nog steeds. Ik ben pas sinds januarie bezig met zwanger worden dus ben nog steeds bezig met mijn lichaam te leren kennen. Het zou ook goed kunnen dat mijn eisprong eerder is geweest. (Ik hoop het eigenlijk) Pff wat kan je lichaam je voor de gek houden he! Ik hoop zo dat het deze keer raak is!

14. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

missiej spannend meis, en idd allemaal goed nieuws kom dan maar op met die knal test of niet!;);)
    ik zal voor je duimen meis, dat je over twee maanden niet meer naar het ziekenhuis hoeft daarvoor maar dat je gewoon hartsikke zwanger bent!:):p;)

15. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @mamavd Makkelijk, das het enige dat ik zeg. Ik dacht dat dit forum voor iedereen was, maar jij trekt wel heel makkelijk je conclusies. jammer, zegt meer over jou dan over mij.

Andere dames, succes, ik kom volgende keer wel weer terug, ik heb hier geen zin in

16. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

wanner was je laatste menstruatie? en ben je regelamtig sinds januari ongie geweest? en zo ja hoe lang was je cyclus dan hoeveel dagen??
    heb je voorheen pil geslikt of iets anders met hormonen!?

17. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Dit forum is ook voor iedereen, ik vroeg alleen om wat meer respect voor de andere dames!
    Jij maakt er een uitgebreide discussie van!
    waar dit topic niet voor bedoelt is, doe het dan via pvb!
    Ik zeg alleen, dat ik de opmerking van het komt nu niet zo goed uit. heel hard vind overkomen!

18. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@missiej: spannend zeg..!!

@mamavand: heel heel heel erg bedankt voor het meekijken en meedenken..!!

ik weet dat het alle kanten opkan en pin me ook nog steeds nergens aan vast.. ik ga nu proberen niet te testen tot mijn NOD die ff aangeeft (2e paasdag)

19. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    je "moet" ergens wel rekening mee houden dat er op zo'n forum ook dames zitten die erg lang met een kinderwens bezig zijn en dit niet vlekkeloos verloopt en hun dus alles voor elkaar hebben en er alles aan doen om zwanger te mogen raken... en dat het dus best moeilijk is om te lezen dat iemand weet dat het eigenlijk niet te doen zal zijn financieel en dit vooral ook weet en dan toch graag zwanger wil worden of mogelijkheid tot... het is idd voor iedereen... en daarom moet je soms ook opletten hoe iets omschreven word... toch wens ik je succes met alles

20. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    duim je voor me hihihi :)

Deel Deze Pagina