@maybe3 Ja dat gelukkig wel maar zo raar he dat er zoveel verschil tussen de testen is je zou verwachten dat zo'n Kruidvat testje minder donker zou zijn dan een Early stom eigenlijk! En als dat bij mij zo is dan kan het ook bij andere dames zo zijn met die testen vooral als je vroeg bent of onregelmatig zoals ik
@Mayby3 wanneer zou ik het beste kunnen testen denk je? ik ben zo benieuwd eigelijk zou ik het niet eens heel erg vinden haha
Ja klopt daar heb je wel gelijk in.. in ieder geval mooi dat je kruidvat test dan mooi donkerder is geworden..!!!
@djay: de meeste vroegtesters testte met kruidvat 2 voor 5 euro en dan 4 dagen voor hun verwachte menstruatie.
Ik wil ook van niks uitgaan maar pfff ik ben een extreme ongeduld. Zou ook paasmaandag voor het eerst testen met mn vried. Ook nog vroeg 5 dagen van te voren maargoed haha. Zag die testen net liggen op tafel dus moest gewoon ff
@lein: nee ik heb me niet aan me belofte gehouden en al getest (schaamschaam) streepje op zw&k dipstick is idd iets donkerder geworden. (staat weer in t topic deel 14) Onze aardige Veritas heeft hem even wat scherper gemaakt voor me
@evie: dat ken ik hahaha het lijken af en toe wel magneten die testen je word er gewoon door aangetrokken en zeker als je ze in huis hebt
@Maybe3: oke dus ik zou nog 2 dagen moeten wachten, hmm ik ben al zo ongeduldig ik ga morgen gewoon de test halen en dan donderdagochtend kijken of er een streepje is. we wachten gewoon netjes af. hoelang hebben de meeste mensen last van hun eisprong?
Ooo nou dan ga ik gelijk kijken hoor! en veel klachten al, vermoeidheid las ik! Ik ben ook moe vandaag voor het eerst en de boobs ook wat pijnlijk misselijk niet echt meestal tijdens het eten koken.
Ik ben ook zo moe, vooral 's morgens bij het opstaan (wat dus moeilijk gaat) en 's middags (nu dus). Kan niet stoppen met geeuwen en wil alleen maar naar bed. Op zo'n moment denk ik dan echt om daar bed te gaan zodra ik thuis ben van mijn werk. Alleen als ik dan gegeten heb is het bijna over en word ik pas weer rond 22.30 uur moe. Heb normaal altijd elke maand wel last van mijn borsten als ik onig moet worden, maar nu zijn het meer mijn tepels dan mijn borsten. Ga vanavond uit eten lekker sushi eten, misschien wel voor de laatste keer als ik dit weekend zwanger blijkt te zijn.
Misselijk tijdens het koken hier ook, ik heb helemaaaal geen zin in eten. Smeerkaas met crackers is het. Als ik aan het koken ben denk ik lekker. Staat het voor me ben ik na 3 happen zat. Ben een hele erge vleester maar heb geen hap vlees meer gehad sinds 3 dagen. Alleen boterhamworst wat ik nooit lekker vond haha.
Hey meiden, wat is hier vanmiddag wat afgekletst. Heb niet alles kunnen lezen, sorry. Ben druk op mijn werk en had even een dip dus even hier neuzen Heb volgens mij geen upgedate lijst gezien...hoop natuurlijk wel dat er meiden positief hebben getest. Hier nog alles onder controle Een flinke hoge temp en geen bloed. Nog anderhalve dag en dan ga ik testen!! Heb geen idee wat ik kan verwachten. Realiseerde me trouwens wel dat (als het allemaal goed gaat) dit de laatste kans is op een 2012 kindje..........
@susyq: spannend en idd laatste kans voor een 2012 kindje @evie: nee morgen sla ik over, loop mezelf anders echt alleen maar gek te maken..
nog een vraagje aan jullie dames, ik ben zo onzeker als maar wat. is het normaal als je een hoge temp hebt 6 dagen voor je nod? 38,2 graden
@maybe Ik zou ff zo'n kruidvatje doen ik heb je test gezien en die zag er van mij ook zou uit die van KV was vet donker!