NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Zolief, 3 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam

Sow das hoog, ik zou eerder zeggen innesteling! ik had ook koorts namelijk :)

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lein: ja doe ik vrijdag pas.. nu eerst even afwachten

3. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam
    Pff nou kan niet wachten hoor, ben er zo nieuwsgierig op!

4. Djay

Djay Lid

4 apr 2012
    78
    0
    0
    6 dagen voor nod is dat dan niet wat laat?

5. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Ik heb geen idee. Ik heb het alleen maar extreem koud, slaap zelfs weer lekker op de warme electrische deken :D

6. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam
    Nee hoeft niet hoor, het kan altijd wat afwijken ergens las ik dat het 5 tot 10 dgn kon duren vandaar dat er ook vrouwen zijn die pas na hun NOD pasitief testen, wie weet!

7. maybe3

maybe3 Niet meer actief

hier lijkt het bloedverlies al weer te stoppen..

8. WenndiiY

WenndiiY Lid

22 jan 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag op rood helaas, vandaag lijkt me menstruatie te beginnen.
    Zou dan ook wel me 1e echte goede menstruatie zijn na het stoppen met de pil.
    Heb ook flinke ongi krampjes, dus hoop ook wel dat t goed doorzet zodat ik een nieuwe ronde in kan.
    Me NOD zou dan op 2 mei zijn.

9. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Ik duim voor je!

10. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@wenndiiy: aan de ene kant balen meid dat je op rood moet.. aan de andere kant wel fijn dat dit dan je eerste echte ongi is na de pil..!!

11. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@evie: dat ken ik hahaha ik lijk wel een ijsblokje en ik blijf het koud hebben..!!

12. maybe3

maybe3 Niet meer actief

sorry meiden even offtopic...

maar ik moet even gal spugen..

Mijn beste vriendin en ik zijn allebei aan het proberen zwanger te raken. Haar relatie is helaas niet zo stabiel waardoor ze in 3 maanden al 3x zijn spullen heeft ingepakt en gezegd dat ze de relatie beeindigd. nu zijn ze net 1 week weer bij elkaar en is ze alweer aan de clomid. Nu moet ze dat lekker allemaal zelf weten. Maar de laatste keer toen ze de relatie verbrak vroeg ze mij advies of ze hem nog een kans moest geven (nadat hij haar voor kk hoer en nog ergere dingen had uitgemaakt) waarop ik antwoorde dat ze dat zelf moest beslissen en dat ik het zelf niet gedaan zou hebben als je zowat om de week ruzie hebt en pas een half jaar bij elkaar bent.
    Nu is ze ineens beledigd, gooit heel twitter vol met slechte berrichten over mij terwijl ik haar al die tijd allene maar geholpen en gesteund heb en dat vind ik niet eerlijk!! toen ik mijn MK kreeg in februari is ze niet een keer langs geweest en smste ze wel elke dag leuk hoe het er bij haar voor stond met de clomid.
    Ik ben heel boos verdrietig en teleurgesteld in haar. En het ergste vind ik nog zij en haar partner zijn beide in de 30 en dan heel kinderachtig van alles op het internet gaan gooien.. BAH

sorry voor mijn lange bericht maar is moest het even kwijt

13. RHR1985

RHR1985 Actief lid

27 dec 2011
    173
    0
    0
    Brabant
    Dit is wel erg hoog hoor! als je boven de 37,5 zit betekend dit dat je verhoging hebt, boven de 38 heb je koorts! Dit wil meestal wel zeggen dat er iets in je lichaam zit te broeien...

Heb je verder nergens last van?

14. Veritas87

Veritas87 Actief lid

14 mrt 2012
    186
    0
    0
    Kan me erg goed voorstellen dat je dit even kwijt wilt, bah, wat heb je toch rare mensen op de wereld. Ze vragen je advies, als vriendin zijnde, om er vervolgens niks mee te doen en het zelfs tegen je te gebruiken...

Hou de eer aan jezelf, want als ik dit zo lees is die vriendin van jou geen knip voor de neus waard.

Ik ben misschien wat direct, maar dit is hoe ik het voel naar aanleiding van jouw berichtje.

15. RHR1985

RHR1985 Actief lid

27 dec 2011
    173
    0
    0
    Brabant
    Sorry hoor maar dat noem ik geen beste vriendin meer!!! Ze zou voor je klaar moeten staan en als ze je om advies vraagt, moet ze dat ten harte nemen en hier niet later over gaan lopen zeiken (even cru gezegd).
    Anders had ze er niet mee naar jou moeten komen...

Heb je haar er al mee geconfronteerd??

Maar idd niet echt leuk voor je!

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@veritas: bedankt voor je reactie. ik geef ook totaal geen reactie op wat hun on internet zetten dat moeten ze zelf uitzoeken. Maar voel me gewoon aan de kant gegooid.. wij zijn al meer dan 2 jaar vriendinnen en hebben al heel erg veel meegemaakt, en altijd veel steun aan elkaar gehad..

En dan berichten plaatsen op omdat hun nu een eisprong hebben dat hun tenminste wel goed voor hun eitjes zorgen en dergelijke. en dat die eitjes wel uitkomen. Dat doet heel veel pijn als je net een Mk hebt gehad

17. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@RHR: Nee ik negeer wat hun allemaal op het net gooien en houd de eer aan mezelf. Maar zoals je hierboven leest wat ik naar veritas stuurde.. Daarmee is ze ook echt te ver gegaan.

18. Veritas87

Veritas87 Actief lid

14 mrt 2012
    186
    0
    0
    Dit zegt mijns inziens genoeg, dat soort dingen hoor je echt niet te zeggen als je goed bij je hoofd bent. Ze pakt je hier op het ergste wat je naar mijn mening kan overkomen.

Dat soort mensen komen er pas achter wat ze missen op het moment dat ze het kwijt zijn.

19. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@veritas: inderdaad en ze is ook geen vriendin meer. dit soort negatieve mensen kan ik niet gebruiken in mijn gelukkige leven..!!!

20. RHR1985

RHR1985 Actief lid

27 dec 2011
    173
    0
    0
    Brabant
    Ja te ver gegaan zijn ze zeker! Hoe kinderachtig... Bah bah! :x

Heel erg jammer van je vriendschap maar denk dat je echt aan jezelf moet denken meid!!

Hoe moeilijk het misschien ook is maar probeer het te negeren..

succes ermee!

Deel Deze Pagina