@mvj... bij T. in de speeltuin ofnie? lijkt me ook leuk die ochtend te gaan doen.. maar straks in combi met avond/nachtdiensten zie ik het niet echt zitten... maar kom met mooie weer zeker x langs met D. ... @buikje.. rug en buikpijn is inmiddels afgezakt.. nog wel af en toe zeurderig gevoel stralend na zijkant maar that's it.. maar hoe dichter nod komt hoe minder vertrouwen ik er in heb... agja het is toch kwestie van afwachten... gelukkig eind deze week genoeg afleiding
Oorspronkelijk geplaatst door RHR1985 ♥ NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012 ♥ 1. (8) Chikah (4e ronde, 2e kindje) Boomie2012 (2e ronde na MK, 2e kindje) Vogeltje85 (2e ronde, 1e kindje) Mompelientje (11e ronde, 1e kindje) Roosje24 (1e ronde, 1e kindje) Sanne 152 (?ronde, ? kindje) Amlie (1e ronde, 1e kindje) Kaka (3e ronde, 1e kindje) 2. (3) Danssie (3e ronde, 1e kindje) Misspiggy83 (2e ronde, 2e kindje) Wondertjenr2 (1e ronde, 2e kindje) 3. (8) Shiva1986 (4e ronde, 1e kindje) Nance89 (3e ronde, 1e kindje) Volonta (5e ronde na mk, 2e kindje) Sterre21 (9e ronde, 1e kindje) Ddg1981 cindii (7e ronde, 1e kindje) dienares (1e ronde, 2e kindje) j87 (?ronde, 2e kindje) 4. (2) Vlinder14 (10e ronde, 1e kindje) 2012ukkie (1e ronde na mk, 1e kindje) 5. (4) Lein79 (2e ronde na MK, 2e kindje) Linnepinna (2e ronde) lilotje (7e ronde, 1e kinde) Noami86 6. (4) lief26 (2e ronde, 1e kindje) Sarah84 (1e ronde, 2e kindje) JustMe31 (5e ronde, 2e kindje) annadre (1e ronde, 1e kindje) 7. (3) missm (7e rondje, 1e kindje) MayD (3e ronde, 2e kindje) Molly27 (11e ronde, 1e kindje) 8. (8) mamavand ( 8e ronde na 2MK laatste mk betrof Partiéle mola zwangerschap, 2e kindje) Jolan0 (3e ronde na MK, 2e kindje) Lievemamatrix (1e ronde, ?kindje) moppie1 (2e ronde, 2e kindje) xDanielle. (1e ronde, 2e kindje) sandana (3e ronde, 1e kindje, 1e ronde na vmk) sweetdreams (3e ronde, 2e kindje) 9. (8) mamavanjoshua5109 (4e ronde, 2e kindje) nathalias (6e rondje, 1e kindje) toekan (5e ronde, 1e kindje) riantje1987 (2e ronde, 1e kindje) sam86 (? ronde, 2e kindje) maybe3 (2e ronde na MK, 3e kindje) Ploetertje (1e ronde, 4e kindje) Famke35 (? ronde 14, kindje?) 10. (3) Dreames (1e ronde na MK, 2e kindje) Missiej (10e ronde na 3 MK, 2e kindje) wendiiy (2e ronde, 2e kindje) Lizy, (10e ronde, 1e kindje) 11. (7) chadee (2e ronde, 2e kindje) mamavansimone (2e ronde na mk, 2e kindje) susyq (9e ronde, 1e kindje) kwebbelsnoes (2e ronde, 2e kindje) spes bona (4e ronde, 1e kindje) veritas87 (1e ronde, 1e kindje) dolfijntje1985 (9e ronde, ? kindje) 12. (5) Gesina (13e ronde, 1e kindje) Biancs (3e ronde, 1e kindje) Loon28 (5e ronde, 1e kindje) Noli (4e ronde, 1e kindje) Denise (7e ronde, 2e kindje) 13. (4) Manon77 (4e ronde, 3e kindje) RHR1985 (7e ronde, 1e kindje) Moontje (6e ronde, 5e kindje) deejee83 (1e ronde, 1e kindje) 14. (3) Masami (9e ronde, 3e kindje) chickie (1e ronde na mk, 1e kindje) Evie10 (1e ronde, 1e kindje) 15. (2) mukje (13e ronde, 2e kindje) enjoyce (2e ronde na 2 mk, 1e kindje) Datumloos (1) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk) Totaal: 73 3 zwanger, 6 ongesteld, vlindertje, MMM, 1 negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag (1), niets doorgegeven
@mamavanjosh: inderdaad.. heb het ook veel te druk met mezelf momenteel om aandacht aan z,n idioot te besteden.. zonde van de energie..!!
@ Missiej: klopt idd . We hebben elkaar al even gesproken vanmiddag . Kan me voorstellen dat je dat niet ziet zitten met de avond/nachtdiensten... Leuk als je een keer langskomt . Ben erg benieuwd naar jou NOD meid!
hier lijkt het bloeden trouwens ineens weer zo goed als gestopt.. hoe maak je een mens helemaal gek whuhaha begin er zelf gewoon om te lachen... al; is het best k*t als je je eigen lichaam niet eens meer snapt
@maybe... ik vind het nu toch wel heeeeeeeeeel erg spannend bij jou hoor... hihihi... @mvj... ja zag dat je haar foto's had gestuurd op fb.. ( komt op mijn pagina na voren dan) ennu... je moet je lens echt x schoonmaken hoor hahahhaa.... nouja benieuwd naar mijn nod... dat is op zijn vroegst pas dinsdag.. maar heb er ergens helemaal geen goed gevoel bij... maar door het forum toch test drang hahahaha.. heb nog 3 k2v5 hier liggen.. maar vind het zonde om ze nu al te gebruiken hahaha
hey hey hier ook weer een berichtje van mij ook mijn nod komt steets dichter bij ik zit nu op 9 a 10 pdo mijn lichaams temp blijft hoog ik zit smorgens aan de 36.9 en nu net was die zelfs 37.7 terwijl dit normaal net krap aan 37 grade is als ik dat al red verder heb ik hele gevoelige tepels en heb ik striee op me borste er bij gekregen terwijl me borsten zelf nie zeer doen ook heb ik kleine steekjes in me liezen en me schaam been en heb ik wat ik normaal nooit heb aleen hartje winter steen koud als ik naar bed ga kan het dan gewoon haast nie warm krijgen en kruip dan maar tegen vriend lief aan die wel lekker warm is verder heeft vriend lief het er over dat ik nog al last van me humeur heb heb ik zelf gelukig geen last van en zo gouw ik gegeten heb is me buik gelijk opgezet ????? en er is me op gevalen dat ik van binnen nog al op gezet ben vriend lief mogt er zelfs niet meer in terwijl ik toch opgewonden was wie kent dit ik breng morgen ff een potje uriene langs de huis arts om dat ik nog al veel moet plasen mischien blaas ontsteking maar geloof dat ik dan ook maar gelijk ff vraag of ze een zwangerschaps testje willen doen scheelt me zelf weer een testje en dan wil ik zelf een zondag pas testen als ik het vol hou maandag zou oficeel me nod zijn. alle rolze dames gefeliciteerd alle rode dames hoopenlijk volgende ronde beter nieuws alles meiden in onzekerhijd duimen op een hoop rolze
@missiej: ja he..?!?! Kan dit nog steeds door innesteling komen..?? @lizy: ik heb 14 maart een curretage gehad dus denk eventueel wat bloedverlies door innesteling.. gezien m,n testen.. of gewoon een cyclus die super eigewijs aan het doen is hihihi
@ Missiej: hahaha, ja i know... Zometeen boven even een wattenstaafje wegjatten bij J.oshua van de slaapkamer met een billendoekje hahahaha. Dan word hij vast wel weer schoon... Zo vaag als nu heb ik 't ook nog nooit meegemaakt... Dat is idd wel zonde... Ik heb maandag mijn NOD (de vroegste in iedergeval), dus word spannend... Ik heb echt geen flauw idee wat 't bij mij word... Heb last van m'n boobies en dan vooral de tepels, veel moe en vanavond wat maagzuur, maargoed, we zien 't vanzelf wel... @ Riantje: zo dan... 't word dus ff enorm spannend voor jou!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012 ♥ 1. (8) Chikah (4e ronde, 2e kindje) Boomie2012 (2e ronde na MK, 2e kindje) Vogeltje85 (2e ronde, 1e kindje) Mompelientje (11e ronde, 1e kindje) Roosje24 (1e ronde, 1e kindje) Sanne 152 (?ronde, ? kindje) Amlie (1e ronde, 1e kindje) Kaka (3e ronde, 1e kindje) 2. (3) Danssie (3e ronde, 1e kindje) Misspiggy83 (2e ronde, 2e kindje) Wondertjenr2 (1e ronde, 2e kindje) 3. (8) Shiva1986 (4e ronde, 1e kindje) Nance89 (3e ronde, 1e kindje) Volonta (5e ronde na mk, 2e kindje) Sterre21 (9e ronde, 1e kindje) Ddg1981 cindii (7e ronde, 1e kindje) dienares (1e ronde, 2e kindje) j87 (?ronde, 2e kindje) 4. (2) Vlinder14 (10e ronde, 1e kindje) 2012ukkie (1e ronde na mk, 1e kindje) 5. (4) Lein79 (2e ronde na MK, 2e kindje) Linnepinna (2e ronde) lilotje (7e ronde, 1e kinde) Noami86 6. (4) lief26 (2e ronde, 1e kindje) Sarah84 (1e ronde, 2e kindje) JustMe31 (5e ronde, 2e kindje) annadre (1e ronde, 1e kindje) 7. (3) missm (7e rondje, 1e kindje) MayD (3e ronde, 2e kindje) Molly27 (11e ronde, 1e kindje) 8. (8) mamavand ( 8e ronde na 2MK laatste mk betrof Partiéle mola zwangerschap, 2e kindje) Jolan0 (3e ronde na MK, 2e kindje) Lievemamatrix (1e ronde, ?kindje) moppie1 (2e ronde, 2e kindje) xDanielle. (1e ronde, 2e kindje) sandana (3e ronde, 1e kindje, 1e ronde na vmk) sweetdreams (3e ronde, 2e kindje) 9. (8) mamavanjoshua5109 (4e ronde, 2e kindje) nathalias (6e rondje, 1e kindje) toekan (5e ronde, 1e kindje) riantje1987 (2e ronde, 1e kindje) sam86 (? ronde, 2e kindje) maybe3 (2e ronde na MK, 3e kindje) Ploetertje (1e ronde, 4e kindje) Famke35 (? ronde 14, kindje?) 10. (4) Dreames (1e ronde na MK, 2e kindje) Missiej (10e ronde na 3 MK, 2e kindje) wendiiy (2e ronde, 2e kindje) Lizy, (10e ronde, 1e kindje) 11. (7) chadee (2e ronde, 2e kindje) mamavansimone (2e ronde na mk, 2e kindje) susyq (9e ronde, 1e kindje) kwebbelsnoes (2e ronde, 2e kindje) spes bona (4e ronde, 1e kindje) veritas87 (1e ronde, 1e kindje) dolfijntje1985 (9e ronde, ? kindje) 12. (5) Gesina (13e ronde, 1e kindje) Biancs (3e ronde, 1e kindje) Loon28 (5e ronde, 1e kindje) Noli (4e ronde, 1e kindje) Denise (7e ronde, 2e kindje) 13. (4) Manon77 (4e ronde, 3e kindje) RHR1985 (7e ronde, 1e kindje) Moontje (6e ronde, 5e kindje) deejee83 (1e ronde, 1e kindje) 14. (3) Masami (9e ronde, 3e kindje) chickie (1e ronde na mk, 1e kindje) Evie10 (1e ronde, 1e kindje) 15. (2) mukje (13e ronde, 2e kindje) enjoyce (2e ronde na 2 mk, 1e kindje) Datumloos (1) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk) Totaal: 74 3 zwanger, 6 ongesteld, vlindertje, MMM, 1 negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag (1), niets doorgegeven Dames als je de lijst aan past dan ook even de aantallen veranderen!
@maybe... ik heb bij mijn laatste zws ook veel roze verlies gehad vanaf 4dpo... tot ruim na nod.. helaas werd dit later mk.. maar had niets te maken met het bloedverlies... bij mijn dochter had ik het overigens niet, maar betrap mezelf er nu toch op dat ik steeds op zoek ben naar iets bruins/roze hahaha... agja... meer dan wachten zit er toch niet in... of misschien vant weekend testje tegen aan gooien agja ik zie het wel hahaha... @mvj... jij ook spannend.. zou leuk zijn wij nu saampjes straks is ons hele RL clubje zwanger hihihi.... word dan leuk aankomende zomer op de camping... hihi met onze komkommer praatjes hahahaha LOL
@ Maybe: hahaha, ja ik ook, maar ga nergens vanuit... Zou wel een stunt zijn... nu ik een operatiedatum heb... @ Missiej: whahahaha ja idd. Zou idd leuk zijn zo samen . Ben ik toch nog samen met een vriendin zwanger . Whahaha, ja dat word nog gezellig dan LOL... Met de sappige komkommers van.... LOL
nou meiden hier de dag en avond door gekomen zonder spotting wat iok normaal toch wel een aantal dagen voor nod al heb! Morgen en vrijdag worden spannend!!!
Goedemorgen meiden, Vandaag half dagje werken en dan tentamen maken. En daarna een heerlijk lang weekend. Kan ook lekker gaan aftellen tot mijn vakantie, want dat is nog minder dan een maandje. NOD begint ook op te schieten. Soms denk ik echt dat het raak is en soms weet ik bijna zeker van niet (ik heb veel dingen die ik vorige keer dat het raak was wel had nu niet). Ik heb me voorgenomen om niet eerder dan volgend weekend te testen, aantal dagen na NOD dus.
@mamavand: ben wel heel benieuwd hoor.. wel goed teken dus dat je nog geen spotting heb.?! @dreames: nog even spannend dus.. heel veel succes met je tentamen vanmiddag..!!
Goedemorgen dames, Hier weer een bericht van mij. Vandaag is mijn NOD uigaande van een cyclus van 33 dgn! En het zit er nog! Hier weinig Zwangerschapsverschijnselen behalve de positieve test Raar he ben je zwanger merk je er weinig van mijn temp. is wel wat gestegen eerder drie dagen omlaag en nu weer 2 dagen omhoog dus dat tempen zegt volgens mij ook weinig. Zijn er nog dames die gaan testen vandaag?? Spannend hoor!